Nu Online
Momenteel zijn er 201 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Patrizia
seating chart of niet??
even een vraagje!! Normaal gezien zou de maître van de zaal de tafelnummers laten afroepen door de DJ zodat de gasten op een georganiseerde manier aan tafel kunnen gaan.  Maar bij ons zijn ook een heel deel buitenlandse gasten aanwezig...en...
Voorbereiding Reacties: 3 22-11-2011 12:35:02

Joeri
Effe dit fantastische nieuws delen
Hey iedereen, Zaterdag heb ik het beste nieuws in jaren gekregen. Ik had met mijn broer en schoonzus afgesproken om wat te gaan shoppen, dan iets te gaan eten en een cinematje mee te pikken. In het restaurant kreeg ik plots een cadeautje van mijn br...
Voorbereiding Reacties: 23 22-11-2011 9:57:46

Sarah
Planning
Vanavond alles in orde gemaakt int gemeentehuis, da doet alles toch nog een stapje dichter kome.. :) Tword echt al spannend! Binnenkort nog is afspreken met onze dj voor de muziek wa te bekijke.. Heb men sieraden ook al besteld, die normaal binnen 2-...
Voorbereiding Reacties: 2 21-11-2011 21:51:07

stefanie
Alles gaat veel te snel!
Zoals voor iedereen komt de grote dag steeds dichter en dichter bij. Hoe dichter hij komt, hoe minder zeker ik ben dat alles wel op tijd klaar zal zijn. Ik zie het soms allemaal niet meer zitten en wou dat ik dan gewoon eventjes 'weg' zou kunnen zijn...
Voorbereiding Reacties: 3 21-11-2011 21:42:27

Wendy
Bevallen voor de trouw
Zijn er hier (aanstaande) mama's die ervaring hebben met zwanger zijn en trouwen of eerder gezegt mama's die nog niet zo lang bevallen zijn en dan gaan trouwen? Bij ons zou het ongeveer een 2 maanden verschil zijn. Tegen de tijd dat onze spruit er is...
Voorbereiding Reacties: 11 21-11-2011 14:27:55

Sara
het vervoer- we zijn er bijna
na verschillende discuties over wie er in de suite moet zitten en hoe we vervoerd gaan worden, zijn we er bijna uit. Vermits mijn verloofde zijn grootouders mee in de suite wilt, kunnen we niet anders dan alle grootouders mee in de suite vragen. Ik h...
Voorbereiding Reacties: 9 21-11-2011 13:14:40

Dorothy
Nog 60 dagen... en een vraagje
Wat vliegt de tijd! Maar nu kan het niet snel genoeg gaan hoor, ik wou dat het al zo ver was! Net telefoon gekregen dat mijn kleed binnen is dus woensdag gaan passen! Brrrr spannend! Had ook nog een vraagje: weet er iemand waar ik aan een redelijke p...
Voorbereiding Reacties: 4 21-11-2011 12:49:03

Debbie
Het gaat snel!
pfff begonnen met 390 dagen op de teller en nu nog maar 199 dagen!! het gaat echt echt snel!!! Ik krijg er de kriebels van in mijn buik... nog bruidjes die dit gevoel delen?? Binnen een 3tal weekjes nog eens wat aan de voorbereidingen werken :-)
Voorbereiding Reacties: 6 21-11-2011 12:34:14

Tania
Malediven in Juli
Wij trouwen in Juli en gaan onmiddelijk daarna op huwelijksreis, maar zijn nog niet uit de bestemming geraakt. Iemand ervaring met reizen naar de Malediven in Juli?
Voorbereiding Reacties: 5 20-11-2011 14:46:21

isabel
Vraagje over D'hulhaege
Hey, onze trouw gaat door op 14 juli 2012 in D'hulhaege te Deinze. We hebben net besloten om de huisDJ daar te nemen maar we moeten nog de gegevens doorkrijgen om verder te bespreken. Nu heb ik zelf een heel goed gevoel bij de zaal, entourage en de m...
Voorbereiding Reacties: 4 20-11-2011 10:21:25

sofie
Waar verkopen ze puntzakjes???
Hallo Vandaag ging op zoek naar puntzakjes om snoepjes in te vullen. Ik dacht, even vlug naar de AVA, maar helaas :( ze hebben dat niet. Ook in Floralux in Dadizele vond ik geen. Iemand enig idee waar ergens in West-Vlaanderen of regio Gent ik dit z...
Voorbereiding Reacties: 11 19-11-2011 18:44:00

Lauren
Wanneer zijn jullie beginnen plannen?
Mijn verloofde en ik zijn 10 maanden op voorhand begonnen met het plannen van ons huwelijk. Toen we net verloofd waren dacht ik dat dat netjes op tijd zou zijn, maar blijkbaar zijn wij er enorm laat bij en hebben we echt enorm geluk dat we toch nog d...
Voorbereiding Reacties: 25 19-11-2011 12:27:44

Evelien
Praktische vraag: satijn + strijkletters??
Goeiemorgen allemaal! Ik heb eens even een praktisch vraagje: Ik heb reeds foto's gezien van bruidjes die tijdens het klaarmaken (haar & make-up) een satijnen kamerjas aanhadden met de tekst "Bride" in strassletters erop gedrukt. Nu vind ik dat...
Voorbereiding Reacties: 12 19-11-2011 10:00:39

Nathalie
Grote dag !
Lieve Bruidjes en grommetjes , Vandaag is het aan ons. Aan het weerbericht te zien gaat het goed weer worden. Verslagje en fot's volgen natuurlijk nog ! Ik ga me klaarmaken voor naar de kapper te vertrekken. groetjes Nathalie
Voorbereiding Reacties: 10 19-11-2011 7:36:14

Carmen
Huwelijkskaars kerk
Is de huwelijkskaars die jullie bestellen voor de kerkdienst (of gelijk andere dienst)? Onze pastoor heeft niet gezegd dat wij hiervoor moeten zorgen?
Voorbereiding Reacties: 5 18-11-2011 23:14:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...