Nu Online
Momenteel zijn er 308 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Bie
Trouwjurk oktober: lange mouwen of niet?
Hallo,Wij trouwen het laatste weekend van oktober 2007 en ik vroeg me af of andere bruidjes die ook rond die periode trouwen daar rekening mee houden voor hun jurk? Nemen jullie een gewone "zomerse" jurk met een stola voor buiten of nemen j...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 28-12-2006 22:11:56

Caroline
Trouwjurk Ian Stuart
Hallo!Ik ben zo stilaan aan het uitkijken naar een trouwkleedje, en kwam zo op de website van Ian Stuart terecht. Er staan een paar echt hele mooie kleedjes op, maar ik vrees een beetje voor het prijskaartje. Heeft er iemand een idee in welke prijskl...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 28-12-2006 18:34:13

Evelyn
Geen trad. trouwjurk
Hallo,Zijn er nog mensen die enkel voor de wet trouwen en geen traditioneel trouwkleed kiezen maar opteren voor een mooie outfit van één of ander merk?groetjesEvelyn
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 27-12-2006 12:56:43

mieke
La Sposa
Zijn er hier mensen op die al in La Sposa geweest zijn?Heb je ruim assortiment? In alle prijscategorien?Ik wil immers ook niet teveel geld uitgeven aan een kleed, om één keer aan te doen.groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 26-12-2006 11:33:23

Isabel
trouwkleed Mia Monta?
Hallo,ik wou even vragen of er nog mensen waren die hun trouwkleed vonden bij Mia Monta in Zottegem? Heeft er toevallig nog iemand het model 'delta' van de mia monta collectie 2007? groetjes,Isabel110807
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 25-12-2006 20:06:34

carin
trouwjurk te koop
Te Koop;Bruidsjurk Benjamin Roberts 2006maat 42.Champagnekleurig,bovenstukbezet met pareltjes en een kort sleepje.Schoenen luca renzi maat 40 parelmoerkleur.In dien je meer informatie wil stuur dan een mailtje naar jan.vanginkel@skynet.beCarin
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 19-12-2006 22:48:54

lindsy
prijs mia monta in zottegem
hallo weet er iemand wat de prijzen zijn van de trouwkleedjes bij mia monta in zottegem
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 17-12-2006 15:22:27

lindsy
trouwjurken van merk ava's
hallo weet er iemand soms waar je trouwjurken kan vinden van het merk ava's ik heb een mooie gevonden maar het is wat te ver het ligt in zwolle weet er iemand nog andressen .
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 17-12-2006 11:16:56

mieke
trouwkleed als je zwanger bent
hallo,ik durf niet kijken achter trouwkleed omdat ik normaal gezien als er niks verkeerd loopt, zwanger ben op mijn trouw (6 - 7 maand ver), dus is het moeilijk om trouwkleed te kiezen... zal ook moeilijk gaan vrees ik...zijn er nog mensen die in dez...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 16-12-2006 23:39:08

Veerle
Pierre-Yves
Hallo bruidjes!Ik ben gisteren voor de eerste keer trouwkleedjes gaan passen en heb raar maar waar al onmiddelijk mijn goesting gevonden. Ik ben gaan passen bij Pierre-Yves en heb een beetje schrik om daar te gaan. Ik heb er al zo veel slechte reacti...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 16-12-2006 11:04:39

Marleen
Verschil in prijzen voor jurk in verschillende winkels?
Hallo, Gisteren ging ik voor het eerst met mijn moeder kijken voor een jurk. Naar mijn gevoel hebben we MIJN jurk gevonden! Maar, voor de zekerheid gaan we nog in een andere zaak kijken waar ze nog andere merken hebben, je weet maar nooit... Hebben j...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 15-12-2006 15:08:43

Caroline
bruidsjurk Anne Belin
hallo, is er iemand die een trouwjurk van Anne Belin besteld heeft? Ik heb nl mijn oog laten vallen op zo'n heel mooi kleedje en ik vroeg me af hoe het zit als je bij hen bestelt: service, afwerking,... groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 14-12-2006 22:30:24

A
Teleurgesteld
Hallo allemaal,het moet me even van het hart want ik word stilaan wanhopig. Vandaag was het al de derde keer dat ik op zoek ging naar een trouwkleedje. Hoewel ik elke keer wel 20 kleedjes heb gepast, was er nog nooit eentje bij waarvan ik een Wauw-ge...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 14-12-2006 19:15:00

charlotte
bruidskleding bij bruidshuis karin te Dilsen
Dag bruidjes,Wij gaan trouwen op 20 07 2007. Morgen heb ik een afspraak bij bruidshuis karin te Dilsen, Nu is mijn vraag wie met deze zaak ervaring heeft. Ik zoek een bruids - avondjurk in de prijsklasse van 500 tot 800€. Ik wil niet meer b...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 14-12-2006 12:53:41

heidi
korte trouwjurk
Hallo iedereen!Ik ben vandaag voor het eerst een bruidswinkel binnengestapt, op zoek naar een kort bruidskleed, maar dat is blijkbaar praktisch onvindbaar! Ik heb er eentje gezien van rembo, maar die hadden ze daar niet, en die vrouw zei direct dat i...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 13-12-2006 19:01:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info