Nu Online
Momenteel zijn er 676 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Wendy
Couture Anny Gent
Hallo, heeft er iemand ervaring met couture Anny te Gent?Ziet er van buitenaf niet echt modern uit. Marlies
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 18-10-2006 12:16:27

olivia
aan Patricia: Pierre-Yves
Hallo,toen ik vorige week woensdag bij Pierre-Yves ging passen, was ik al wat op m'n hoede... Had nl. gehoord dat ze niet erg vriendelijk zijn daar. En, inderdaad, ze waren niet supervriendelijk, maar het ging wel. Toen ik binnenkwam zei een verkoops...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 18-10-2006 11:17:13

Freya
Aan Sarah 15/09/2007
Hallo Sarah,Ik heb ook de jurk Curacao aan gehad van Ian Stuart. Maar uiteindelijk is het toch de Frangipani geworden. Welke heb jij gekocht?GroetjesFreya11.08.2007
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 18-10-2006 8:53:36

Ann
Aan Isabel die op opendeur bij Mia Monte geweest is
Dag Isabel,een beetje terug lees ik dat jij bij Mia Monte naar een opendeurdag geweest bent. Heb je daar veel keuze of enkel Ian Stuart, Vera Mont en Benjamin Roberts?Hou zelf meer van een simpel kleedje zonder teveel tierlantijntjes, maar heb de ind...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 18-10-2006 0:38:17

Ann
Mia Monte-Zottegem
Hallo bruidjes! Heeft iemand van jullie ervaring met Mia Monte? En in welke prijsklasse vallen de kleedjes daar?Alvast bedankt!groetjes Ann
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 17-10-2006 23:24:16

Katrien
Iemand ervaringen met boetiek Lief?
Hallo bruidjes,Heeft er iemand ervaringen met Boetiek Lief uit Loksbergen? Alle reacties zijn welkom!Groetjes,Katrien
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 17-10-2006 18:09:26

Sandra
Geen trouwjurk maar wel speciale kledij
Hallo,Ik ben van plan om geen echte bruidsjurk te dragen op onze trouw, maar zou wel iets speciaals willen natuurlijk (meer feestkledij of stadskledij). Ik zou het wel nog willen kunnen doordragen achteraf.Kent er iemand goede adressen van winkels?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 17-10-2006 16:40:19

vicky
Nieuwe collectie
Hoi,Weet er iemand of er in het voorjaar ook nieuwe collecties uitkomen of is dat enkel nu. Ik trouw namelijk pas in september 2007.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 17-10-2006 11:43:10

patricia
iemand ervaring met budget bruidskleding
iemand daar al iets gekocht of gehuurt?zijn ze daar vriendelijk?is er veel keuze?moet je iets bijbetalen?graag jullie mening aub
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 16-10-2006 22:20:16

Lobke
trouwjurk
Hallo!Ik lees bij de meeste bruidjes dat zij echt een "Wauw" gevoel hebben wanneer ze op de juiste jurk vallen. Een echte "Wauw" heb ik nog niet gehad. Ik heb wel 2 mooie jurken aangehad waarin ik mij goed voel, die mij goed zaten...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 16-10-2006 19:58:53

Annelies
Marylisse
Hallo, ik was net op de website van marylisse aan het kijken naar de modelletjes die is van 't weekend gepast heb. En één van mijn twee "droomjurken" (ik moet nog beslissen) staat er maar half op de foto, het model "saffron&q...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 16-10-2006 13:00:56

an
cermo in turnhout?
hallo allemaal, ik heb volgende week een afspraak om een kleed te gaan kiezen bij cermo in turnhout, is daar nog iemand geweest of heeft daar iemand haar kleed gekocht en wat vonden jullie goed/slecht aan deze winkel?groetjes,An
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 16-10-2006 9:04:46

Antonietta
Droomkleed gevonden!!
Hoi medebruidjes,Ik ben zaterdag voor de eerste keer gaan passen en heb mijn droomkleed al gevonden. Het was het eerste kleed dat ik aandeed, en ik had direct een "WOW"gevoel :-) ! Mijn ouders vonden het ook prachtig. Het is "Angeli...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 16-10-2006 8:17:32

Sylvia
Trouwjurk Rembo Styling
Hallo, Ik heb gisteren mijn trouwjurk gekocht. Het is er een van Rembo Styling. Een combinatie van een rok + top. Weet er iemand een site waar de collectie 2007 kan bekeken worden? www.rembo-styling.com heb ik al geprobeerd, maar daar staan slechts e...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 15-10-2006 14:54:57

Vicky
Anastacia bruidsatelier in Nieuwegein (NL)
Via internet ben ik op de site gekomen van Anastacia bruidsatelier (www.anastasi.nl). Ik heb daar echt een hele mooie jurk gezien en de prijzen vallen heel goed mee. Zijn er nog Belgische vrouwen die hier ervaring mee hebben of iemand kennen die daar...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 14-10-2006 20:31:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info