Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 583 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
470
471
472
473
474
475
476
477
478
479
...
Volgende
Laatste
Sofie
Prijzen bruidsjurken Pierre-Yves Aalst
Hallo allemaal,Ik ben volop op zoek naar de bruidsjurk van mijn dromen! Heeft er iemand een idee van de prijzen van de bruidsjurken uit de eigen creaties van Pierre-Yves in Aalst?En hoe is de service daar?Mercikes!Sofie
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
8
12-12-2006 22:41:57
Kim
C'est moi-bruidsmode
Hey iedereen,Wij gaan trouwen op 14 juli 2007 en aanstaande zaterdag ga ik voor het eerst eens trouwkleedjes passen. Ik heb een afspraak bij c'est moi-bruidsmode in Nederland. Nu vroeg ik me af of er hier al iemand ervaring heeft met deze winkel. Ik ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
11-12-2006 15:30:55
lindsy
trouwkleed
hallo,ik trouw volgend jaar in november maar ik weet nie goed waar ik een trouwkleedje kan vinden die niet zo heel veel kost het is wel wat moeilijk want ik zelf woon in west vlaanderen in roeselare en waar ze dan wel goedkopere kleedjes hebben is he...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
11-12-2006 14:59:59
Karolien
gevonden !
Hallo iedereen,Ik mocht gisteren voor de eerst maal trouwjurken passen ! En ik moet het gewoon toch aan 'iemand' vertellen hé.Ongelooflijk zenuwachtig ervoor, maar vond het super om te doen. Ik had wat schrik dat er niks mij ging passen (ik heb ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
11-12-2006 10:49:41
Kim
vera wang jurken
Beste mede-bruidjes,weet iemand van jullie misschien of Vera Wang jurken te verkrijgen zijn in België en zoja, waar? Dit weekend ben ik voor de eerste keer gaan passen bij Le Chapeau. Ze waren supervriendelijk, maar aangezien ik geen traditionee...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
10-12-2006 22:13:23
Caroline
bruidsjurk: moeilijk kunnen kiezen
Hallo,Ik weet niet of er hier nog bruidjes zitten met hetzelfde probleem als mij... intussen ben ik in twee winkels gaan passen. Gisteren in de D-Couture in Gent, een heel mooie jurk. Van die jurk stond een fotootje in een boekje, dus die kan ik reg...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
10-12-2006 10:26:38
Evelyn
Anne Belin
Hallo,Heeft iemand een jurk van Anne Belin gekocht? Weten jullie wat de prijsklasse is van haar trouwjurken?Alvast bedanktgroetjesEvelyn
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
9-12-2006 18:13:57
patricia
trouwkleed passen
joepi ik ga morgen eindelijk gaan passen,ga naar anastasia in nieuwegein.zou ik foto's mogen trekken van wat ik aan heb en wat dan mijn keuze zou zijn?weet dat iemand
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
8-12-2006 21:37:53
sofie
CERMO = ECHT EEN AANRADER !
CERMO IN TURNHOUT !!! Daar heb ik mijn jurk gevonden ! Heb op verschillende bruidsmodezaken in belgie gepast, maar bij Cermo vondt ik direkt mijn zin. Heb nergens anders een grotere keuze van Rembo-Styling gezien! echt de moeite waard. De verkoopster...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
8-12-2006 15:13:25
Evelyn
Christel Boone
Hallo,Weet iemand welke prijsklasse de jurken van Christel Boone hebben?Welke ervaring hebben jullie met deze ontwerpster?groetjesEvelyn
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
11
7-12-2006 13:04:00
Evelyn
suitekledij
Hallo, Ik trouw enkel voor de wet en ben aan 't overwegen om een suitekleed te dragen i.p.v. een tradioneel wit trouwkleed.Weet iemand wat de gemiddelde prijsklasse is van een suitekleed (bv. van Linea Raffaelli) ? En is de leveringstermijn korter d...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
6-12-2006 12:51:34
ilse
bruidsmodeshow??? Waar? Wanneer?
Dag dames (én de enkele mannen op deze site ;-))wij hebben beslist om volgende zomer te trouwen dus nu zijn we volop met de voorbereidingen bezig. Tot hiertoe ligt enkel de zaal nog maar vast dus nog héél véél te doen...maar ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
5-12-2006 23:34:38
Jessika
reacties op Nathalie, Joke, Vanessa, Veronique en Maaike.
Hey Nathalie, Joke, Vanessa, Veronique en Maaike. Ik wist niet goed waar ik mijn reacites op jullie berichtje moest zetten, maar heb het dus maar achter die van jullie gezet na mijn vraag ;-)
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
3-12-2006 17:55:03
Jessika
trouwjurk: wanneer, waar, wat???
Dag collega's ;-)Vandaag pas deze site en vooral dit forum ontdekt en meteen een schot in de roos --> ben al serieus tijdje blijven hangen. Als ik dit zo allemaal lees, dan begin ik een beetje nerveus te worden wat mijn planning betreft. Wij hebbe...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
17
2-12-2006 16:01:28
ilse
winkel "Mia Monta" te Zottegem
Hoi lieve medebruidjesBinnenkort mag ik op zoek gaan naar mijn trouwkleed maar ik ben nog aan het twijfelen naar welke winkel ik zou gaan. Nu heb ik onlangs van een vriendin veel goeds gehoord van de winkel Mia Monta in Zottegem. Heeft iemand van j...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
1-12-2006 15:31:10
Eerste
Vorige
470
471
472
473
474
475
476
477
478
479
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Erwin Maes Photography
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info