Nu Online
Momenteel zijn er 210 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

natascha
14 juni 2014
Aangezien ik niet zo goed ben in lange teksten, doe ik het alleen met fotootjes. Het is de Facebook van men vriend, oeps man. :) omdat daar meer foto's opstaan. Dit zijn nog geen foto's van de fotograaf.... https://www.facebook.com/michaelbaeten/ph...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 5 21-6-2014 10:24:57

inneke
21 juni 2014
Hoi, Eindelijk is het aan ons ;-) K ben een beetje te vroeg wakker. Ik ga na vandaag moeten afkicken van deze site. Verslagje krijgen jullie zeker en vast! Groetjes
Verslag Huwelijksdag Reacties: 9 21-6-2014 5:58:28

Lieselot
verslag trouwdag + negatieve ervaring weddingplanner
Normal 0 21 false false false NL JA X-NONE ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 12 20-6-2014 22:42:49

Veerle
Te koop: stoelversiering
Voor ons huwelijk heb ik witte strikken gemaakt (materiaal tule) om aan de stoelen te doen van de kerk. Ik verkoop deze omdat ik ze niet meer kan gebruiken. vraagprijs: 2,50 per stuk of 24 stuks voor 45 euro. https://picasaweb.google.com/11038510354...
Ideeën Reacties: 4 20-6-2014 22:08:46

Milou
Korte trouwjurk te koop!
Lieve dames, Ik bied mijn korte trouwjurk te koop aan. Ik heb hem alleen aangehad tijdens het wettelijke gedeelte van ons huwelijk. Geen vlekken of scheuren enz. :)  Het is maat 36/38. http://www.kapaza.be/nl/vi/85442418.htm Groetjes, Milou
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 20-6-2014 20:29:46

Keke
NIEUWE SUITEJURK TE KOOP
Dag iedereen Wij verkopen de suitejurk van mijn zus. Deze was normaal voor ons aanstaand huwelijk maar het is mijn zus te groot geworden (ja, we zijn nog voor een andere jurk moeten gaan kijken). De jurk is nieuw en ongedragen!Indien je foto's wil, m...
Kledij - Suite Reacties: 2 20-6-2014 17:22:37

Surprise
Televisieprogramma Surprise Surprise zoekt wensen!!!
Wil jij iemand de verrassing van zijn of haar leven bezorgen? Omdat hij of zij een moeilijke tijd achter de rug heeft en echt een verrassing verdient? Of is er iemand die je bijzonder wilt bedanken? Omdat hij of zij zich altijd vol overgave inzet vo...
Ideeën Reacties: 1 20-6-2014 16:25:24

Surprise
Televisieprogramma Surprise Surprise zoekt wensen!!!
Wil jij iemand de verrassing van zijn of haar leven bezorgen? Omdat hij of zij een moeilijke tijd achter de rug heeft en echt een verrassing verdient? Of is er iemand die je bijzonder wilt bedanken? Omdat hij of zij zich altijd vol overgave inzet vo...
Voorbereiding Reacties: 0 20-6-2014 16:23:22

Kelly
Limegroen haaraccessoire Linea Rafaelli te koop!
Hallo toekomstige bruidjes, Ik heb een limegroen haaraccessoire van Linea Rafaelli te koop, ideaal om een kort kapsel feestelijker te maken. Slecht éénmaal gedragen door mijn mama voor mijn huwelijk. http://www.2dehands.be/kleding-access...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 20-6-2014 15:03:34

Kathleen
spullen te koop ! :-)
Beste bijna-bruidjes !  Ikzelf ben nu al een tijdje getrouwd, en kan nu beetje afstand doen van onze spullen die wij kochten voor onze trouw... en dat wil ik eerst aan jullie vertellen/verkopen.Klik gewoon op de link voor meer info/foto's, dan i...
Voorbereiding Reacties: 5 20-6-2014 13:22:03

cynthia
Ervaringen feestzaal Valkenbulcke en Godshuis
Beste Bruidjes we twijfelen tussen deze 2 feestzalen ,feestzaal valkenbulcke en Feestzaal het Godshuis hebben jullie hier recente ervaringen mee ? Eten , bediening , addertjes onder het gras ? Alvast hartelijk dank
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 20-6-2014 10:23:54

Sarah
Hulp!!
Beste bruidjes, Ik ga nogmaals eens beroep op jullie doen.. heeft er iemand van jullie al spullen gekocht op site van Etsy.. Op een bepaald ogenblik heb ik gemerkt dat je alleen sommige dingen kan betalen met PayPal?? kan iemand mij uitleggen wat d...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 20-6-2014 8:05:39

wendy
Even paniek
Help...gisteren nog een gesprek gehad met de dj en hij vroeg op welk liedje moeten we de bruidstaart laten binnen komen, welk liedje laten jullie ze binnen komen, bedankt alvast bruidjes, want mijn stress start toch zene
Voorbereiding Reacties: 7 20-6-2014 7:16:30

vanessa
Videoreportage
Hallo allemaal, ook wij zijn opzoek naar iemand die als hobby, student,..... Zich geroepen voelt om ons huwelijk te filmen. We hebben er lang over getwijfeld maar we denken dat we achteraf spijt gaan hebben als we het niet gedaan hebben. Alles hang...
Video Reacties: 1 19-6-2014 22:26:52

kimberley
Te doen-lijst & kapper regio gentbrugge
hey hey, Iemand die een goed te doen lijstje heeft ( volgens mij zie ik veel over het hoofd:p) & toevallig iemand die een goede kapster aan huis weet voor mijn bruidskapsel regio gentbrugge/heusden? Groetjes
Voorbereiding Reacties: 2 19-6-2014 22:16:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...