Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 636 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
480
481
482
483
484
485
486
487
488
489
...
Volgende
Laatste
Antonietta
aan Nele - Marylise
Hoi Nele,Je hebt groot gelijk, ik vind Gardenia ook een PRACHTIGE jurk. Mag ik weten waar je je kleed gekocht hebt?bedankt en groetjes,Antonietta25/08/2007
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
3-10-2006 11:13:03
Annelies
Opendeur La sposa roeselare
Is er iemand die haar trouwkleed bij la sposa in roeselare heeft gekocht? Wat is je ervaring?Wanneer zijn er opendeurdagen?
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
3-10-2006 11:07:49
Annelies
La Sposa/pronovias
Iemand een idee van de prijs van een trouwkleedje van pronovias of la sposa?Ik vind deze stijl mooi, al zijn ze precies niet zo populair ;-)
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
3-10-2006 11:06:10
Sarah
Vanaf wanneer op zoek naar bruidskledij?
Ik vroeg mij eigenlijk af vanaf wanneer je op zoek kunt gaan naar je bruidsjurk? Wij trouwen op 23 juni 2007, ben ik nu dan al te laat of juist veel te vroeg?Groetjes,Sarah
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
14
2-10-2006 20:42:48
Wendy
Pierre-Yves
Dag BruidjesIk ga volgende week bij Pierre-yves langs. Ik heb gelezen dat de vriendelijkheid daar soms ver te zoeken is. Toch ga ik eens langs, want ik heb op de website een ontzettend mooi kleed gezien. Ik vraag me alleen af wat ik kan verwachten va...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
13
2-10-2006 19:53:17
Sharon
marylise
heeft er iemand een idee in welke prijsklasse dit merk valt?
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
10
2-10-2006 17:50:29
Lieve
Verkoop jurk - hoe aanpakken?
Hey,we zijn nu een maandje getrouwd en ik geniet nog van ieder moment.Vlak na de grote dag hebben we beslist mijn jurk tweedehands te verkopen omdat ons huwelijksfeest financieel nogal zwaar was.Ik heb hier al verschillende berichtjes gepost en het s...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
2-10-2006 8:11:30
Sarah
Ik heb mijn DROOMJRUK gevonden
Hoi bruidjes,gisteren ben ik voor mij trouwkleed gaan kijken bij Haute Couture Jetty te Melsele. Jetty is een zeer vriendelijke dame die haar vak echt kent.Ik heb 5 jurken uitgekozen, en de vierde was het. Een jurk van Ian Stuart, héél spec...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
9
1-10-2006 18:27:25
Ann
kleedje zoeken
Weten jullie soms aan te raden bruidswinkels in of rond het Antwerpse? Ik trouw pas volgende zomer, maar wil toch graag al 's hier en daar een kijkje gaan nemen. Spannend...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
1-10-2006 11:42:21
Marijke
Vévé in Oostakker en Cony in Aalter
Heeft er iemand ervaring met 1 van bovenstaande bruidswinkels? Bedankt!
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
29-9-2006 20:53:56
inge
trouwjurk
hallo,wij trouwen 07/07/07.binnen 2 weekjes ga ik zien voor een trouwjurk bij c'est moi en wernhout en bij het bruidsparadijs in kapellen?weet er misschien iemand of de jurken er van goede kwaliteit zijn?groetjes, inge
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
29-9-2006 16:13:58
patricia
iemand ervaring met anastasi bruidsboetiek
is daar al iemand geweest?positief of negatief.alles is welkom.ze hebben daar zeer goedkope trouwjurken ?is wel wat ver maar heb het er voor over.is in Nieuwegein
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
29-9-2006 12:11:15
Caroline
Bruidskledij: winkels Oost-Vlaanderen (Gent en omstreken)
Binnenkort ga ik starten aan mijn zoektocht naar een trouwkleed... Ik kijk er al naar uit. Zijn er bruidswinkels die jullie mij kunnen aanraden (regio: Oost-Vlaanderen en eventueel Vlaams-Brabant)?Bedankt.
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
9
29-9-2006 10:25:58
Evi
start zoektocht jurk
Hallo allemaal,ik trouw in maart, welke dag juist beslissen we dit weekend. Is het echt nodig 6 maanden op voorhand een jurk te zoeken? weet namelijk echt nog niet wat ik wil.Is er een winkel aan te raden in de buurt van leuven en aarschot?
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
8
28-9-2006 20:46:48
wendy
Budget bruidskleding Nederland
hey iedereen,er was mij gevraagd m'n ervaringen met deze winkel hier op te zetten.Ik ben daar net geweest en het was een serieuze tegenvaller. Ze hadden er maar een heel beperkt aanbod. Ze vroegen naar wat ik op zoek was en kwamen dan af met jurken d...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
28-9-2006 11:39:06
Eerste
Vorige
480
481
482
483
484
485
486
487
488
489
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
HUWELIJKSFOTOGRAAF MAREC
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info