Nu Online
Momenteel zijn er 274 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

maartje
Binnengaan in de kerk
Ik weet het niet meer.... Wie moet er in welke volgorde binnen? En is 1 liedje genoeg? En moet de vader altijd de dochter weggeven? Is er een alternatief? Samen met man binnengaan? Of wordt dat niet gedaan? Alvast bedankt voor jullie hulp...
Ceremonie Reacties: 4 30-5-2014 21:37:42

Jessica
Huwelijkskaarsen omgeving Limburg
Hoi Hoi  We zijn op zoek naar een winkel die huwelijkskaarsen maakt in onze omgeving Limburg. Alvast bedankt!!
Voorbereiding Reacties: 3 30-5-2014 20:07:52

vicky
videograaf
hallo, voor ons huwelijk in september zijn we nog op zoek naar een videograaf. aangezien we op 2 verschillende dagen voor wet en kerk huwen,willen we enkel dat onze kerkdienst gefilmd wordt. Kennen jullie iemand die bereidwillig is om dit te doen? ik...
Video Reacties: 4 30-5-2014 18:09:43

vicky
ceremoniemeester
hallo, voor september zijn we nog op zoek achter een ceremoniemeester, dit zou enkel voor de kerkdienst zijn, aangezien we voor de wet op een andere dag trouwen. kunnen jullie ons iemand aanraden? omgeving van Lokeren aub
Ceremonie Reacties: 1 30-5-2014 17:18:03

Kiekske
Veel afzeggingen
2 dagen voor de deadline van 1 juni om te antwoorden en ik heb van 83 van de 99 genodigden antwoord. Waarbij er dus al zeker 23 niet komen. En ik verwacht van diegenen die nog niet geantwoord hebben ook wel dat er nog een boel niet komen. Jammer vo...
Voorbereiding Reacties: 9 30-5-2014 16:55:37

Lentl
Juni bruidjes
Allen Met nog 28 dagen op de teller, denk ik dat alles in orde is Toch even checken of we niets over het hoofd gezien hebben, kunnen jullie nog aanvullen, wanneer ik iets vergeten zou zijn?  Het begint te korten he Allerlei ·  ...
Voorbereiding Reacties: 3 30-5-2014 11:40:27

sofie
Intrede in de zaal
Wij gaan waarschijnlijk binnen komen op lets go crazy , van Prince ! Vind da een zalige plaat !!
Muziek - Ceremonie Reacties: 0 30-5-2014 10:11:26

Annelies
foto's huwelijk Annelies en Kevin
Hierbij wat foto's van onze trouw. Het gaat om foto's die enkele gasten genomen hebben. Op de foto's van de fotograaf is het nog eventjes wachten Voor de geïnteresseerden: snel zijn want ik zet ze maar even openbaar. Groetjes, Annelies https...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 5 30-5-2014 9:38:12

kelly
fantastische dag die 17 mei 2014
Hallo Mits ik het altijd leuk vond om hier de verslagjes en foto's te zien hier een kort verslagje. Het begon al vroeg met de kapper en de make-up en rond half 10 kwam mijn toekomstige mij halen.We zijn dan met de jongens eerst al wat foto's gaan nem...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 3 29-5-2014 23:50:14

Melissa
Feestzaal regio Leuven
Hey bruidjes Omdat we ons trouwfeest enkel voor familie doen willen we enkele maanden later een ander feestje doen voor onze vrienden en collega's. Hiervoor zijn we opzoek naar een goedkope zaal waar we zelf eten en eventueel ook zelf drank mogen voo...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 29-5-2014 22:31:25

sara
En twee nieuwe bewoners bij
Met een weekje voor den trouw hebben we vandaag twee hondjes uit het asiel gaan alen. We hebben er al twee en heb niet lang leden mijn kamieleke van het asiel moeten laten inslapen. Ik dacht dat ik nooit nog dit aan ging kunnen o' weer nieuwe levent...
Voorbereiding Reacties: 2 29-5-2014 20:01:09

Sylvie
Advies nodig: sluier of niet ...
Dag bruidjes ... ik heb nog een zee van tijd maar uiteraard ben ik al bezig met mijn kleed en al wat erbij hoort. :-) :-) :-) Ik ben nu aan het twijfelen of ik al dan niet een sluier zou dragen (tot beneden aan mijn rug). Mijn kleed is nogal laag aan...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 29-5-2014 19:57:39

Nelleke
kerk Gestel
Hallo allemaal Wie gaat er trouwen of wie is er getrouwd  in de kerk te Gestel (bij Berlaar)? Wat zijn jullie ervaringen? Groetjes
Ceremonie Reacties: 1 29-5-2014 17:38:35

sara
Decoratie zachtroze en witte bloemen te koop
Dames, ik was eerst van plan om in een roze jurk met bloemen op te trouwen. Had reeds al wat decoratie daar op aangepast. Ondertussen toch gekozen voor een witte jurk. Daarom verkopen we het volgende van decoratie: - 23 grote roze/witte foam bloemen...
Ideeën Reacties: 3 29-5-2014 17:23:36

Marjan
Het Bruidsparadijs in Merksme
Iemand ervaring mee? De moeite om naar toe te gaan? Voor accessoires?
Kledij - Accessoires Reacties: 6 29-5-2014 16:48:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...