Nu Online
Momenteel zijn er 245 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Tania
Zoveel gevonden vie deze site
Dag iedereen ! Ik ga nog niet te luid roepen maar met nog 13 dagen op de teller mag ik zeggen dat ik bijna rond ben met de voorbereidingen en ik heb zoveel leuke dingen gevonden via deze site en dus via jullie allemaal. MERCI daarvoor. Ik wou eigen...
Voorbereiding Reacties: 2 7-10-2011 7:30:24

Celesta
En toen liep het even mis...
Hoi allemaal, even van me afschrijven... Nog 15 dagen op de teller en plots... 1. gisteren bericht van de zaal dat we toch niet kunnen klaarzetten de dag voordien want er is nog een feest... Oh nee... wat nu?... gelukkig snel enkele goede vrienden g...
Voorbereiding Reacties: 8 6-10-2011 20:11:17

Elien
Ervaring uitnodigingen bestellen bij Ava
Hey, Zoals de titel al zegt had ik graag geweten of er iemand ervaring heeft bij het bestellen van de uitnodigingen bij AVA. Hoe ging dit in zijn werk? Zijn jullie tevreden over de service en prijs? Alvast bedankt voor jullie antwoord. Groetjes,...
Voorbereiding Reacties: 3 6-10-2011 19:20:19

Deborah
Kostenraming?
Hey allemaal! Aangezien ons huwelijk pas in 2013 doorgaat, ben ik nog niet echt iets aan het regelen... Natuurlijk heb ik wel al vanalles in gedachte maar natuurlijk moeten we kijken naar ons budget... Heeft er iemand misschien ongeveer een kostenra...
Voorbereiding Reacties: 19 6-10-2011 18:23:50

dorien
met de handen in het haar, zie het even niet meer zitten!
de titel zegt eigenlijk al genoeg... we zitten echt met onze handen in het haar voor een locatie voor de viering. wij doen een alternatieve viering met de goede herder en hebben echt al opgezocht waar we eventueel die viering kunnen doen maar pff ....
Voorbereiding Reacties: 6 6-10-2011 16:57:29

Nicky
Verhuur SMEG-koelkasten
Weet er iemand waar je koelkasten kan huren? Liefst deftige zoals die van SMEG. Andere merken die er wat "deftiger" uitzien mogen ook!
Voorbereiding Reacties: 2 6-10-2011 9:17:49

Patrizia
eerste ontmoeting met de diaken :-)))
Heylah! Gisterenavond was het dan zover! Onze eerste afspraak met de diaken  we waren totaal niet voorbereid want dachten dat het gewoon een kennismakingsgesprek zou worden... hebben wij ons al even vergist zeg!!!  Hij heeft al meteen de pa...
Voorbereiding Reacties: 1 6-10-2011 8:28:02

Cindy
Wat niet vergeten komende zaterdag.
Hallo iedereen. Zaterdag trouwt mijn vriendin en ze is aan de allerlaatste voorbereidingen bezig. Ik ben een beetje mee aan het brainstormen wat ze zeker niet mag vergeten zaterdag, je weet wel, zo van die dingen die zo voor de hand liggen dat je ze ...
Voorbereiding Reacties: 3 5-10-2011 22:46:51

marinka
tafelaanduiding
hallo dames, aangezien jullie me al vaak hebben geholpen doe ik nog maar eens beroep op jullie fantasie. deze keer voor de tafelaanduiding, we zijn er dus uit dat we de tafels een groep/zanger naam zullen geven volgens de interesse van de mensen die ...
Voorbereiding Reacties: 3 5-10-2011 21:45:23

Jel
Hoe kon dit gebeuren?
Pfff vorige week is onze wereld toch wel helemaal ingestort. We kregen plots te horen dat de papa van mijn vriend op zijn werk om het leven is gekomen. Zo onverwacht uit ons leven gerukt, gewoon verschrikkelijk. Ik kan het nog steeds moeilijk vatten ...
Voorbereiding Reacties: 10 5-10-2011 20:57:23

Katrien
Openingsdans
Beste bruidjes Wij geraken er maar niet uit wat onze openingsdans zal worden. Daarom de vraag: wat is jullie openingsdans??? :-) Ik ben benieuwd! :-) Groetjes Katrien
Voorbereiding Reacties: 35 5-10-2011 20:23:23

Annemiek
kaartjes gasten bij binnenkomen feestzaal
Nog een vraagje... (die komen zo als de datum aan het naderen is hé :-)) Onze gasten krijgen bij het binnenkomen een kaartje met een naam en foto op van een film.  Dit als aanduiding van de tafel waar ze moeten gaan zitten. Wij gaan onze g...
Voorbereiding Reacties: 3 5-10-2011 20:13:24

Sara
De foto's van onze mooiste dag... 20 augustus 2011...
Na lang wachten zijn onze foto's er eindelijk. We hebben een selectie gemaakt van een 100-tal foto's.  Ons verslag konden jullie al eerder lezen op het forum. Voor de nieuwsgierigen onder jullie hieronder de links naar de foto's. http://www.fa...
Voorbereiding Reacties: 11 5-10-2011 16:36:39

Sarah
inspiratie liedjes
Dag bruidjes, Hebben jullie soms inspiratie voor kerstliedjes? We zouden onze tafelnamen elk een andere titel geven van een kerstliedje, zoals Rudolph the rednosed reindeer, Jingle bells... Kennen jullie nog andere? Groetjes Sarah
Voorbereiding Reacties: 4 5-10-2011 12:40:47

Nathalie
Feestregelement / Tekst gastenboek
Heej bruidjes en grommetjes Overlaatst was ik aan het neuzen op het internet en kwam een soort feestregelement tegen.  Zijn er onder jullie die dit ook gebruikt hebben op hun feest ?  En nog iemand een leuk idee waar ik een mooie tekst ka...
Voorbereiding Reacties: 11 4-10-2011 20:33:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...