Nu Online
Momenteel zijn er 250 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

patricia
checklist
hey allemaal! Ik wilde vragen of iemand misschien een persoonlijke checklist heeft. Ik ben er zelf aan aan begonnen maar vrees dat er heel wat vergeten ben... en die lijsten van op intenet zijn toch anders dan dat je ze zelf maakt denk ik... alvas...
Voorbereiding Reacties: 5 1-11-2011 23:16:50

sven
voorbereidingen
hey aan alle toekomstige bruidsparen, ik heb men kleed gevonden eentje van linea rafaelli alle noodzakelijke dingen liggen vast, dus nu kunnen we gerust zijn tot op onze grote dag in augustus. grtjs vanessa
Voorbereiding Reacties: 4 1-11-2011 22:25:02

Nicky
Hoe website online krijgen?
Onze website is klaar om gelanceerd te worden. Maar.. hoe krijgen we onze website, gemaakt met Dreamweaver, in hemelsnaam online? Iemand die er wat van kent?
Voorbereiding Reacties: 6 1-11-2011 13:37:37

Stefanie
De dagindeling
Hoi mede-bruidjes, hier ben ik weer :-) In december hebben mijn aanstaande en ik een afspraak bij de fotograaf. Zij hadden op voorhand al laten weten dat ze dan graag een overzicht van de dagindeling zien. Hoe plannen jullie de volledige dag? (op wel...
Voorbereiding Reacties: 7 1-11-2011 13:21:41

virginie
VB SAVE THE DATE KAARTJES?
Hallo, Heeft er iemand een voorbeeld beschikbaar van de save the date magneten? Mvg
Voorbereiding Reacties: 4 1-11-2011 11:12:37

Eve
Engels busje Lede?
Hallo, Van verschillende mensen heb ik reeds vernomen dat ze een engels busje huren te Lede. Het zou een Bristol Sinledeck groen met beige zijn. Waar kan ik dit huren aub? Iemand een idee? Dank bij voorbaat, Groeten, Eef 15 €/uur en ...
Voorbereiding Reacties: 3 31-10-2011 19:41:05

Vicky
Hoe alles regelen???
Hallo mede bruidjes, Jaja, zoals elke bruid (denk ik toch) ben ik al volop bezig met rond te kijken en sommige dingen te plannen voor het huwelijk. We zijn goed aan het rondkijken omdat we het een beetje budgetvriendelijk willen houden. Maar we zij...
Voorbereiding Reacties: 7 31-10-2011 11:38:46

Heidi
Update !!
   Hallo allemaal !! Eventjes geleden dat ik nog eens een berichtje postte. Ik wou hier toch ook even met vreugde melden dat ik vorige week de stoffen voor mijn kleed gevonden heb !! Samen met mama en schoonmama ging ik naar Gent. We h...
Voorbereiding Reacties: 2 31-10-2011 11:36:28

Ellen
Trouwbeurs Salons Ten Boogaerde
Hey bruidjes, Wie gaat vanavond naar de trouwbeurs in Ten Boogaerde? Wij zijn alvast van de partij! groetjes Ellen
Voorbereiding Reacties: 2 31-10-2011 7:45:21

Carmen
Vragen voor het videogastenboek/praatpaal
Welke vragen stellen jullie of welke vragen hebben jullie al eens gehad op een feest? Ik ben wel benieuwd  !Groetjes Carmen
Voorbereiding Reacties: 5 30-10-2011 13:22:13

Nicky
Eigen huwelijkssite
Hebben jullie een eigen huwelijkssite? Ik ben volop bezig met eentje te maken, maar ik had graag eens wat voorbeeldjes gezien! Deel hier je link!
Voorbereiding Reacties: 11 29-10-2011 23:18:10

Carmen
Iets anders dan dansen tijdens het dansfeest?
Doen jullie andere dingen buiten dansen tijdens het dansgedeelte? Ik kreeg daarstraks de vraag en het was blijkbaar raar dat ik niks voorzien had?Groetjes
Voorbereiding Reacties: 10 29-10-2011 23:04:31

Katrien
De kaarskensprocessie Lummen
Hoi medebruidjes en gommen  Ik ben vandaag samen met m'n verloofde gaan kijken voor onze huwelijkskaars bij De Kaarskensprocessie in Lummen en het was een echte meevaller!! Hun nieuwe zaak is echt mooi! Alles staat heel mooi en overzichtelijk u...
Voorbereiding Reacties: 8 29-10-2011 20:49:21

Tina
Ringen gekozen!!
Net terug van bij Fede Di Oro! Ons ringen gaan kiezen, op 3 kwartiertjes gekozen en besteld... Ze zijn SUPERKNAP! Meteen ons gedacht gevonden! :-) We wisten meteen: die moeten het zijn!!!! Joepieeee
Voorbereiding Reacties: 4 29-10-2011 12:49:31
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...