Nu Online
Momenteel zijn er 274 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Liesbeth
Pink Ribbon
Hallo dames, Vorig weekend werd ik gevraagd om mee te werken aan een project rond Pink Ribbon, een organisatie tvv borstkanker. Voor dit project voor het goede doel ben ik op zoek naar dames met danservaring,zowel klassiek als moderne dans, hiph...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 24-6-2014 15:15:17

kato
maxim's couture
hey iedereen, ik begin stilaan rond te kijken naar een trouwjurk. en heb een vraag over maxim's couture. is de outletwinkel de moeite of toch beter in de gewone winkel gaan kijken? mvg
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 24-6-2014 12:21:57

Britt
persoonlijke toets gemeentehuis
Wij huwen voor de wet, niet voor de kerk. Dat is een uitgemaakte zaak. Maar omdat ik zelf nogal gevoelig ben voor sfeer, persoonlijke dingen,... maak ik me er een beetje zorgen om dat trouwen voor het gemeentehuis een beetje te "k...
Ceremonie Reacties: 7 24-6-2014 11:25:35

Milou
Verslagje van onze droomdag :)
Jeeeejj!! Wij zijn nu drie dagen getrouwd en ik wilde dat ik terug kon in de tijd! Wat een dag :D Alles is gelopen zoals we het wilden. Magisch gewoon! https://www.facebook.com/pages/Melissa-Milis-Photography/64649157565?fref=ts Hier alvast een voor...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 19 24-6-2014 10:09:26

Marisa
gezocht hobby fotograaf regio waregem en omstreken
Hallo, Wij zijn op zoek nr een hobby fotograaf. Wij trouwen op 4 okt dit jaar. We hadden iemand ma hij heeft af gezegd.
Fotografie Reacties: 6 24-6-2014 8:35:56

veronique
Ineens 4 dagen....
Spannend he Nu beginnen de zenuwtjes toch te komen, Sewes met fotograaf op pad :) Dan 2 manden strijk pfff ( zo is alles ok voor we trouwen en vertrekken op vakantie, kindjes blijven bij oma en opa) Misboekjes maken jippiejeeej ik ben er een KE...
Voorbereiding Reacties: 1 24-6-2014 8:00:39

sandrine
hertrouwen in een kerkelijk huwelijk maar met diaken ipv priester
hallo dames, zoals jullie het al weten we zijn ondertussen al 101 dagen voorbij ons huwelijk,wat vliegt die tijd enorm! we gaan deze zomer mijn dochter laten dopen,ze is ondertussen 5 jaar geworden. we zijn naar een diaken moeten gaan want het zal ge...
Ceremonie Reacties: 9 23-6-2014 23:47:31

Joeri
Cinematickets voor tafelindeling
Wij zouden onze tafels indelen volgens films en werken met filmtickets. Kan iemand voorbeelden doorsturen of waar kan je dit zelf maken?
Ideeën Reacties: 4 23-6-2014 23:23:08

stephanie
Ten Dauwe te Aalter en DJ Happy Music
Wij vierden ons trouwfeest in zaal Ten Dauwe in Aalter met DJ Happy Music. Beiden kunnen we enorm aanraden. Super bediening, super sfeer, super eten, etc. Al onze gasten waren ook enorm tevreden. 
Locatie Reacties: 2 23-6-2014 21:26:06

inneke
Klaar voor mijn verslagje ?
21 juni begon vroeg, nooit voor mijn wekker wakker , nu wel... Opgestaan, gedoucht, ontbeten met de kindjes . Stipt om 7u belde mijn vriendin aan, visagiste in bijberoep en een kei in opsteekwerk. Ik had op dat moment nog geen stress. Mijn-toen nog-...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 3 23-6-2014 20:41:44

shana
uitnodigingen, menu's, tafelkaartjes online bestellen
 zijn er nog bruidjes die hun uitnodigingen ed online hebben besteld of gaan bestellen?kunnen jullie wat websites geven? waar je een proef afdruk kan aanvragen.  
Uitnodigingen Reacties: 6 23-6-2014 18:39:04

Sarah
Inspiratie nodig..
Beste bruidjes, Graag zou ik beroep willen doen op jullie inspiratie.. Ik ben op zoek naar verschillende tekstjes.. Ik ben op zoek naar ezn tekstje om op tafel te zetten samen met een wegwerpcamera... Ik ben op zoek naar een tekstje om bij de gas...
Ideeën Reacties: 2 23-6-2014 18:32:59

inez
Receptie van 17u tot 19u?
Hoi bruidjes! Hier ben ik weeral met een receptievraag. Heb de laatste tijd al een paar vragen hieromtrent gepost maar nu is ons plan concreter geworden. We zouden trouwen in de kerk van 16u tot 17u. Daarna zouden we een receptie doen van 17u tot 1...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 23-6-2014 18:30:26

Charlotte
5 JULI 2014 - PARAPLU'S
Beste Bruiden,  Wij huwen over twee weken en hebben nog geen paraplu's voor de suite (allemaal dezelfde nodig dus). Weet iemand waar we dit nog kunnen huren/kopen. Witte paraplu's een 6'tal.... ?  Bedankt!  Charlotte
Kledij - Accessoires Reacties: 1 23-6-2014 16:58:13

astrid
Zaal huren + traiteur
Hallo, Wij hebben een "in vergelijking met vele andere trouwen" laag budget voor ons trouwfeest en om de prijs te drukken overwegen wij om de zaal in het dorp te huren en vervolgens een traiteur te laten komen. Wij hebben een traiteur gevonden die ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 23-6-2014 15:44:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...