Nu Online
Momenteel zijn er 201 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Rebecca
Ervaringen - Kortingen via trouwbeurzen?
Hey chicas en chicos (of course ) Ik twijfel nog of we begin 2012 naar de trouwbeurs in Kortrijk zouden gaan. Hoe zijn jullie ervaringen met trouwbeurzen? Ik zou eerlijk gezegd niet gaan om de sfeer op te snuiven of een modeshow bij te wonen, gewoo...
Voorbereiding Reacties: 7 3-11-2011 21:34:09

Ellen
ringen gaan kiezen!
Hey allemaal, Onze afspraak ligt vast--> dinsdag 15/11 mogen we onze trouwringen gaan kiezen! Ik zie het al helemaal zitten! Eigenlijk moeten we al niet veel meer kiezen, maar hebben we al ons gedacht gevonden. Maar mss dat het nog verandert al...
Voorbereiding Reacties: 6 3-11-2011 16:51:30

Marie
Schoonouders en schoonzus
Over exact 7 dagen trouwen we, ik heb sinds januari dit jaar op mijn tong gebeten, maar nu moet het er toch eens uit... De reactie bij mijn ouders op onze verloving was een warm enthousiasme. Knuffels, tranen, ... een extra fles champagne. Ze waren ...
Voorbereiding Reacties: 15 3-11-2011 15:55:33

Tamara
Wat kost zo'n ceremoniemeester?
Hoi brides to be!!! Hebben jullie een idee wat zo'n ceremoniemeester kost? Wat doet hij/zij eigenlijk allemaal? Kennen jullie iemand met goede referenties? Thankx a lot!
Voorbereiding Reacties: 9 3-11-2011 12:40:52

Sara
minibusjes huren
voor ons ceremonie vervoer gaan wij een oldtimer kiezen ( welke zijn we nog niet uit) en voor de suite zouden we met een 2 tal minibusjes werken met chauffeur omdat er niet echt geparkeerd kan worden aan de kerk. Maar waar vind je zo van die minibusj...
Voorbereiding Reacties: 6 3-11-2011 12:40:43

Bruidje
Thuis slapen of niet?
Hey lieve bruidjes, De titel zegt het al... gaan jullie de nacht op voorhand thuis slapen of niet? Ik heb een heel goede band met mijn ouders/2 zussen en natuurlijk ga ik de laatste avond voor de trouw niet alleen doorbrengen... Samen gezellig eten ...
Voorbereiding Reacties: 30 3-11-2011 9:59:21

Lesley
Enkele spulletjes te koop
Hallo iedereen, ik wil even melden dat ik enkele spulletjes te koop heb van onze trouw. Hopelijk kan ik er iemand blij mee maken. Prijzen zijn bespreekbaar! Mooie paarse avondjurk maat 38, maar kan als grotere maat gedragen worden http://www.2dehan...
Voorbereiding Reacties: 5 3-11-2011 0:30:38

Stefanie
Effe iets anders; Tips afvallen?
Hey, Heeft er iemand tips om af te vallen voor mij? Ik ben 5 maand geleden bevallen en ben bijna een maand geleden gestopt met de borstvoeding. Nadat ik uit het ziekenhuis kwam was ik 9 kilo kwijt en op die 5 maand ben ik al terug 4 kilo bij i.p.v. ...
Voorbereiding Reacties: 13 2-11-2011 20:13:15

lesley
budget
hey iedereen, ik ben hier nieuw op het forum, wij trouwen op 26 april 2013 maar wij willen een gewone trouw maar wel af naar eten en drank toe en de feest op zich natuurlijk :-) ik vroeg me af of er hier bruidjes zijn die willen delen hoeveel hun h...
Voorbereiding Reacties: 14 2-11-2011 16:16:28

Nathalie
1 jaar na de verloving.. huis gekocht :)
Hey Bruidjes en gommetjes... Zaterdag was het exact 1 jaar geleden dat mijn vriend "de" vraag gesteld heeft... De tijd van verloving is zo snel gegaan.. Onze dag zit helemaal in ons hoofd en we hebben al 't één en 't ander vastgelegd :) En...
Voorbereiding Reacties: 7 2-11-2011 15:41:37

dorien
wij zijn van zin om zaterdag naar de trouwbeurs te gaan, ergens korting kunnen krijgen/afdrukken?
Trouw-Mariage - Leuven * Wanneer: 5 en 6 november 2011 * Openingsuren:  zaterdag 11u. - 18u., zondag 11u. - 18 u. * Locatie:  Brabantlaan 1, 3001 Leuven (Heverlee) * Info: Op zaterdag en zondag is er telkens modeshow om 13u.30 en...
Voorbereiding Reacties: 7 2-11-2011 15:15:44

tiffanie
Familie kies je niet zelf he
Hallo allemaal, Goh, ik zou zo graag eens met de grove borstel door onze gastenlijst gaan hé... Er zijn zo veel mensen waarvan ik nu al mijn neus optrek als ik hun naam zie staan, en niet zomaar... Maar ja, soms kun je het niet maken o...
Voorbereiding Reacties: 22 2-11-2011 13:37:49

vansteenbrugge
Trouwbeurs Avelgem
Beste Bruidjes & Bruidegoms, Als standhouder van de gezelligste trouwbeurs van "Zuid-West-Vlaanderen" heb ik nog enkele gratis kaarten over voor TROUWBEURS AVELGEM - ZONDAG 13 NOVEMBER.   Stuur anders een mailtje naar info@tfv.be...
Voorbereiding Reacties: 0 2-11-2011 11:52:32

patricia
wie trouwt op 10/03/2012??
wilde eens vragen wie er allemaal trouwt op 10/03 wil eens weten hoever jullie al staan... groetjes
Voorbereiding Reacties: 5 2-11-2011 11:23:26

Carmen
Ik ben nog op zoek naar:
Hey bruidjes !! Met nog 70 dagen op de teller ben ik nog op zoek naar: een gouden fotokader (voor gasten in te fotograferen).Witte paraplu'sRode loperWie kan er mij helpen?
Voorbereiding Reacties: 5 2-11-2011 9:46:50
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...