Nu Online
Momenteel zijn er 213 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

evy
mooie trap voor foto's te nemen
Wij zijn op zoek naar een mooie binnenlocatie regio Brugge, we dachten aan een hotel met mooie trap ofzo.  Andere suggesties zijn ook welkom !  gr Evy 
Fotografie Reacties: 4 9-6-2014 22:48:04

Timothy
Kapster 28 juni 2014!!!!
Hallo,Zonet te horen gekregen dat de kapster zich niet aan haar woord kan houden voor het haar van mijn toekomstige te doen op DE dag.Misschien dat we  via deze weg nog een oplossing vinden? De kapster kwam normaal op 28 juni 201...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 9-6-2014 21:59:39

Tamara
ORIGINEEL foto idee TE KOOP
Beste aanstaande bruidsparen, onze dag is al weer twee weken achter de rug. We hadden een dag vol met leuke details en leuke accenten. Willen jullie ook een leuk extraatje voor foto's? Kijk dan even op mijn Facebook pagina TAMARA DECKX. Ik verkoop o...
Fotografie Reacties: 10 9-6-2014 21:10:53

Tamara
ORIGINEEL foto idee TE KOOP
Beste aanstaande bruidsparen, onze dag is al weer twee weken achter de rug. We hadden een dag vol met leuke details en leuke accenten. Willen jullie ook een leuk extraatje voor foto's? Kijk dan even op mijn Facebook pagina TAMARA DECKX. Ik verkoop o...
Fotografie Reacties: 0 9-6-2014 21:10:45

Melissa
Make-up aan huis regio Tervuren
Hey Voor mijn mama en zus ben ik opzoek naar iemand die bij hun thuis de make-up kan verzorgen. Ikzelf laat mijn haar en make-up doen door de tantes van mijn verloofde, maar die kunnen mijn mama en zus niet helpen. Ze hebben beide al een afspraak b...
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 9-6-2014 20:02:35

astrid
DJ FLIP
medebruidjes, Even een vraagje vermits de muziek van het dansfeest toch iets heel belangrijks is!!! Heeft er iemand ervaring met DJ Flip | Discobar Beveren ? Dank je wel ! Groetjes, Astrid
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 9-6-2014 20:01:52

Vansteenbrugge
Verslag huwelijk gezocht!
Beste, Voor mijn trouwmagazine ben ik op zoek naar koppeltjes die hun ervaringen willen delen met toekomstige trouwkoppels.  Zie jullie dit zitten? Stuur een mailtje naar info@trendytrouwen.be Bekijk enkele voorbeelden op ons online magazine (...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 1 9-6-2014 19:24:22

Nathalie
Gezocht: iemand die mijn make up kan verzorgen op 14 augusutus (dit wegens annulatie visagiste)
Hallo iedereen,Zoals de titel al zegt, ik zoek nog iemand die mijn make up zou kunnen verzorgen op onze huwelijksdag 14 augustus.  Wie is er nog vrij en zou me kunnen helpen? ( regio Oost-Vlaanderen, Lokeren)Of wie kan me iemand aanra...
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 9-6-2014 18:52:49

majona
Mercedes CLA - Audi A7
Goedemiddag bruidjes!al weken ben ik zoek naar hét geschikte ceremonievervoer. Blijkbaar toch moeilijker dan gedacht. We willen geen retro bussen of oldtimer bruidswagens... Limousines zelf is er dan terug over... Vele ceremoniemeester bie...
Ceremonie Reacties: 0 9-6-2014 18:30:09

Kim
Wat een weer!
Laat ons allemaal hopen dat niemand van ons dit weer heeft op zijn trouwdag! Ik hoop ook dat niemand schade heeft of nog gaat hebben. (inclusief ceremoniewagens, feestzalen, ...) 
Voorbereiding Reacties: 0 9-6-2014 18:12:24

Sofie
onze mooiste dag - 06.06.2014
hoi bruidjes! de laatste weken heb ik heel wat verslagen gelezen hier dus vind ik dat ik zelf ook iets moet schrijven... Onze dag begon vrij rustig, we hebben allebei goed geslapen. Alles stond klaar en alles was gepland, dus we wisten dat er weini...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 3 9-6-2014 17:53:49

klaudia
Nagerecht
Beste bruidjes, We zijn aan het nadenken over het nagerecht op onze grote dag.. We trouwen 19juni volgend jaar dus het gaat waarschijnlijk ook wel warm zijn.. Wat denken jullie een bruidstaart of ijstaart ?? Of dessert buffet ?? De zaal dat we hebb...
Ideeën Reacties: 7 9-6-2014 17:19:23

Agnetha
Op zoek naar een leuk thema
Omdat wij onze zaal,onze uitnodigingen en dergelijke toch wel een beetje hetzelfde willen inrichten zijn wij op zoek naar een leuk thema. Alle ideeën zijn meer dan welkom! Mss goed om te weten,wij zouden trouwen in juni 2015
Ideeën Reacties: 7 9-6-2014 16:21:11

Sophie
Bruidskapper aan huis
Ik trouw volgend jaar en ben op zoek naar een goede bruidskapper die aan huis komt , regio Gent - Aalst. Kunnen jullie me iemand aanbevelen die goed lang haar kan opsteken? Fotootjes zijn altijd welkom! Groetjes !
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 9-6-2014 15:56:52

Lorena
Vraagje over sluier
Hey bruidjes, Ik had graag geweten hoeveel jullie sluier gekost heeft en waar jullie hem gekocht hebben? Ik ben zowat op het internet aan het rond kijken maar ik kom allerhande prijzen tegen van 100€ tot 400€... Nu is het wel zo dat ik een enkele ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 9-6-2014 14:20:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...