Nu Online
Momenteel zijn er 286 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evelyn
toch nog even stressen
mijn zus is opgenomen in de psychiatrie. Eigenlijk vind ik de timing wel goed, want vreesde er voor dat ze weer het één of ander ging uit steken juist op onze dag. Jammer is wel dat de kinderen terug geplaatst zijn, zij verdienen het niet ...
Voorbereiding Reacties: 6 4-6-2014 12:10:17

Elise
Prachtige bruidsjurk te koop van bij Pierre Yves - Zeer mooi!
Hallo,Graag wil ik jullie laten weten dat ik mijn bruidsjurk van 2 jaar geleden ga verkopen.Ze is erg mooi en ik hoop er nog iemand bij mee te kunnen maken.Het gaat om een jurk met een bovenstuk in fijne kant met steentjes/parelt...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 4-6-2014 11:07:10

LiseV
Alternatief gastenboek
Het heeft mij veel werk gekost om het te maken, maar ik ben zo blij met mijn gastenboek van onze trouw! Daarom wilde ik het met jullie delen, misschien zijn er bruidjes die er inspiratie door opdoen. Ik vond een boek niet goed, omdat je dat weglegt e...
Voorbereiding Reacties: 20 3-6-2014 23:40:11

Mieke
Mee Soo Haaaappy !!! ^^
Vandaag naar de fotograaf geweest voor onze Save The Date Kaartjes!! ^^ dit weekend trouw van neef en nog andere familiefeestjes in juni ben benieuwd naar hun reacties :-)
Uitnodigingen Reacties: 0 3-6-2014 22:08:54

Britt
letterpress uitnodigingen gezocht!
Wie heeft hier nog voor gekozen en hoeveel hebben jullie betaald? Wij vinden dit supermooi, maar willen ons niet blauw betalen. Alle tips zijn welkom.
Uitnodigingen Reacties: 9 3-6-2014 20:34:19

shana
voorbeelden bruidsboeket
Zijn er dames die een foto van hun boeket hier willen posten?
Bruidsboeket Reacties: 4 3-6-2014 19:14:46

shana
verrassen schoonvader
Hey bruidjeds, Eventjes jullie creativiteit in roepen. Op 17 oktober huw ik met mijn aanstaande, op 18 oktober verjaard mijn schoonvader. Op dat moment zal ons feest nog volop aan de gang zijn vermoed ik. Hebben jullie een idee hoe we hem kunnen v...
Ideeën Reacties: 3 3-6-2014 19:09:31

Marthe
Roos de Krom
Iemand ervaring met Roos de Krom voor het maken van de ringen? Wij gaan waarschijnlijk met haar in zee stappen (ze heeft fairtrade-goud!), maar wou nog eens horen bij jullie.
Kledij - Accessoires Reacties: 0 3-6-2014 16:44:13

Simona
Trouwkleding op maat
Kent er iemand een goede naaister die mijn bruidskleed op maat kan maken?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 3-6-2014 14:48:45

Lorena
Trouwschoenen gevonden :-))
Hallo bruidjes en gommetjes :-) Ik ben zoooooo blij,na lang zoeken heb ik eindelijk mijn trouwschoenen gevonden!! Ik vond de klassieke trouwschoenen alles behalve mooi, en het zijn al zeker geen schoenen die ik naderhand nog zou afdragen... Om er d...
Kledij - Accessoires Reacties: 11 3-6-2014 14:24:14

tinne
lampionnen.
hey iedereen ben op zoek naar lampionnen tegen prijsje , verschiet van de nieuwprijs! kan er misch iemand ze aan mij doorverkopen? op 2de hands vond ik niet direct iets! groetjes
Locatie Reacties: 9 3-6-2014 13:52:04

Hilke
Trouwschoenen vinden = geen evidentie!
Hello, Mijn trouwjurk heb ik gevonden bij Le Chapeau. Enkel hun schoenen waren wat minder in keuze... Elsa coloured shoes bleek er toch niet zo goed vertegenwoordigd. Van Loock in Zandhoven was ook maar pover. Een heel smal etalage met enkele mode...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 3-6-2014 13:33:58

nancy
huwelijksfeest
Ben opzoek naar een budget vriendelijke locatie om het huwelijksfeest te laten door gaan heeft er iemand sugusties laat het me gerust weten antal personen aanwezig die dag ongeveer 125  Mvg nancy
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 3-6-2014 13:22:34

Eva
Tip: Rode loper - Homemarket
Hoi dames,  Momenteel doet Homemarket een uitverkoop en krijg je 30% korting. Ik ben er gister mijn rode loper gaan kopen, het is normaal 4,5€ per meter (1meter breed). Op veel plaatsen zijn ze wel al uitverkocht. Groetjes
Voorbereiding Reacties: 0 3-6-2014 12:07:48

wendy
welk liedje nemen jullie om met je vader te dansen
Help, weet niet goed welk liedje ik moet nemen om met mijn papa te dansen, ik ben al 40 en toch wil ik iets speciaal om met mijn papa te dansen, na mijn broer te verloren hebben en ik als enige dochter overblijf wil ik wel iets speciaal, maar weet he...
Voorbereiding Reacties: 19 3-6-2014 11:03:50
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...