Nu Online
Momenteel zijn er 269 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

joyce
rozenblaadjes of loper
Iemand die rozenblaadjes gebruikte in plaats van een loper? Ik vraag me af of dit goedkoper uitkomt dan een loper te huren of te kopen? Geen idee hoeveel rozenblaadjes er nodig zouden zijn om een wandelgang te bekleden...
Voorbereiding Reacties: 6 1-6-2014 9:03:41

kelly
kinderen op het feest
wij hebben enkele kindjes op het feest aanwezig ,waaronder onze eigen dochter, van 14 tot 20u ongeveer de kindjes zijn tussen de 2 en 6 jaar , iemand leuke tips om de kindjes bezig te houden? er komt een speelhoekje, maar welk speelgoed voorzie ik da...
Voorbereiding Reacties: 4 31-5-2014 22:28:08

Elke
TE KOOP : Nieuwe bruidsschoenen Rainbow Club model Florrie maat 40 (7)
Wegens medische redenen ( pijnkliniek rug ) verkoop ik mijn bruidsschoenen. Ze zijn zo goed als nieuw, heb ze max 1uur thuis aangehad om in te lopen en bij de eerste pas van mijn trouwjurk. Zoals jullie kunnen zien huw ik nu zaterdag en he...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 31-5-2014 22:16:26

Emeliek
Op zoek naar ouderwetse kader/ lijst
Dag dames!Ik ben op zoek naar een grote ouderwetse kader of lijst om te gebruiken bij het fotograferen van de gasten. Heeft iemand zoiets liggen of weten jullie waar ik dat kan vinden?Groetjes!  
Fotografie Reacties: 10 31-5-2014 20:41:31

inez
Bloemzaadjes waar te vinden?
Hoi iedereen! Wij willen als bedankjes bloemzaadjes geven omdat dat goed bij ons thema past. Nu hebben we al in de ava leuke dingen gezien om ze in te doen, zoals van die labo-buisjes, of andere doosjes.. In ieder geval, hebben we wel wat zaadjes no...
Ideeën Reacties: 3 31-5-2014 20:04:08

Jody
bruidje tegengekomen
Dag iedereen,Wij reden vandaag richting Scherpenheuvel en in Averbode zijn we 8 oldtimers tegen gekomen. In stoet richting Scherpenheuvel. In de achterste zat de bruid.  Ik dacht misschien iemand die hier rond hangt?  Als dat is,...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 31-5-2014 19:07:02

Jeroen
Fotograaf gezocht voor zowel in Wemmel en Merelbeke
Hallo iedereen, Op 27 juni 2013 gaan wij trouwen en zoeken natuurlijk nog een goede fotograaf. Het moet wel iemand zijn die geen probleem heeft met onze vooropgestelde planning: 11: Gemeentehuis Wemmel 13u30: Kerk in Groot-Bijgaarden 16-17u: Aankom...
Fotografie Reacties: 14 31-5-2014 18:17:04

Charlotte
Nieuw bruidstorselet te koop
Heeft iemand interesse in een nieuw bruidstorselet van Poirier maat C 70-85(strapless, diepe rug)? Ik wil het graag doorverkopen omdat de vorm net niet past onder mijn trouwkleed. Het gaat om 'Poirier Carnival 337', nieuw aangekocht via deb...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 31-5-2014 18:00:41

Gwendolyn
Bloemendecoratie
Waar halen jullie zo bloemen voor aan de stoelen bij de ceremonie?
Ceremonie Reacties: 0 31-5-2014 15:18:33

Steven
Op zoek naar bruidjes voor foto's in hun jurk !
Hoi! Ik ben op zoek naar bruidjes die met hun jurk nog eens voor de camera willen staan! Ik bewerk de foto dan op een leuke en speciale manier! Ik wil deze foto's maken ter uitbreiding van mijn portfolio. Hierdoor heb ik extra foto's om te late zien...
Fotografie Reacties: 8 31-5-2014 14:28:36

Nathalie
Iemand ervaring met website Light In The Box?
Ik vindt op de site light in the box hele leuke bedankjes terug maar heb wat schrik daar iets te bestellen.Heeft iemand hier ervaring mee? Gaat dit allemaal goed, qua betaling en verzending en zo? Zijn er nog bijkomende kosten uiteindelijk...
Voorbereiding Reacties: 8 31-5-2014 12:55:01

Mieke
1 week getrouwd!
Hey, Voor ons zit het erop, we zijn vandaag exact een weekje getrouwd, wat vliegt de tijd.  Iedereen zei dat we zelf niet zoveel aan onze trouwdag gingen hebben en idd, je wordt geleefd op deze dag, heb zelfs nooit de fotograaf gezien die foto'...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 2 31-5-2014 9:54:00

Deborah
bedankjes
hallo allemaal. binnen een goeie maand is het zover dan stap ik in het huwelijksbootje :-)) nu alles is bijna geregeld. juist bedankjes nog ik heb me al rot gezocht wat ik zou doen. maar we komen er maar niet uit. hebben jullie soms tips en ideetjes?...
Ideeën Reacties: 14 31-5-2014 7:47:55

Annelies
Op zoek naar een kapster die aan huis komt!
Ik ben eindeloos op zoek naar een kapster/kapper die aan huis komt en ook visagie doet. Liefst in de regio Antwerpen. Heeft iemand van jullie goede ervaringen met sommige kapsters? 
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 31-5-2014 1:03:05

Vanessa
enverloppedoos en gasrenboek
Zoals de titel het zegt ben ik op zoek naar een gastenboek en enveloppedoos. Ben al overal geweest maar vind mijn goesting niet. Iemand tips? Bedankt!
Voorbereiding Reacties: 9 30-5-2014 23:52:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...