Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 660 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
472
473
474
475
476
477
478
479
480
481
...
Volgende
Laatste
beatrijs
Pierre-Yves Brussel
Hey allemaal! Ik heb nu zaterdag (25/11) een afspraak bij Pierre-Yves in Brussel. Ze hebben me telefonisch laten weten dat ze een grote collectie hebben van Rembo Styling (die kleedjes vond ik op internet toch al heel mooi). Iemand ervaring met deze ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
20-11-2006 15:58:40
Mieke
Ian stuart waar?
Ik ben ondertussen al in 3 winkel gaan passen en heb mijn kleed nog niet gevonden. Overal waar ik ga hebben ze maar 3 of 4 kleedjes van I S, maar het zijn nooit die die ik graag zou willen passen. Ik had er namelijk een paar op de site gezien maar di...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
20-11-2006 15:34:19
yasmine
Koonings te Deurne (NL)
Hallo mede-bruidjesOp de trouwbeurs te Antwerpen heb ik kennisgemaakt met Koonings te Deurne (Antwerpen) - ze kwamen echt supervriendelijk en professioneel over, en ze hebben zo'n ruime keuze dat het me de verplaatsing waard lijkt. Nu heb ik zaterda...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
20-11-2006 13:41:48
Els
Kleed gevonden bij Moderna Fashion!
Zaterdag ben ik voor het eerst (en dus ook voor het laatst) gaan trouwjurken passen.Bedankt aan iedereen die mijn post over Moderna Fashion in Schepdaal beantwoordde. Ze waren inderdaad súper vriendelijk en niet opdringerig. En zoveel keuze! I...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
20-11-2006 11:55:55
anna
couture paul in bree
hei bruidjes ,laatst las ik hier zo slechte reclame over couture paul in bree, wel ik moet het even kwijt ,ben toch eens gaan kijken ,en tot mijn verbazing ben ik op en top ontvangen, zeer vriendelijk zeer profesioneel, en zeker niet opdringerig, ik ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
16-11-2006 18:07:38
Pat
bruidskledij gevonden
Hallo bruidjes,Eindelijk een pak van mijn hart, de schrik die ik al maanden had om iets te vinden is voorbij.En daarvoor heb ik niet te veel moeten lopen zelfs in de 1ste winkel al gevonden.Gisteren had ik 2 afspraken 's morgens bij couture ann in Aa...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
16-11-2006 9:02:53
fabienne
trouwkleed
hallo iedereen voor diegene die niet te veel geld wilt geven voor een trouwjurk gaan jullie eens kijken op site van ebay,
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
15-11-2006 21:46:22
Annelies
Griet Vandewiele - Kortrijk
Dag bruidjesIk vroeg me af of iemand onder jullie al een trouwjurk had laten ontwerpen door Griet Vandewiele uit Kortrijk?Wat zijn jullie ervaringen?GroetjesAnnelies
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
15-11-2006 14:45:29
Katleen
wanner gaan kijken voor kleren?
helabakes,Ik had eens een vraagje, ik trouw op 10 augustus volgend jaar en ben eenz aant rondkijken voor een broekpak, had er een paar mooi gevonden opt net.Mijn probleem, ik heb dit jaar geen enkel vrij weekend meer om naar de winkel te gaan.Zou ik ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
14-11-2006 20:27:08
Annelies
Boetiek Mooi in Mechelen
Hallo iedereen!Ik heb al met veel interesse jullie berichtjes op dit forum gelezen. Wij trouwen op 8 september 2007 en ik ben al stilletjesaan op zoek naar een bruidsjurk.Heeft er iemand ervaringen met boetiek Mooi in Mechelen? Wat is de prijsklasse ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
9
14-11-2006 19:36:06
ilse
Bruidsparadijs in Kapellen
Hoi bruidjes in speBinnenkort is het ook voor mij tijd op mijn bruidsjurk te gaan kiezen maar ik heb nog geen flauw idee naar welke winkel ik zou gaan. Ik heb hier al vele reacties gelezen op verschillende bruidswinkels en ik vroeg mij af of er onde...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
14-11-2006 16:02:16
Lobke
rembo styling
Hallo,Ik zie heel graag de jurken van Rembo Styling. Om die reden ben ik reeds gaan passen in Couture Robel in roeselare en Sofie in Deinze. Doch, zelfs deze winkels hebben natuurlij niet gans de collectie. Kennen jullie nog winkels in zuidwestvlaand...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
10
13-11-2006 16:09:59
Cathy
Bruidskleed Le Chapeau te koop
Elegant bruidskleed te koop:3-delig: bustier, rok en stola. Kleur wit/champagne. Maat 38.Aangekocht in 2006 bij Le Chapeau te Antwerpen. Nieuwprijs was 1400 €, doe me een goed bod. Voor foto's kan je mailen naar catz.steph@telenet.be
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
13-11-2006 15:03:17
Els
Moderna Fashion in Schepdaal
Heeft er iemand ervaring met Moderna Fashion in Schepdaal? Mijn nicht is daar vorig jaar haar kleed gaan halen en zij was super tevreden. Haar andere afspraken zijn niet meer doorgegaan, het kleed was snel gevonden. Hebben ze veel keuze en zijn ze...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
13-11-2006 13:18:19
klara
volledige pronovias collectie enkel in Nederland?
Ja ja ik weet nu wat ik wil maar blijkbaar is het niet zo eenvoudig te vinden. Ik ben weg van de pronovias collectie maar in Belgie hebben ze blijkbaar niet de jurk die ik wil. Enkel in Brede hebben ze de ganse collectie. Ik zou graag een jurk heb...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
12-11-2006 21:32:37
Eerste
Vorige
472
473
474
475
476
477
478
479
480
481
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Cedric Alexandre Photography
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info