Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 718 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
475
476
477
478
479
480
481
482
483
484
...
Volgende
Laatste
An
Lilian Claes - Herentals
HalloIk ga binnekort naar trouwjurken kijken bij Lilian Claes in Herentals ,maar ik vroeg me af of iemand mij kon vertellen welke merken zij zoal heeft, heb ik zo'n beetje een idee en kan ik al eens vooraf op internet kijken.Bedankt voor jullie spoed...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
27-10-2006 13:32:56
Lien
JPC Collection Antwerpen
Hai!Ik ga vrijdag passen in een winkel maar ken er nergens iets over terugvinden... Heeft er iemand ervaring met JPC Collection in Antwerpen?Bedankt!!Lien
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
25-10-2006 22:06:45
Dominique
aan Lobke
DAg Lobke,ik zag dat je ergens op een subject antwoordde dat ge op een andere site zo de jurk op een model kon zien en dan op een "normaal" lichaam. Ik ben op die site gaan kijken, maar vond dat niet, kun je mij die exacte link doormailen a...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
25-10-2006 16:20:13
maartje
creation jolie 21730
hoihoi, op deze website vond ik onder de rubriek "mijn trouwjurk" zowat mijn droomtrouwjurk, maar zelfs nog veel mooierhet gaat om ontwerper "creation jolie" model 21730 met de hoepelrok en op afbeelding blauw, maar blijkbaar ook ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
25-10-2006 14:01:30
Sofie
zoektocht trouwjurk - hoe begin je eraan?
Hoi allemaal,Ik heb een misschien wat simpele vraag, maar ik wou het toch graag weten... Ik vroeg me af hoe jullie aan jullie zoektocht naar je bruidsjurk beginnen? Gaan jullie eerst eens op 'onderzoek' in een aantal winkels en maak je daarna een afs...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
25-10-2006 6:35:39
Ineke
trouwjruk beslist!
Hallo iedereen,Snel even laten weten dat ik gisteren mijn droomjurk gevonden heb.En een goeie raad voor wie nog moet gaan. Ga niet te veel af op de boekjes, want die komen vaak heel anders uit dan je zou denken. Ik wou iets strak zonder veel franjes,...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
24-10-2006 18:19:37
Barbara
Demetrios
Hallo allemaal,Ik heb een pracht van een kleedje gezien van Demetrios. Ik vind het echter nergens terug. Weet er iemand van jullie waar ik de collectie van 2007 van dit merk al kan terugvinden op internet? Alvast bedankt!
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
24-10-2006 12:18:23
ALFIE
ONDERROK
HALLO BRUIDJES IK BEN OP ZOEK NAAR ONDEROK MET 1 BALIJN VANONDER MAATJE 40 VOOR OVER TE NEMEN AAN REDELIJKE PRIJS GROETJES ALFIE 16/06/2007
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
23-10-2006 19:58:42
carin
bruuidsjurk te koop
Te koop:prachtige bruidsjurk maat 42 vanBenjamin Roberts met kort sleepjechampagne kleur bovenstuk bezet met geborduurde pareltjes en trouwschoenen Luca Renzi maat 40 parelmoerkkleur alles voor 500 euroals je meer informatie wil kan je mij mailen op ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
23-10-2006 18:58:49
Vicky
trouw februari 2008, wanneer jurk kiezen
Wij trouwen pas in februari 2008, wanneer kan ik dan best gaan zien voor een jurk. Als ik het goed heb begrepen moet ik uit deze collectie (2007) kiezen, want die van 2008 wordt te nipt (pas kiezen in oktober/november 2007)...Wie trouwde er nog in fe...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
23-10-2006 14:56:50
saskia
leijten creations
heyiemand een idee waar ze de special moments collectie van leijten creations verkopen en in welke categorie de prijzen zoal liggen??? ben verliefd op één van de kleedjes van deze collectie maar vind niet direct winkel waar ze dit hebben. i...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
23-10-2006 12:13:43
Jona
leve Farah Love
Hey allemaal, bedankt voor de reacties op mijn vraag naar een goedkope bruidswinkel. Boetiek Maya daar was ik al naartoe gegaan en vond die veel te duur!! Nu ben ik zaterdag naar een klein winkeltje in Zwijndrecht geweest, Farah Love noemt het. Daar ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
23-10-2006 7:39:42
Dominique
1ste pasbeurt, raar gevoel
Zaterdag ben ik eindelijk mijn trouwjurk gaan passen, 3 weken later dan voorzien, want er zat een fout in de rok. hadden ze mijn schoenen nog altijd niet, w ant die waren er nog niet. De naaister zei dat de bazin ze was vergeten te bestellen (leverti...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
22-10-2006 20:45:12
Wendy
sincerity
hallo allemaal,ik ga binnenkort voor mijn trouwjurk kijken en nu is mijn vraag of er onder jullie mensen zijn die ervaring hebben met het merk "sincerity"..Veel groetjes wendy22-06-2007
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
21-10-2006 20:34:06
Mieke
Trouwkleed kiezen
Hallo bruidjes,over 2 weken ga ik op trouwkleed-jacht. Nu vroeg ik me af hoe dit juist in z'n werk gaat. Ik vind vooral de collectie van Linea Raffaeli en Marylise mooi. Op hun website heb ik al wel enkele kleedjes gezien die ik mooi vind. Zeggen...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
21-10-2006 12:37:11
Eerste
Vorige
475
476
477
478
479
480
481
482
483
484
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Foto Vari
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info