Nu Online
Momenteel zijn er 487 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Veerle
Trouwjurk Guns 'n Roses November Rain
Hallo, mijn droom is om in de jurk te trouwen die Erin aanhad in de videoclip van November Rain. Ik heb echter wel de clip maar niemand die dit patroon kan tekenen. Mijn moeder is naaister en wil deze zelf maken. Ben jij iemand die dit kan of ken je ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 21-2-2007 20:30:07

Ellen
Pronovias
Hallo, ik heb een jurk gekozen van Pronovias. Zijn er nog bruidjes die een jurk uit deze collectie gekozen hebben?Ellen02/06/2007
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 21-2-2007 19:41:20

an
bruidskledij solden of vorig seizoen?
Hallo,Weet er iemand in welke winkels ze ook de collectie van vorig seizoen hebben hangen of waar ze ook aan solden doen? Bestaat er eigenlijk wel solden voor bruidskledij? Valt die solden dan ook in januari zoals gewone solden?Enfin, veel vragen, ma...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 20-2-2007 13:34:05

mieke
Trouwkleed Mia Monta
Hallo,Zijn er hier mensen die reeds een trouwjurk gekocht hebben bij Mia Monta zelf? Wat is de prijsklasse voor een eenvoudig trouwkleed? Ik ben niet voor veel accesoires aan een kleed...groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 20-2-2007 13:08:08

VERA
KLEED IAN STUART
Hallo bruidjes, heeft er iemand ervaring met het kledd san tiago van ian stuart?prijsklasse?groetjesveke
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 20-2-2007 12:49:34

Kathleen
Middeleeuws trouwkleed
Hoi iedereen,mijn nichtje trouwt op 7 september en droomt van een bepaald type trouwjurk, namelijk een middeleeuws kleed. Jullie kennen het wel, corset, rijgen achteraan, ... Ze had een heel mooie jurk van Kaat Tilley gezien, maar zoals te verwachten...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 19-2-2007 21:33:55

H
kleed linea raffaeli
halloik vind nergens prijzen van een trouwkleed. ik heb al een mooi kleed gezien van linea raffaeli (het is wel een suitekleed, maar kan evengoed doorgaan voor een trouwkleed). Heeft er iemand een idee hoeveel zo'n trouw- of suitekleed kost van deze...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 19-2-2007 8:24:44

celine
talyna Lynn
hallo,ik ben op zoek naar een winkel waar ze bruidskledij van Talyna Lynn verkopen (regio Oost- en West vlaanderen) Kan iemand me helpen?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 17-2-2007 17:56:44

els
onderrok trouwkleed
Ik ben mijn trouwkleed zelf aan het maken. Nu heeft men mij aangeraden om voor onder dat kleed een onderrok te maken/kopen. Kan iemand mij vertellen hoeveel zo'n onderrok ongeveer kost in een bruidswinkel? Kan je dat ook zonder kleed kopen?Dank u!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 15-2-2007 14:42:03

Cathleen
Trouwjurken Hervé
Hallo!Weet er iemand waar ik de collectie van Hervé kan vinden? Liefst regio limburg maar antwerpen mag ook. Bij E&R ben ik al geweest.Alvast bedankt!!!Cathleen
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 12-2-2007 15:56:34

Ilona
Stills - Porcini
Kent er iemand een winkel die "Stills" verkoopt? Porcini heb ik momenteel al gevonden in Aalst en Gent, denk ik.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 12-2-2007 13:25:35

Wout
Pierre yves winkels
Hallo allemaal,Ik ga volgende week maandag voor de eerste keer op ontdekkingstocht in de wondere wereld van bruidskledij... Ik zou naar Pierre-Yves gaan maar ik ben aan t twijfelen tussen Aalst en brussel. Hebben ze hetzelfde aanbod in beide winkels?...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 12-2-2007 13:03:59

Ilona
Gewone cocktailjurk om te trouwen
Hallo,ik ben op zoek naar een trouwkleed, maar niets wit(incl. ecru, brons,...) en ook geen suitekledij. Waar ik naar op zoek ben is eigenlijk meer een soort "galabalkleed", of "cocktaildress" een sjiek kleed (mag ook halflang of ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 12-2-2007 11:27:47

eveline
het bruidsparadijs in Kapellen
Beste mede-bruidjes,Dit moet me toch eventjes van het hart...onze voorbereidingen zijn al goed vooruit gegaan maar wat accessoires betreft en extra's is er nog wel wat werk. Op de trouwbeurs van Gent stond een stand van het Bruidsparadijs. Ik was ze ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 11-2-2007 15:59:25

Veerle
Dianna David
Hey, weet er iemand of je bij Dianna David een afspraak moet maken om te gaan passen? Ik zou graag vandaag eens langs gaan, maar de telefoon is altijd bezet. Op de website staat er alleszins niets over vermeld.Veerle
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 10-2-2007 11:34:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info