Nu Online
Momenteel zijn er 201 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

kristien
witte tule te koop
Hallo iedereen, voor wie nog op zoek is naar goedkope decoratie: wij hebben nog een 60-tal meter witte tule over. Slechts 1€/meter. Wij wonen in Halle (Vlaams-Brabant) maar het kan uiteraard ook opgestuurd worden. Mailen naar kristiendenayer@ho...
Voorbereiding Reacties: 3 11-11-2011 14:40:11

Britt
bruidjes juni 2012
hallo bruidjes zoals de titel al zegt: bruidjes juni, hoe ver staan jullie met de voorbereidingen?Groetjes een nieuwsgierige juni bruid:)
Voorbereiding Reacties: 8 11-11-2011 11:42:54

Debo
cadeau's?
Dag Bruidjes en bruidegommetjes. Over 37 dagen is het bij ons al zover, de uitnodigingen zijn weg en daarop hebben we vermeld dat we liefst centjes krijgen (we wonen al 7 jaar samen én zijn aan het verbouwen). Aangezien we binnenkort de eerste c...
Voorbereiding Reacties: 22 9-11-2011 21:40:32

vansteenbrugge
Trouwbeurs
Beste bruidjes & bruidegoms, Ik ben één van de standhouders van trouwbeurs Avelgem - 13 november 2011. Ik heb nog enkele gratis kaarten liggen. Iemand interesse? Stuur mailtje naar info@tfv.be Mvg, Vansteenbrugge Philippe ...
Voorbereiding Reacties: 0 9-11-2011 21:17:15

Els
Zijn we iets vergeten???
Hallo, titel zegt het al; met nog 78 dagen wil ik even checken of we niks vergeten zijn  -ikzelf en de 2 dochters zijn volledig oke man en zoon ook behalve hun schoenen -kapster en visagiste staan in agenda voor proef -fotograaf en vervoer ok -...
Voorbereiding Reacties: 5 9-11-2011 21:09:53

Vicky
Bedankjes
Hallo brides to be :) Wij willen graag op het trouwfeest een origineel, maar niet te duur, bedankje geven aan onze gasten. Een foto zie ik niet zitten, omdat die foto's gewoon in een doos belanden of in de vuilbak... Wij dachten aan een leuk geschen...
Voorbereiding Reacties: 30 9-11-2011 19:37:16

an
Planning van de dag
Hallo, Ik vraag me af hoe laat we best voor de wet en hoe laat voor de kerk trouwen.  De wet ligt voorlopig vast om 13 u, de kerk nog niet.  Het uur van de wet kan ik nog veranderen. Maar ik heb hier eigenlijk geen idee van.  Heeft ...
Voorbereiding Reacties: 9 9-11-2011 9:44:12

an
Planning van de dag
Hallo, Ik vraag me af hoe laat we best voor de wet en hoe laat voor de kerk trouwen.  De wet ligt voorlopig vast om 13 u, de kerk nog niet.  Het uur van de wet kan ik nog veranderen. Maar ik heb hier eigenlijk geen idee van.  Heeft ...
Voorbereiding Reacties: 2 9-11-2011 9:44:10

Elke
Tafelthema Kleur
Hallo, Ik was een beetje aan het brainstormen in verband met een mogelijk tafelthema. En aangezien onze feestzaal de mogelijkheid heeft om het licht van kleur aan te passen, dacht ik om met kleur te werken. Graag had ik elke tafel een specifieke kle...
Voorbereiding Reacties: 5 8-11-2011 20:29:36

virginie
Wat kost een rode loper?
Hallo, Wat kost een rode loper voor de kerk? Mvg
Voorbereiding Reacties: 10 8-11-2011 15:19:49

Stefanie
Bloemist Diepenbeek (Rooierheide)
Hoi allemaal, De volgende vraag :-) Wij trouwen in de kerk van Houthalen, daarvoor hebben we de keuze van bloemist al gemaakt Maar het feest is in Diepenbeek en daar ik zelf niet van Diepenbeek ben, vroeg ik mij af of iemand onder jullie een leuke, ...
Voorbereiding Reacties: 8 8-11-2011 14:29:51

Tamara
Eerste ruwe schets van mijn dagindeling: wat denken jullie?
6u30: opstaan en douchen 7u: ontbijt 7u30 kapster (moet nog vragen of ze aan huis wilt komen, anders 15' heen en 15'terug) 9u visagiste aan huis 9u45 aantrekken kleed 10u bruidegom pikt mij op        champagne en toastje...
Voorbereiding Reacties: 6 8-11-2011 12:31:52

Patrizia
Hoeveel betalen jullie voor bloemen?
Hoi de titel zegt al genoeg  Hoeveel betalen jullie voor de bloemenversiering in de kerk + boeket + corsages...ongeveer dan.We moeten een kostenraming opmaken want mijn schoonvader zou dat graag eens willen zien Dusja...de andere ding...
Voorbereiding Reacties: 7 7-11-2011 19:23:12

Katrien
Voorbereidingen liggen precies wat stil...
Na ongeveer twee maand verloofd te zijn weet ik momenteel niet zo goed wat ik zou kunnen doen ivm de voorbereidingen naar de trouw. Zoals jullie kunnen zien trouwen we op 22 september 2012 en ligt volgende zaken al vast: - Zaal feest - Kerk - eerst...
Voorbereiding Reacties: 14 7-11-2011 17:28:09

Lieselot
Gastenlijst in Exel
Lieve bruidjes en bruidegommen Onze voorlopige gastlijst hebben we geschreven. Ik dacht eraan om alle genodigden met de adressen in een exelbestand te stoppen. En ook een kolom te voorzien of ze aanwezig zullen zijn of niet, en die dan ook een tota...
Voorbereiding Reacties: 28 7-11-2011 16:18:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...