Nu Online
Momenteel zijn er 626 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

sid
bruidswinkel primo piano
Hey bruidjes, ik moet mijn zoektocht nog beginnen naar mijn trouwkleed. Ik vraag me af of iemand al 'ns naar Primo Piano in Genk, E&R in Beverlo en Couture Paule Le Chapeau in Bree en je ervaring met deze winkels, prijsklasse...GroetjesSidney01-0...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 1-12-2006 14:36:18

Sarah
Goedkope bruidskledij
Hallo, wij trouwen op 8 september 2007!! Graag had ik adressen gekregen van winkels die goedkope bruidskledij aanbieden of einde collecties of zo daar ons budget niet groot is. Alvast bedankt!!Groetjes,Sarah
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 30-11-2006 13:33:12

Vicky
foto's jurk vankets/mathyro
Beste medebruidjes,ik ben dit weekend helemaal gevallen voor een vankets-jurk, maar ik heb jammer genoeg het budget er niet voor. Heb nu wel iemand die zal proberen het na te maken, maar ben dus nog op zoek naar foto's. Het is een strapless top met v...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 29-11-2006 21:08:49

Mieke
Beetje nerveus
Binnen 2 weken ga ik voor de eerste maal op zoektocht om een kleedje. Het kleedje ... Ik ben een beetje nerveus, help. Ik weet eigenlijk niet echt wat ik mooi vind, of welk kleur. Tja, waar sta ik mooi mee? Stel je voor, dat ik 20 kleedjes pas en...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 26-11-2006 15:59:22

Katty
geen maatje 36
Ik trouw voor de tweede maal en heb helaas geen maatje 36 meer maar 44-4. Zijn er keuzes genoeg naar bruidsjurken, ik verkies wel geen witte bruidjurk. Wie kent de bruidschat in Brugge, is er daar keuze genoeg ? Katty 27/7/2006
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 26-11-2006 13:59:23

ellen
help! trouwkleedje
Hoi hoiBen gisteren voor de eerste keer gaan passen! Heb meteen mijn droomkleed gevonden! Verschillende aangehad maar met dat kleed was het meteen WAUW! Alleen... Het is niet in het wit... (en ik zei altijd dat k in het wit zou trouwen) het was van d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 26-11-2006 10:26:32

yasmine
Jurk gevonden - Koonings te Deurne (NL)
Hallo damesvandaag had ik een afspraak bij Koonings te Deurne (in Nederland) - wel ver rijden, maar zó erg de moeite!Super vriendelijk, niet opdringerig, geduldig, weten precies wat je bedoelt na enkele fotos te tonen en lekker passen!!!Je voelt...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 25-11-2006 20:02:11

isabelle
Atame Leuven
Hallo allemaal,heeft er iemand ervaring met Atame Leuven? Prijsklasse?Alvast zeer bedankt voor reacties!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 25-11-2006 9:42:59

Marisa
bruidskleedje gekozen!!!
Hoi bruidjes in spé,Ik heb het nog niet verteld maar dinsdag ben ik met mijn moeder en grootmoeder mijn bruidsjurk gaan uitkiezen.. Ik heb een prachtige jurk gevonden van Marylise... Dat was echt zo super! Ik droom al helemaal weg van de trouwda...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 23-11-2006 19:51:06

Els
Betaalbare bruidskledij
Hallo meisjes,Ik hoor iedereen maar praten over een bruidsjurk van Linea Raffaelli, Rembo Styling, Marylise... allemaal vrij dure bruidsjurken!Want hoe je het ook draait of keert: een bruidsjurk doe je slechts 1 x aan...Daarom graag deze tip aan bru...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 23-11-2006 14:56:18

Marleen
Linea Raffaelli omgeving Kontich - Mechelen?
Hallo, Binnenkort is het mijn beurt om te beginnen zoeken naar mijn droomjurk. Ik voel precies veel voor de ontwerpen van Linea Raffaelli. Weet iemand welke winkel in mijn buurt de hele collectie heeft (of zoveel mogelijk?). Onze buurt is Kontich, Me...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 23-11-2006 14:25:34

mieke
merk trouwjurk
hallo allemaal,ik ben zoals zovelen hier zo stilaan op zoek naar een jurk. we gaan niet voor de kerk trouwen en ik voel zelf ook niet zoveel voor een witte jurk. ik ben daarom op zoek naar jurken met een beetje meer kleur. op de website van cony ( ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 23-11-2006 14:03:12

Els
Bruidskledij Couture Ann en bruidsboeket
Dag bruidjes in spé!Op 31/08/07 is het eindelijk zo ver en mag ik "ja" zeggen tegen mijn ventje!Ik kan iedereen die nog op zoek is naar een trouwjurk aanraden langs te gaan bij Couture Ann in Aalst!!! Vriendelijkheid en service is per...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 23-11-2006 13:49:27

Fieke
Kleedje gevonden!
Hey bruidjes-in-spé,Ook ik heb mijn droomjurk gevonden!Ik had een weekje verlof genomen om 'op jacht' te gaan en had wel al een afspraak om naar het fabriek van Oni-Onik te gaan, maar ik heb dan toch op het laatste nippertje ook nog een afspraak...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 23-11-2006 13:15:42

A
Trouwjurk genre Linea Raffaelli gezocht!
HalloIk ben op zoek naar een trouwjurk in het genre van Linea Raffaelli, maat 40. Liefst geen broek, maar een lang kleed, zonder sleep (of een heel kleintje). Mag ook iets van de suitecollectie zijn!Ben je recent getrouwd en verkoop je je kleedje? ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 20-11-2006 22:48:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info