Nu Online
Momenteel zijn er 308 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Anneleen
ondervraging kerkelijk huweiljk
hallo iedereen.  ik was bezig met het kerk boekje ineen te steken en bij de ondervraging heb je onderandere de vraag:  Zijn jullie bereid kinderen als geschenk uit Gods hand te aanvaarden, hen in uw liefde te laten delen, en hen in de...
Ceremonie Reacties: 10 13-6-2014 21:57:03

Olivia
Maelstede
Iemand ervaring met Maelstede? Is het eerder modern of oubollig? Is er een mooi terras om buiten de aperitieven? 
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 13-6-2014 21:27:53

Olivia
kastelen west-vlaanderen
Weet er iemand modern ingerichte kastelen in west-vlaanderen?
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 13-6-2014 19:45:56

Julie
1ste pas!!!
OOh net bericht gekregen van het Bruidsparadijs dat mijn jurk is geleverd! :) Zoooo blij!!!! Eindelijk! En nu een datum zoeken om ze effectief te gaan passen!!! Me sooo happy!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 13-6-2014 19:06:07

Lieselot
Oude Vismijn Gent
Wij hadden vorige week ons trouwfeest in de Oude Vismijn in Gent. Het was fantastisch. Alles verliep vlekkeloos, het eten was top (!!), de eventverantwoordelijke (Nina) is een jonge, enthousiaste, vriendelijke, vlotte dame. Ze wist op elke vraag een ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 13-6-2014 17:25:35

stephanie
Uitnodiging
Wat was het een leuke week ! Deze week foto's gaan trekken van de uitnodigingen. Dit op een verlaten parking met een camaro(oude oldtimer) Een paar dagen er na was het ontwerp van het kaartje al klaar! En wat zag dit er eens anders uit dan al die a...
Voorbereiding Reacties: 1 13-6-2014 16:15:42

fenna
zoektocht naar muziek...
Hallo Momenteel ben ik volop bezig met het samenstellen van onze vrijzinnige ceremonie en ben nog op zoek naar een 3tal liedjes; - intredeliedje voor de bruidskindjes - liedje voor na de ringen/kus (liefst iets superromantisch :) - intredeliedje H...
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 13-6-2014 13:42:54

Melissa
Tekstje gezocht voor bij snoep kindjes
Met nog 13 dagen op de teller ben ik nog op zoek naar een leuk tekstje om naast het mandje te plaatsen met snoep voor de kindjes. Iemand die hier goed in is en mij wilt helpen?
Ceremonie Reacties: 1 13-6-2014 12:46:38

wendy
toffe tekst schieting
Wie kan er me helpen met een tof tekstje om de mensen uit te nodigen op de schieting?
Uitnodigingen Reacties: 1 13-6-2014 11:08:11

Karolien
Fiat 500 als ceremoniewagen?
Hoi, Wij zijn op zoek naar Fiat 500's (dat mogen nieuwe zijn, 't moeten niet de oldtimertjes zijn) als ceremoniewagens, maar we vinden die nergens. Bij Dockx al gaan kijken, maar niets. Europcar heeft er, maar oh zo duur! Heeft iemand een idee waar ...
Voorbereiding Reacties: 2 13-6-2014 9:46:11

maartje
Plaatsen aan tafel
Hey iedereen, ik heb nog een vraagje: hoe zet je de mensen aan de feesttafel? De vrouwen van de partners naast elkaar en de mannen naast elkaar? Of vrouw-man afwisselend? Heb er geen idee van! Alvast bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 12-6-2014 19:12:25

maartje
Kostprijs pastoor
Hey iedereen, ik weet dat je 250 euro voor het bisdom moet betalen, maar naar het schijnt moet je ook de pastoor iets geven? Hoeveel wordt er zo gegeven? Kunnen jullie mij voorthelpen? Bedankt!
Ceremonie Reacties: 4 12-6-2014 19:10:25

maartje
Kostprijs pastoor
Hey iedereen, ik weet dat je 250 euro voor het bisdom moet betalen, maar naar het schijnt moet je ook de pastoor iets geven? Hoeveel wordt er zo gegeven? Kunnen jullie mij voorthelpen? Bedankt!
Ceremonie Reacties: 0 12-6-2014 19:10:24

samantha
bruidsjurk te koop
Hallo mensen  wij hebben onze dag al beleeft en hij was perfect zoals hij moest zijn . maar nu hij voorbij is en de jurk is terug van de droogkuis mag hij stilletjes aan weg  prijs is overeen te komen  de ontwerper is Ladybird  hi...
Voorbereiding Reacties: 0 12-6-2014 13:43:29

joyce
ceremonie
Dag bruidjes,  Ik ben bezig teksten aan het zoeken om de ceremonie in elkaar te steken. Zijn er mensen waarbij hun boekje reeds vorm heeft gekregen en dit willen delen? Is om wat inspiratie op te doen want het vinden van teksten vind ik totaal ...
Voorbereiding Reacties: 5 12-6-2014 13:10:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...