Nu Online
Momenteel zijn er 646 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Kelly
Ik zoek 2dehands trouwkleed
Hoi Ik ben 1.72 m heb maat 38 in gewone kledij. En ben op zoek naar een recente trouwjurk.Bij voorkeur type Linea raffaelliof Rembo. Geen spierwitte jurk, geen lange sleep, geen lange mouwen.mail me foto's en prijzennaartrouwkleedtekoop@gmail.comgr...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 9-10-2006 12:28:53

wendy
e&r beverlo
Hallo iedereen,ik trouw op 23 juni 2007 en wil zeer binnenkort voor mijn droomjurk gaan kijken. Had gedacht om bij E&R in Beverlo eens een kijkje te gaan nemen.Zou graag weten of er bruidjes zijn die er al geweest zijn en natuurlijk wat hun ervar...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 8-10-2006 17:31:49

martine
nieuwe collectie linea raffaelli
hallo bruidjes,De nieuwe collectie van Linea Raffaelli is uit, persoonlijk vindt ik hem niet zo mooi.Ik ga zaterdag naar het bruidshuis nog wat trouwkleedjes passen en dan moet ik toch wel beslissen, ben al een keer gaan passen maar heb toch gewacht ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 8-10-2006 10:08:43

Christel
bruidsjurk merk Hervé
Hallo bruidjes, ik kom net terug van de beurs in Antwerpen. Op de stand van ER Wedding in Beverlo bij Hasselt zag ik een heel mooie jurk van het merk Hervé. Weet er soms iemand waar ze dit merk nog verkopen? Wij zijn van Aalst en het is nogal mo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 7-10-2006 21:05:25

claudia
bruidsjurk bella
hallo mensen,ik heb in augustus 2006 een trouwjurk gekocht.nu is mijn huwelijk uitgesteld tot binnen 2 jaar. nu zou ik graag mijn trouwjurk verkopen.Het is dus nog nooit gedragen en ook niets aan veranderd. het is bruidsjurk maat 40 wit. A lijn , 1 g...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 7-10-2006 18:13:38

Elke
aan Sissi
hallo,Ik heb gelezen dat jij je jurk ook bij moderna gekocht hebt. Ik heb het mijne een paar maanden geleden ook daar besteld. Moet binnenkort gaan passen. Ben nu een beetje bang dat ik nog een ander kleedje zou zien (begin zo wat te twijfelen, is al...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 7-10-2006 13:26:59

Nele
Lingerie
Hey ladies!Ik vroeg me af waar jullie jullie lingerie kopen en wat jullie dan kopen? In welke kleur?Graag tips van winkels regio Oost-Vlaanderen, Antwerpen of Limburg.Groetjes en alvast merciekes!Nele.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 7-10-2006 10:16:03

Evi
trouwjurk als een prinsesje
hey medebruidjes,Ik trouw volgend jaar in juni en heel binnenkort wil ik voor de eerste keer gaan kijken om een trouwkleed te kiezen en te passen. Ik zou heel graag een klassiek trouwkleed hebben met pareltjes en een mooie lange sleep, zoals een prin...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 4-10-2006 23:00:14

Melissa
Ian Stuart
Hallo allemaal,Ik vind de nieuwe collectie van Ian Stuart echt prachtig. Maar ik vrees dat daar een serieus prijskaartje aan vasthangt. Weet iemand de prijsklasse ervan? Weten jullie soms ook of de prijzen in verschillende winkels overeenkomen? Ik ga...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 4-10-2006 16:18:20

Katja
Azurro Oostende: bruidskledij
Hoiik heb een vraagje voor jullie!Heeft er iemand al een jurk gekocht bij hen of gaan passen of...? Ik zou graag weten wat de bedenkingen over deze winkel zijn:Vonden jullie het een goede service? Is de prijs/kwaliteit écht zo goed?...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 26 4-10-2006 11:28:50

Karolien
MAXIM'S COUTURE - Aarschot
Hallo meidenis er al iemand bij Maxim's Couture in Aarschot geweest? Hoe vonden jullie het daar? Vriendelijk? Veel keuze?GroetjesKarolien06/07/2007
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 4-10-2006 11:17:29

sofie
huren trouwjurk
hoi iedereen, weet er soms iemand waar ik een trouwjurk kan hurenbedank
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 3-10-2006 15:21:56

sofie
trouwjurk huren
hallo iedereen, in februari 2007 trouw ik, ik verheug mij echt op deze dag, maar zou graag een trouwjurk huren, daar ons budget wat krap is, en ik toch ook wil schitteren die dag! weet iemand soms waar men bruidsjurken kan huren?alvast bedakt bij voo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 3-10-2006 15:20:56

Pat
Couture Ann - Aalst
Hallo,Ik ben zaterdag eventjes bij Couture Ann in Aalst binnen geweest. Ik moest in november terug komen als het opendeurdagen waren dan kon ik de nieuwe collectie zien. Ze zei mij dat alles maatwerk was, je kan kiezen wat je maar wil. Heeft iemand e...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 3-10-2006 15:01:10

Karolien
Lilian Claes - Herentals
Hallo bruidjesheeft er iemand ervaring met de bruidswinkel Lilian Claes in Herentals? Ik heb gehoord dat ze daar wel redelijk veel hebben. Heeft iemand haar droomjurk daar gevonden?GroetjesKarolien
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 3-10-2006 13:35:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info