Nu Online
Momenteel zijn er 246 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

dorien
sevens trouwkleedjes passen !!!
oh ik ben echt zenuwachtig! ik heb al eerder twee winkels gedaan waar ik ook vele kleedjes heb gepast maar dit is de eerste keer dat ik met mijn mama ga! vorige keer ging de zus van mijn vriend mee. mijn ouders hebben een eigen zaak en ze kon zich ...
Voorbereiding Reacties: 8 11-10-2011 13:14:31

Elsie
Frustraties DJ en feestzaal ...
Hoi allemaal Ik wou nog even met onze feestzaal afspreken om dagplanning, mogelijkheden etc te overlopen maar het is nu blijkbaar erg druk en eind oktober gaan ze in verlof. Moet mijn vragen op mail zetten en ze zullen deze dan beantwoorden ... Maar...
Voorbereiding Reacties: 8 11-10-2011 12:43:34

Steven
voorbeeld leuke speech
hoi hoi zijn hier mensen voorbeelden kunnen doormailen van een leuke grappige speech om te geven in de feestzaal ! Wel ééntje die niet te lang duurt ... Steven.champion@telenet.be bedankt !!
Voorbereiding Reacties: 3 11-10-2011 10:58:40

Sara
en het gaat als een sneltrein
Nu onze zaal definitief vastligt gaan de verdere voorbereidingen als een sneltrein. We hebben al bijna vastliggen ( lees we hebben ze definitief gevraag, moeten juist nog antwoord en contract krijgen) -zaal -dj - fotograaf -getuige van mij gevraagd ...
Voorbereiding Reacties: 5 11-10-2011 8:20:34

eve
te koop: verschillende spulletjes thema paars/wit
Ondertussen ben ik 3 dagen getrouwd! Het was een fantastische dag! Stilletjesaan ben ik de spulletjes aan het opruimen en er mag het één en het ander weg. Hier volgt een lijstje: - 7 witte paraplu's en 6 paarse (ongebruikt): handvat is in ...
Voorbereiding Reacties: 15 10-10-2011 22:21:31

Elke
Dagplanning, wat te doen met de suite?
Hallo, Ik ben op het moment bezig met de uitnodigingen en dus ook de dagplanning van onze trouw op 19 mei 2012. Willen jullie even naar mijn voorlopige planning kijken en mogelijke commentaren geven? 8u: Opstaan, ontbijt, douchen 9u: Make-up en ka...
Voorbereiding Reacties: 11 10-10-2011 21:28:09

Cindy
spulletjes te koop!!
  Hallo iedereen, ik ben ondertussen al 40 dagen getrouwd dus hoog tijd om een aantal dingen te verkopen! Deze spulletjes heb ik nog liggen: - een mooie sierparaplu, mooi voor foto's en handig als het regent!  Hiervoor wil ik graag 20 eu...
Voorbereiding Reacties: 3 10-10-2011 16:18:18

Mikana
Te koop - bruiloft accessoires
Naar een geslaagd feest, bieden wij de volgende accesories te koop aan: Funny accessories set voor fotobooth (was een echt succes op onze bruiloft): 15 EUR http://www.etsy.com/transaction/52776127 (kleuren zijn een beetje anders). 9 Fotol...
Voorbereiding Reacties: 3 9-10-2011 13:41:48

Babs
Gastenboek en enveloppedoos te koop
Hoi bruidjes, Dit is nog een overschotje van ons huwelijk op 13 augustus. We hadden dit al gekocht als we later iets gevonden hebben meer naar onze smaak. Nog nooit gebruikt dus. http://www.2dehands.be/overig/feesten/overige-feestartikelen/gastenbo...
Voorbereiding Reacties: 0 9-10-2011 11:51:46

jamie
even wat tegenslag.. nu kan ik weer in gang schieten
Hejj bruidjss.. ik had even wat tegenslag op werkgebied... namelijk het zeer slecht gaat in de zaak van mijn ouders(waar ik werk) zijn we noodgedwongen om te stoppen Dit bracht dan ook wel de nodige stress teweeg, waarbij ik dan ook nog eens een ni...
Voorbereiding Reacties: 2 9-10-2011 0:16:30

Kelly
Allerhande vraagjes...
Hey ladies, Ondertussen hebben we onze fotograaf gekozen en zijn we nog op zoek naar een geschikte fotolocatie. We wonen in Maasmechelen en ons feest zal doorgaan in Genk. We zoeken dus een locatie die tussen of in de buurt van deze 2 plaatsen ligt....
Voorbereiding Reacties: 4 8-10-2011 20:36:06

Annemarie
Weddingplanner in spe
Beste aanstaande bruidsparen, Ik ben een evenementenplanner in spe, waaronder een weddingplanner. Ik heb net mijn opleiding afgerond en ben opzoek naar enthousiaste mensen die gaan trouwen en mijn hulp kunnen gebruiken bij het organiseren van een dag...
Voorbereiding Reacties: 0 7-10-2011 21:31:30

Lesley
Wanneer op het dansfeest wordt het bruidsboeket weg gegooid en de kousenband weg geschoten?
Hallo iedereen, zoals je al kan merken in de titel vraag ik mij af wanneer je het bruidsboeket weg gooit en de kousenband weg schiet. Heb namelijk nog een heel deel vriendinnen die niet getrouwd zijn en ben niet van plan om mijn boeket te laten drog...
Voorbereiding Reacties: 6 7-10-2011 18:55:41

Katleen
Allerlei spullen trouw te koop
Dag allemaal Nu onze mooie dag voorbij is en er in de nabije omgeving niet onmiddellijk iemand plannen heeft om te trouwen, hebben we besloten een aantal spullen te verkopen. Wie geïnteresseerd is of een foto wil zien, mag me een privé-beri...
Voorbereiding Reacties: 11 7-10-2011 14:30:46

Cindy
vanalles te koop!
Hallo iedereen, ik ben ondertussen al 40 dagen getrouwd dus hoog tijd om een aantal dingen te verkopen! Deze spulletjes heb ik nog liggen: - een mooie sierparaplu, mooi voor foto's en handig als het regent!  Hiervoor wil ik graag 20 euro. - vo...
Voorbereiding Reacties: 5 7-10-2011 10:19:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...