Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 744 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
473
474
475
476
477
478
479
480
481
482
...
Volgende
Laatste
Beesje
Marylise jurk voor 750 euro !!!!
Bruidjes, zoeken jullie een jurk om in te schitteren maar het hoeft geen bom geld te kosten. Ik verkoop mijn Marylise jurk uit de collectie van dit jaar aan 750 euro, maat 38, gebroken wit, 1 deel, bustier bovenaan met sleep, zeer stijlvol en romanti...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
12-11-2006 16:17:37
Mieke
Wie neem je mee op pasbeurt?
Hallo, Wie is er meegeweest jullie trouwjurk gaan kiezen?Ikzelf heb reeds een afspraak gemaakt bij Bruidshuis Ellen. Mijn mama, schoonzus, getuige (een vriendin) en schoonmama gaan mee. Nu begin ik me zorgen te maken, zijn dit niet te veel mensen ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
14
11-11-2006 16:20:33
veerle
KOSTPRIJS TROUWJURK LINEA RAFFAELLI
hallo, op 4 dec ga ik mijn trouwjurk kiezen in de winkel van linea raffaelli in Brugge. Naar traditie wil mijn ma die jurk betalen maar ze maakt zich wat zorgen over de prijs...Hebben jullie een idee hoeveel dat ongeveer kost?
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
12
11-11-2006 14:19:00
Marijke
Trouwjurk huren
Hallo iedereen,we trouwen volgend jaar in juli en ik ben der nog niet helemaal uit of ik nu een jurk wil kopen of huren. Heeft iemand ervaring met het huren van een trouwjurk?Weet er iemand een adresje waar ik eventueel eens kan gaan kijken? Liefst o...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
10-11-2006 20:54:49
Lobke
trouwjurk definitief kiezen??
Hallo!!Een aantal weken terug ben ik naar 3 bruidswinkels geweest. Op zoek naar "mijn" jurk. Ik heb in totaal een 15tal jurken aangehad. Mooie en minder mooie. In de 1ste winkel heb ik 3 jurken langst de kant laten hangen. In de tweede wink...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
10-11-2006 16:57:06
pascale
mijn bruidsjurk
hallo,aan iedereen ik ben gisteren MIJNkleedje gaan passen en dit gaf mij wel een speciaal gevoel,omdat ik weet hier huw ik in op onze speciale dag.Het zat perfec!Niets moest er veranderd worden alleen wat inkorten.Het kan niet vlug genoeg gaan. Toch...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
10-11-2006 14:27:09
Ellen
droogkuis regio brugge gezocht
Hallo bruidjes!Ondertussen ben ik al 19 dagen zeer gelukkig gehuwd, twas echt een fantastische dag! Nu zou ik mn linea raffaelli kleedje willen laten kuisen maar kent er iemand een droogkuis in de regio van brugge die betrouwbaar is?Bedankt alvast en...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
9-11-2006 23:06:50
sabrina
bruidsboetiek maxime's couture in Aarschot
hallo bruidjes , Ik heb eindelijk mijn droomjurk gevonden en dit bij Maxime's couture in Aarschot .Wat een supervriendelijke mensen daar !! Ten eerste had ik geen afspraak gemaakt en toch mocht ik komen passen zelfs tijdends hun lunch ben ik mogen b...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
9-11-2006 20:10:05
Peggy
bruidswinkel
Hey;Morgen ga ik bruidsjurken passen Bij Lasposa te roeselare.Kan iemand vertellen hoe het daar in zijn werk gaat? Mag je veel passen of moet je eerst aanduiden op foto's ......Alle reacties zijn welkomPeggy23/06/07http://www.PieterenPeggy.bruiloftsi...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
14
9-11-2006 11:58:24
karen
supermooi trouwkleed te koop
Hey allemaal,4 november zijn we getrouwd. 't Was een superdag! Nu alles achter de rug is, ga ik mijn kleedje, met spijt in het hart, verkopen. 't Is een lang kleed met een dieprood asymetrisch korsetachtig bovenstuk en een champagnekleurige rok. Op h...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
8-11-2006 23:01:03
Veerle
Help! Bruidsjurkdilemma!
Helaba allemaal!Ik kom hier vaak op 't forum om ideetjes op te doen, leuke berichtijes en reacties te lezen, maar had niet gedacht dat ik hier zelf iets zou plaatsen...en dan nog over een trouwkleed!'t Zit zo... Ik ben in de vakantie naar naaiatelier...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
11
8-11-2006 20:10:39
Katleen
Het Bruidsparadijs
Hallo iedereen, was dit weekend eens op het internet aant neuzen achten een mooi tenueke voor de grote dag en vondt iets moois bij Het Bruidsparadijs in kapellen. Kent iemand deze winkel en goede of slechte ervaringen? wanneer kan ik dan het best een...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
7-11-2006 20:22:58
Sabine
trouwkleed maat
Hoi allemaal,ik vroeg me af hoe het zit met de maten van trouwjurken in de meeste bruidswinkels. Hebben deze doorgaans een standaardmaat (zo ja welke dan) of hebben zij steeds verschillende maten? Ik heb nl. een maat 44-46 en vraag me af of ik in die...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
6-11-2006 15:32:29
Véronique
trouwjurk! wanneer beginnen zoeken en passen?
Hallo iedereen!Ik trouw op 20.07.2007 en ben 2 maanden geleden al naar een paar winkels geweest maar zonder succes ze vonden het veel te vroeg en we mochten er niet naar kijken! nu hebben we speciaal tot volgend jaar gewacht om te trouwen dan hadden ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
12
6-11-2006 14:53:03
carmen
Wat een gevoel..eindelijk
Hey bruidjes, ik heb gisteren mijn jurk besteld. Het is dus echt waar dat je dat voelt als je jouw jurk aan hebt. Da is niet te beschrijven, ik begon gewoon spontaan te wenen.. nie normaal! Ik had 7 jurken aangehad, maar ik voelde meteen van nee da i...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
5-11-2006 14:30:24
Eerste
Vorige
473
474
475
476
477
478
479
480
481
482
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Beeldzoeker
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info