Nu Online
Momenteel zijn er 245 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

An
Dagindeling
Hallo medebruidjes, ik zit een beetje in de knoop met de dagindeling.  We willen eerst met zo'n 75 personen eten en daarna een deel volk gewoon laten deelnemen aan het 'dansfeest' en het dessertbuffet (zo'n 60 personen) omdat de kosten ande...
Voorbereiding Reacties: 4 2-10-2011 11:03:38

Sandra
Ervaring trouwbeurs Antwerpen
Hallo allemaal, Vandaag met mijn liefje naar de trouwbeurs in Antwerpen geweest en dat was best leuk! De nieuwe For Lovers gekocht met korting, veeeeel boekjes en foldertjes gekregen met hier en daar kortingsbonnetjes in. Vooral veel kleedjes gezien...
Voorbereiding Reacties: 26 30-9-2011 23:30:09

Steffie
Boekje
hallo, Met nog 308 dagen op de teller ben ik er vroeg bij :-) Maar omdat 2012 een druk jaar voor ons zal worden (aan het bouwen : verhuis gepland voor juni) ga ik al beginnen aan de dingen die ik al kan doen. En waar kruipt de meeste tijd in? J...
Voorbereiding Reacties: 2 30-9-2011 12:54:45

clara
Met wie gaan jullie naar de trouwbeurs?
Ik vroeg me af met wie jullie naar trouwbeurzen gaan. Met moeder/schoonmoeder/getuigen/toekomstige ? Ik wil dit weekend met mijn ventje gaan, maar als ik dat zo hoor, gaan veel mensen met hun moeder. Ik zou niet willen dat mijn vriend er op zijn onge...
Voorbereiding Reacties: 27 29-9-2011 12:31:40

Stéphanie
Wat hebben jullie al geregeld?
Dag bruidjes, Met nog 253 dagen op de kalender hebben we wel nog eventjes tijd maar het mag toch weer in gang schieten. We zoeken nog altijd iemand om de ceremonie te voltrekken en gaan ook meer informatie inwinnen over ballonnen. Wat hebben julli...
Voorbereiding Reacties: 14 29-9-2011 10:27:19

Sara
even ventileren
pfffff de frustraties bouwen hier op de laatste tijd, het zijn allemaal kleine dingen maar toch het is echt niet leuk. Na een vorige post over jurken in grote maten heb ik in contact gekomen met paar bruidswinkels die de jurken die ik mooi vind hebb...
Voorbereiding Reacties: 12 29-9-2011 10:04:39

Rivolino
Wie trouwt nog in de ochtend?
Heyhey, Zoals ik hier lees, is er bijna niemand die trouwt in de ochtend... Ik ben nog heel vroeg, dat weet ik , maar wij zitten met een groot probleem, die ik zo snel mogelijk wil oplossen. Wij trouwen om 9u voor de wet en om 10u voor de kerk, daar...
Voorbereiding Reacties: 13 29-9-2011 9:12:05

vanessa
op zoek naar misboekjes en feestmateriaal
hallo bruidjes met 267 dagen op de teller wil ik starten met het samenstellen van mijn misboekje, maar inspiratie ontbreekt me alleen. Zijn er hier bruidjes die hun mooie boekjes aan me kunnen doorsturen, zodat ik zo messchien wat inspiratie kan op...
Voorbereiding Reacties: 5 28-9-2011 21:57:27

Patrizia
De bruidstaart :-)
hallo!! Ik had eens een vraagje voor alle bruidjes! Heeft er iemand ervaring met patisserie Brabanders in Zonhoven?  Naar het shijnt maken ze geweldig mooie taarten! Nu in ons dessertenbuffet zit ook wel een ijstaart...maar ik heb altijd gedroom...
Voorbereiding Reacties: 4 28-9-2011 21:52:09

Nathalie
Nog 15 dagen voor de grote dag!!
Hey bruidjes en bruidegommen, Lang geleden dat ik hier nog eens ben lang geweest. Ik deed het forum open en daar was het tellertje: 'NOG 15 DAGEN'!!! Vanalles gaat door mijn lichaam: blij, bang, stress, vlindertjes, opluchting, nieuwsgierig... En ve...
Voorbereiding Reacties: 2 28-9-2011 21:06:02

lies
Bolderkar en mini-schildersezeltjes te koop!
Dag bruidjes to be, al 88 dagen dolgelukkig getrouwd... en dus zeker het moment om andere toekomstige bruidjes verder te helpen. Ik heb nog 16 mini-schildersezeltjes uit inox die we gebruikt hebben voor de tafelnamen op tafel. En een supermooie...
Voorbereiding Reacties: 11 28-9-2011 18:01:00

gitte
ALSTUBLIEFT ALLEMAAL STEMMEN VOOR MIJ!!???
https://www.facebook.com/KBCBankEnVerzekering?sk=app_129885883775971#_=_ zouden jullie alstublieft op mij willen stemmen? zodat ik ook eens iets kan winnen :)  kan een nieuwe gsm namelijk wel gebruiken :) ben dat meisje met mickey mouse en da...
Voorbereiding Reacties: 1 28-9-2011 15:40:51

Sara
gastenboek
Hallo allemaal! Weten jullie waar ik een leuk gastenboek kan kopen (regio Heist o/d Berg / Lier)? Liefst geen webshops... ik ben nl. zo iemand die eerst iets moet kunnen vastpakken vooraleer het te kopen Thanx voor jullie tips! x
Voorbereiding Reacties: 3 28-9-2011 12:52:50

tiffanie
Dju toch
Hallo allemaal, Zoals ik eerder al postte maak ik mijn bruidssuiker zelf, althans de doosjes. Daarvoor heb ik inkopen gedaan in AVA. Ik heb vorige keer alle beschikbare doosjes meegenomen, en kom op 150 stuks. Nu hebben we er minimum 1...
Voorbereiding Reacties: 10 28-9-2011 11:58:13

sonja
Bruidsbeurs Limburg
http://www.bruidsbeursnwk.be/standhouders.html
Voorbereiding Reacties: 4 28-9-2011 10:42:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...