Nu Online
Momenteel zijn er 221 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Bruidjechocomix
KAsteelsferen
Hoi, 4 november is mijn grote dag met mijn liefste! Wij trouwen in een Kasteel. Nou wil ik de sfeer ook wat in middeleeuwse romantische sfeer, met extra componenten welke de gasten in een soort film doen wanen. Ik hoorde al over kostuums uit de midd...
Voorbereiding Reacties: 5 27-6-2014 23:52:38

Mieke
Het Bruidsparadijs in Antwerpen ( Merksem )
Is het bruidsparadijs goed bereikbaar qua parking enzo??morgen eerste keer dat ik er ga gaan....spannend en hopelijk zijn ze vriendelijk...tnx
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 27-6-2014 23:08:03

Gaëlle
30 Mei 2015 bruidjes ? Of mei / juni 2015 :)
Hey toekomstige bruidjes! Trouwt er iemand van jullie op 30/05/2015 of rond die periode? Ik zoek bruidjes die  samen met mij hun planning / voorbereiding willen delen. Wanneer gaan jullie kijken voor jullie kleed? Hebben jullie al een dj? Fotog...
Voorbereiding Reacties: 21 27-6-2014 20:28:05

Katrien
Enke dessertje, hoe te formuleren op de uitnodiging?
Dag damesEen deel van onze gasten zal enkel op het dansfeest uitgenodig worden met nog een dessertje vooraf. Enkel een dessert, dus geen dessertenbuffet. Ik zit wat sloot om dit op de uitnodiging te vermelden...Anders is het gemakkelijk en schrijf je...
Uitnodigingen Reacties: 8 27-6-2014 20:26:59

wendy
ringroos
Hallo iedereen,ik heb iets in mijn hoofd gestoken,ik wil graag ringrozen maar nu vind ik maar 1 site waar ik ze kan bestellen.weten jullie waar ik ze nog ergens kan kopen online of in de winkel :-) dankje wel  
Ideeën Reacties: 3 27-6-2014 16:17:20

lynn
21/06/2014 Onze dag
Ik ben niet zo goed in een gans verlaag schrijven.  Voor mij was de dag perfect. Geniet van de foto's:https://www.facebook.com/media/set/?set=a.890885474259961.1073741874.174515042563678&type=1 https://www.facebook.com/media/set/?set=...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 17 27-6-2014 13:22:50

Britt
Voorbeelden uitnodiging
Ik ben druk bezig met het ontwerp van onze huwelijksuitnodiging. De foto's en het idee heb ik al, maar ik zit een beetje vast met de inhoud, de tekst. We willen zo niet de standaard traditionele teksten, een beetje losser, leuker,...  Is er iem...
Uitnodigingen Reacties: 4 27-6-2014 10:59:30

Ivan
Fotolocatie binnen 28/6/14 Antwerpen
Hallo, Het weer voor morgen ziet er niet goed uit. We hadden al een fotolocatie in gedachten voor het geval dat we slecht weer gingen hebben: gang van Felixpakhuis in Antwerpen. Maar gezien de kans heel groot is dat het morgen erg veel regent, ...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 27-6-2014 8:56:11

wendy
27 juni yeahhhhhhhhhh onze dag
Goeiemorgen bruidjes, vandaag is het aan "ons", goed geslapen, stress nog onder controle, regen of niet ik ga genieten...wil jullie allemaal bedanken voor de tips en advies.....aan al die vandaag trouwen....met een grote glimlach op mijn gezicht geni...
Voorbereiding Reacties: 3 27-6-2014 6:42:39

Tine
Krekelhof of Dennenhof?
Wij trouwen volgend jaar augustus en wat blijkt, ik ben al laat voor de zaal! Ik moet dus dringend beslissen maar vind het heel moeilijk, we blijven twijfelen tussen 2 zalen. Hebben jullie ervaringen met deze 2 zalen in Hasselt/Genk?
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 27-6-2014 0:06:39

Wendy
Thierry Dupont ervaringen
Ik heb een offerte gekregen van deze persoon. Aangezien hij soms acties doet, betaal ik slechts 390 euro. Dit is voor bijna heel de dag, eten en drinken niet inbegrepen, alsook geen fotoboek. Dit lijkt mij niet zoveel, aangezien de meesten rond de 1...
Locaties - Fotografie Reacties: 5 26-6-2014 23:57:17

Naomi
Gezocht fotobox/paal huren 5 juli (plaats Kapellen)
Hey bruidjes, Nog 10 dagen en mijn grote dag breekt aan! Alles geregeld, enkel het gasteboek. Wij wilden een fotobox huren waar de fotootjes direct uitkomen in strookjes mazr alles lijkt al verhuurd! Als iemand weet waar ik er nog eentje kan vind...
Ideeën Reacties: 5 26-6-2014 21:31:13

Naomi
Gezocht fotobox/paal huren voor 5 juli 2014
Hey bruidjes, Nog 10 dagen en mijn grote dag breekt aan! Alles geregeld, enkel het gasteboek. Wij wilden een fotobox huren waar de fotootjes direct uitkomen in strookjes mazr alles lijkt al verhuurd! Als iemand weet waar ik er nog eentje kan vinde...
Fotografie Reacties: 0 26-6-2014 21:29:50

veronique
bruidjes van 27 en 28 juni
Hey girlies!. Heel veel plezier op jullie en onze trouwdag gewenst, ze geven regen maar laat dit je dag niet kapot maken. Wij zullen stralen zoet de zo'n mss komt piepen :) Nog ff stressen en zenuwen en tis aan ons yes yes yes M'n laatste nachtje...
Voorbereiding Reacties: 3 26-6-2014 20:48:24

katleen
Witte duiven, trouwpaleis.com
Hoi iedereen, Het is misschien niet echt meer van deze tijd, maar ik wil dolgraag twee witte duiven laten vliegen als we het gemeentehuis uitkomen... Nu is het nogal moeilijk te vinden in Antwerpen. Uiteindelijk wel bedrijf gevonden via internet ma...
Ideeën Reacties: 4 26-6-2014 19:31:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...