Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 719 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
474
475
476
477
478
479
480
481
482
483
...
Volgende
Laatste
Isabelle
bruidsjurk besteld!!!!
Hallo medebruidjes!!Ik wil jullie gewoon vertellen dat ik vandaag mijn droomjurk besteld heb bij couture Anny te Gent. Ik ben overgelukkig!!!!Zeer goede service en zeer vriendelijk. en korting gekregen!Ook voor mijn dochtertje die bruidsmeisje is dir...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
4-11-2006 16:36:07
fee
Coco latte Ian STuart
Hoi,Tijdens mijn zoektocht naar een jurk (nu alleen nog maar via websites en boekjes) ben ik gevallen voor een jurk van Ian Stuart, namelijk Coco latte. Heeft er iemand van jullie toevallig deze jurk ook gekocht? Of weten jullie een prijs van deze ju...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
4-11-2006 11:15:33
Kirsten
Droomjurk gevonden!
Hoi bruidjes,Ik wil jullie toch even vertellen dat ik vandaag mijn droomjurk besteld heb!!! Bij Linx in Leuven, het is dus een Linea Raffaelli geworden... De nieuwe collectie valt toch wel heel goed mee. Sommige kleedjes zien er in het echt minder...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
3-11-2006 19:51:20
wendy
tips gevraagd
Hoi iedereen, ik ga trouwen op 11/08/2007, dus ik ben stilletjes aan het uitkijken om alles een beetje te regelen, qua kosten enz.. maar weet niet goed hoe ermee te beginnen, als er iemand tips voor me heeft, altijd welkom!!!Ook zoek ik nog een trouw...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
14
1-11-2006 21:02:38
Romina
Trouwjurk Linea Raffaelli te koop
Hallo toekomstige bruidjes,ik ben in juni 2005 getrouwd in een trouwjurk van Linea Raffaelli. Ik heb besloten om mijn jurk te verkopen dus wie interesse heeft, laat dan maar gerust iets weten. Foto's heb ik ook dus dat is geen probleem. Je mag mij al...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
31-10-2006 21:05:19
an
cermo in turnhout-aanrader!
hoi iedereen, heb vorige week mijn droomkleed gekocht bij cermo fashion in turnhout, kan deze winkel echt sterk aanraden, was ook al bij lechapeau geweeest maar daar waren ze zeer opdringerig en hadden ze van de collectie die ik mooi vind wel 6 à...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
30-10-2006 23:19:49
marleen
Korte bruidsjurk Linea Raffaeli?
Ik vind de jurken van Linea R heel mooi, maar: ik wil geen jurk tot op de grond, maar één tot onder de knie. Vandaar mijn vraag: zijn de topjes los van de rokken verkrijgbaar, en hebben zij korte bruidsrokken? In hun suitekledij hebben ze z...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
30-10-2006 16:52:02
Angie
trouwjurk huren
Hey iedereenVolgend jaar in sept ga ik trouwen en ik ben op zoek naar een trouwkleed. Ik ben er mss reeds vroeg bij, maar het vergt allemaal zo veel tijd om iets te zoeken nietwaar?Ik wil eigenlijk een trouwkleed huren. Weet er iemand een adresje in...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
30-10-2006 16:49:34
sabrina
bruidsjurk gekozen
Hey allemaal,Ik wil even laten weten dat ik mijn bruidsjurk gevonden heb (Pronovias). Voor degene die nog op zoek zijn en van vlaams-brabant zijn raad ik aan om bij Moderna in Schepdaal eens langs te gaan, heel vriendelijke verkoopsters, aangename w...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
8
30-10-2006 12:58:25
wendy
hoelang wachten op jurk?
Hey,Ik heb een week geleden mijn bruidsjurk besteld. In de winkel zeiden ze dat ze me gingen opbellen wanneer de jurk binnen was om langs te komen voor een pasbeurt, maar nu ben ik vergeten te vragen hoe lang dat ongeveer duurt...Hebben jullie daar e...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
29-10-2006 12:33:33
Annelies
Kiezen trouwjurk - Christel Boone
Hallo bruidjesVandaag naar Christel Boone geweest in Gent. Niet zo'n positieve ervaring. Ze is niet echt vriendelijk en helpt ook niet bij het passen van de kleren, tenzij je het bijna smeekt.De modellen die je kan passen zijn wat vies (met vegen lip...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
28-10-2006 21:03:10
Helga
kleedje
Hallo,Ik ben ook aan de zoektocht naar mijn kleedje begonnen. Ik heb het vooral voor de kleedjes van maggie sottero. Weet iemand waar ze die zeker hebben?Groetjes,Helga
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
28-10-2006 12:57:03
gianna
Trouwjurk Linea Raffaelli te koop
Dag toekomstige bruidjes,Ik ben op 04 mei heel gelukkig getrouwd in een prachtig trouwkleed van linea raffaeli. Ik heb besloten om het te verkopen, wie meer informatie wil of foto's; stuur gerust een mailtje: giannasanty@yahoo.comGroetjesGianna
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
28-10-2006 12:21:15
sara
Veerle Praet
Hallo, heeft iemand ervaring met de bruidsjurken van Veerle Praet. Ik begrijp niet goed hoe ze te werk gaat. Kan je die modellen kopen, of maakt ze enkel bruidskledij op maat? dank voor alle info, sara
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
28-10-2006 10:13:33
Wendy
droomjurk
dag medebruidjes,ben vandaag voor de eerste keer gaan passen en ik heb onmiddellijk mijn droomjurk gevonden... Nu is het aftellen naar de volgende pasbeurt eind maart..Groetjes wendy22-06-2007
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
27-10-2006 20:55:28
Eerste
Vorige
474
475
476
477
478
479
480
481
482
483
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Ludwig Coessens
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info