Nu Online
Momenteel zijn er 279 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Katrien
Nood aan jullie know-how: vlinders
Beste medebruidjes en gommen Ik heb even een vraagje! :-) Onze uitnodiging staat vol met vlindertjes, onze menu's, misboekjes,... allemaal vlinders :-) We hebben dus een "thema". Ik was al een paar weken m'n hoofd aan het breken over hoe we de tafe...
Voorbereiding Reacties: 9 19-12-2011 22:39:43

jamie
vervoer
lieve medebruidjes, we graken er maar niet uit wat voor vervoer we gaan nemen we wilden graag mini coopers maar daar is er al teveel negatieve comentaar op geheven zoals dat ik er niet ga ingraken door mijn kleed en dat het anders verompeld zal zij...
Voorbereiding Reacties: 9 19-12-2011 22:29:29

Kelly
Twijfels trouwringen
Dag Bruidjes, zoals zovelen onder jullie zijn ook wij afgelopen weekend onze trouwringen gaan uitkiezen bij FDO. Zeer vriendelijke ontvangst, voldoende tijd gehad om te beslissen en op het moment zelf was de keuze snel gemaakt. Nu we terug thuis...
Voorbereiding Reacties: 9 19-12-2011 20:39:00

Nina
boekje 101 redenen
Hoi bruidjes, heb hier al verschillende berichtjes gelezen van zo een 101 redenen waarom ik van je hou boekjes. Zou dit ook graag willen maken als cadeau voor mijn verloofde. Maar ben niet zo creatief en weet lijk niet goed hoe ik eraan zou moeten ...
Voorbereiding Reacties: 5 19-12-2011 10:25:05

sofie
liedjes tafelindeling
hallo, ik heb jullie hulp nog eens nodig. Ik ben bezig met de tafelindeling, en ga elke tafel naar een land/streeks noemen waar wij geweest zijn. Er zul dan een foto van ons 2 genomen in dat land op tafel staan. Maar voor de mensen af te roepen wou...
Voorbereiding Reacties: 7 19-12-2011 8:49:36

Carmen
Vallende hartjes tijdens openingsdans
Dag bruidjes en gommetjes. Nog een vraagje...Wij willen zo vallende hartjes over ons krijgen tijdens de openingsdans. Hoe doen jullie dat? Laten jullie die gewoon door iemand over jullie gooien?Groetjes
Voorbereiding Reacties: 11 18-12-2011 22:31:24

Nathalie
Bedankjes -- gegraveerde flesjes..
Helowkidoki.. We zouden graag als bedankjes een flesje geven met daarin iets lekkers of badzout ( daar zijn we nog niet uit)Weet iemand waar je gegraveerde flesjes kan kopen? We zouden ze zelf opvullen..Alvast bedankt.....Groetjesssss...
Voorbereiding Reacties: 4 18-12-2011 22:28:12

caroline
Mexicooo!
Ey bruidjes, We hebben EINDELIJK onze huwelijksreis geboekt:). We dachten dat het ons nooit zou lukken om het eens te geraken over een bestemming :). Het is dus 11 daagjes Mexico geworden in hotel Excellence Plaja Mujeres. We kijken er al superhard ...
Voorbereiding Reacties: 15 18-12-2011 15:24:06

Davina
bruidjes rond juli 2012
Dag mede bruidjes, Tegenwoordig krijg ik onze trouw maar niet uit mijn hoofd.Mag ik eens vragen of ik al goed op schema zit en wat ik nu nog dringend zou moeten doen?- het uur van gemeente en kerk- trouwvervoer- fotograaf- dj- kapper- visagiste- mijn...
Voorbereiding Reacties: 11 17-12-2011 20:04:38

Kim
Cuba/Dominicaanse/...
We zijn er toch nog niet helemaal uit naar waar onze reis gaat hoor :) In Mexico zijn we geweest als huwelijksreis, nu willen we volgend jaar weer een verre reis maken naar een witte-strand-locatie en het eerste idee was Aruba/Curaçao maar Cuba ...
Voorbereiding Reacties: 3 17-12-2011 18:52:06

Vanessa
Wanneer de bedankjes maken?
We zouden graag zelf de bedankjes willen maken. Ik zat te denken aan een glazen buis met daarin suikerbonen. Zoiets maar dan in onze kleuren: http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/023geboortebedankjes/full18098442.jpg En daar nog 2 gelukspoppetjes a...
Voorbereiding Reacties: 5 17-12-2011 14:57:09

Evy
Planningskriebels :)
Hallo medebruidjes-to-be Ook al is het nog héééééééééél lang voor dat mijn Grote Dag daar is, ik kan gewoon niet stoppen met internet af te zoeken naar ideeën en tips Mijn verloofde wordt er e...
Voorbereiding Reacties: 5 16-12-2011 23:53:32

An
Gastenboek trouw
Hey hey Wat doen jullie het met gastenboek?Zelf eentje maken, een standaard boekje vanuit de ava bijv, iets origneels, ....Ik kom er maar niet uit... :-(Iets creatief met witte stevige kaartjes en gekleurde (kleine) envelopjes.dan kunnen ze wat op de...
Voorbereiding Reacties: 9 16-12-2011 23:37:38

Stéphanie
175
Vandaag nog 175 dagen te gaan en morgen net 1 jaar verloofd. Twas dus feestje vandaag tussen mij en mijn schatje. Morgen gaan we gaan kijken voor haar kleren :-) Ik kijk er echt al super hard naar uit en zij ook dus het word spectaculair. Daar ben ...
Voorbereiding Reacties: 0 16-12-2011 22:57:11

Marlies
December 2012
Hallo! Zijn er nog bruidjes die trouwen in december 2012? Wij trouwen de 14e in 't fabriekspand te Roeselare. Hebben jullie al veel geregeld? Ik zit precies even in een dipje en weet niet goed meer hoe verder te gaan...
Voorbereiding Reacties: 4 16-12-2011 18:43:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...