Nu Online
Momenteel zijn er 253 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

joyce
binnenlocatie omgeving hoogstraten?
hoi iederee, weet er hier iemand een binnenlocatie in omgeving hoogstraten?we trouwen volgend jaar april.groetjes  
Locaties - Fotografie Reacties: 2 17-6-2014 15:04:58

joyce
mustang
hoi iedereen, ik en mijn vriend (verloofde) willen volgend jaar in april trouwen, maar we zoeken nog een auto. mijn vriend is helemaal weg van een ford mustang en nu ben ik op zoek om er zo eentje voor onze trouwdag te huren. weet...
Voorbereiding Reacties: 10 17-6-2014 14:52:22

stephanie
Gastenboek te koop
Iemand nog op zoek naar een mooi klassiek gastenboek?Wij hadden dit gekocht, maar mijn mama had er ook 1 gekocht, en 2 gastenboeken is te veel :-). Het zit nog in de originele verpakking.Prijs overeen te komen en af te halen in Rotselaar h...
Ideeën Reacties: 0 17-6-2014 13:57:40

Chantal
Originele trouwlocatie Kasterlee en omstreken
Wij trouwen in de lente/zomer 2015 en zijn nog op zoek naar een mooie locatie voor trouwfoto's. We trouwen in Tielen, maar het feest is in Kasterlee.Heeft iemand een ideetje? Oja, het 'thema' (lees uitnodigingen, tafelindeling, ..) is Las Vegas ...
Fotografie Reacties: 3 17-6-2014 12:26:36

Ornella
Trouw op 25juli2O14
Weet er iemand een goede kapper(ster) die aan huis komt voor mijn haar gewoon op te steken voor mijn trouw .  Liefst regio Ronse ..  Groetjes ornella
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 17-6-2014 11:25:23

sabrina
oranje auto
Hallo, voor ons huwelijk op 11 oktober 2014 zijn wij op zoek naar een oranje sportieve wagen (geen porsche, mercedes of bmw ). Heeft iemand van jullie misschien een idee waar we zoiets kunnen vinden? Mustang of Audi R8 of iets dergelijks... Oranje i...
Voorbereiding Reacties: 3 17-6-2014 11:15:57

Ianthe
Begeleiding alternatieve huwelijksviering / ceremoniemeester
Hi ! Mijn vriend en ik trouwen volgend jaar op 11 april 2015. We hebben het verloop van de dag al min of meer uitgewerkt en zouden kort na de middag een alternatieve (dus niet-kerkelijke) huwelijksviering willen doen. Hiervoor zijn we nog op zoek ...
Ceremonie Reacties: 11 17-6-2014 10:09:25

Cindy
trouwjurk meenemen op reis?
zijn er hier dames die met brussels airport al gevlogen hebben en kunnne jullie me zeggen of mijn trouwjurk gewoon meemag in het vliegtuig?  heb net even gebeld maar die meneer aan de lijn was zeer kort en grof..  'ja mevrouw, als handbagag...
Huwelijksreis Reacties: 7 17-6-2014 9:53:18

Severien
Hoeveel liedjes in misviering?
Hoi allen, hoeveel liedjes worden er ongeveer gespeeld in de misviering en wanneer precies? Ons misboekje is (nog altijd) niet af en dat begint dringend te worden :-) Bedankt! Groetjes
Ceremonie Reacties: 5 17-6-2014 8:30:05

Marijke
receptie buiten in oktober: iemand ervaring met terrasverwarmers/fakkels/vuurkorven
Hey iedereen, Wij trouwen op 4 oktober en hadden er niet bij stilgestaan dat om half 7 de zon ondergaat... Maar! Dat kan ook een romantisch kantje krijgen, ik wil zo graag een romantische receptie buiten met terrasverwarmers, vuurkorven, fakkels en l...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 16-6-2014 23:13:06

amy
Decoratie huren voor viering
Ik ben nog op zoek naar een witte loper om te huren, maar liefst niet in vilt. Ik ben bang dat ik met mijn fijne naaldhakjes er een scheur in zal maken. Ook zoek ik iets of iemand die vazen of kandelaars of planten of pomanders en dergelijke verhuur...
Locaties - Viering Reacties: 3 16-6-2014 23:02:18

Sofie
DJ Limburg - Stresske
Dag allemaal Heeft er iemand ervaring met DJ Stresske uit Zonhoven? Groetjes
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 16-6-2014 22:31:58

astrid
Op zoek naar 2 hummers
Hey medebruidjes, Zoals de titel al aangeeft, ben ik nog op zoek naar 2 hummers om ons overal naartoe te brengen. (Liefst een witte of zwarte) Old timers vind ik genoeg maar hummers dat is wat anders :D Het is voor de regio Buggenhout - Groot-Bij...
Ceremonie Reacties: 1 16-6-2014 22:20:49

Jolien
Artcube, cultuurfabriek, brouwerij liefmans, blanc fixe?
Hallo allemaal Graag had ik jullie ervaringen met bovenstaande zalen gehoord. Ik belde vorige week naar de cultuurfabriek maar kreeg een erg botte vrouw aan de lijn die het zelfs te veel vond om haar agenda te nemen om.een afspraak vast te leggen. ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 16-6-2014 21:28:05

kelly
14 JUNI 2014
Wij hadden een topdag... Ondanks de voorspelling van minder weer, hadden wij geluk en geen spatje regen... Weinig stress en gewoon kunnen genieten. Het was gewoon fantastisch! De mooiste dag van mijn leven... Hier enkele foto's... Op die van onz...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 10 16-6-2014 21:17:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...