Nu Online
Momenteel zijn er 631 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Sofie
trouwjurk kopen of laten maken?
Hallo,wat is het goedkoopst: trouwjurk kopen of laten maken? Heb een mooie jurk gezien van Brinkman, maar dit is 1750€ en ligt toch wel boven mijn budget, denk je dat een naaister dit voor minder kan namaken? zo ja, kennen jullie goede naaiste...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 26-3-2007 15:36:36

Evi
vraagje over kleed
Hallo medebruidjes,Zijn er nog toekomstige bruidjes met een lange sleep aan hun kleed?Heb je dan iemand nodig die je sleep altijd mooi legt en eventueel omhoog houdt zodat hij niet vuil wordt?Laat je die taak dan best over aan de bruidskinderen of zo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 25-3-2007 0:43:23

petra
farah love / miss sheila
halloHeeft iemand ervaringen met Farah love uit Zwijndrecht en Miss Sheila uit Brugge.Hoe liggen de prijzen daar?Veel moderne keuze?grtjesP.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 23-3-2007 13:00:00

Sanne
Maggie Sottero
Hoi iedereen!Ik zou graag een trouwkleed van maggie sottero nemen, maar ik kan nergens vinden hoeveel die ongeveer kosten. Heeft iemand een idee? En waar zijn ze te vinden?Bedankt
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 22-3-2007 16:58:49

Elke
budget trouwjurk
Hallo,Graag had ik een idee gehad van de gemiddelde prijs van een trouwjurk, als die al bestaat :-)Had gedacht om een bezoekje te brengen aan Pierre Yves (Demetrios, Pronovias, Pierre Yves zelf, Rembo Styling,...)Zal dit lukken met een budget van 100...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 17 22-3-2007 12:12:21

nathalie
nicky van kets
Hey iedereen,Ik ben op zoek naar adressen in oost vlaanderen waar ze de collectie van nicky van kets verkopen.Ik ben namelijk op zoek naar iets voor op mijn trouwdag, maar ik wil geen traditionele trouwjurk, maar eerder iets wat ik nadien nog kan dra...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 21-3-2007 13:00:58

Melissa
Linx?
Iemand ervaring met Linx?GroetjesKaren
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 20-3-2007 20:13:14

Franciska
wat dragen jullie bij burgerlijk huwelijk
Hallo,Indien jullie kerkelijk en burgerlijk huwelijk niet op dezelfde dag valt, wat dragen jullie dan voor het burgerlijk huwelijk?Vinden jullie dat dat ook heel feestelijk mag zijn of wat soberder.Ik heb nog een mooie wijnrode zijden rok in mijn kas...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 20-3-2007 20:00:55

petra
de bruidsschat
halloheeft iemand ervaring met 'De Bruidsschat' in Brugge?Hoe zit het met het aanbod van de jurken? Modern, recent,...?groetjesP
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 20-3-2007 12:32:59

annelore
wie verkoopt haar jurk
dames ik ben nog op zoek naar een jurk(suite of trouwjurk)heb je er ene te koop?geef me dan gerust een mailtjestijn.degrande@telenet.begroetjes lore
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 18-3-2007 11:19:31

martine
advies gevraagd
hey bruidjes,Volgende week mijn eerste pas, ik zie er zo naar uit om het nog eens aan te hebben. die zelfde morgend laat ik ook nog eens mijn proefkapsel doen zodat ik toch al een beetje een zicht heb hoe ik er ga uit zien die dag.En dan het weekend ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 15-3-2007 18:36:51

Véronique
Hera - Mechelen
Tip!Hera is een bruidswinkel in het centrum van Mechelen (klein straatje tussen de ijzerenleen en de bruul) en zij houden uitverkoop.Ze zijn enkel nog 's zaterdags open, ik weet de exacte openingsuren niet, maar zeker al in de namiddag). Er hangen no...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 14-3-2007 14:27:55

Pat
gevoel van onzekerheid
Hallo iedereen,Ik ben vorige donderdag mijn trouwjurk voor de 1ste maal gaan passen. Is was redelijk nerveus want ik wist niet hoe het eruit zou zien. Ik hoor van iedereen hier op de site van wow gevoel, nu dat heb ik niet. Er moet wel nog veel aan v...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 12-3-2007 14:45:28

Sarah
Schoonmoeder trouwjurk al gezien ??
Hoi bruidjes, ik heb een probleempje...Ik ging normaal mijn schoonmama ook meenemen om mijn trouwjurk eens te passen (nadat ik hem gekozen had), ik gebruik namelijk haar onderrok onder mijn kleed.. Nu is dit er nog steeds niet van gekomen, en nu is m...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 12-3-2007 8:33:14

Elke
foto: mia monta-'farage' ?
Ik heb onlangs een trouwkleed besteld van Mia Monta. Nergens vind ik een afbeelding van het model (farage 4000) terug. Is er iemand die hiervan een foto heeft teruggevonden.Graag raad ik jullie ook Maxim's Couture in Mechelen aan. Ze zijn er zeer vri...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 9-3-2007 21:09:50
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info