Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

julie
Laaste dag als ongetrouwde vrouw
Spannend zeg onze laatste dag is bezig morgen is het zover! spannend... Het weer moet normaal goed zijn oef... hopelijk verloopt alles super :D Vele groetjes
Voorbereiding Reacties: 9 29-5-2014 16:09:33

Ellen
binnenlocatie Lier
Hallo allemaal,  met nog 8 dagen op de teller begint het serieus te korten. Alles verloopt tot nu toe prima en we hebben er super veel zin in. Nu was ik eens naar de weervoorspellingen aant kijken voor onze dag (nog wel wat vroeg dus dat kan ve...
Locaties - Fotografie Reacties: 4 29-5-2014 12:53:09

Kim
wanneer openingsdans? voor of na dessert?
Dag bruidjes,Zaterdag is het eindelijk onze grote dag en ik zit nog met 1 (stom) vraagje.Weten jullie of eerst de openingsdans wordt gedaan en er daarna dessert wordt gegeten? Of is dit altijd omgekeerd?  
Openingsdans Reacties: 9 29-5-2014 12:49:59

Karolien
hoeveel kost de notaris
Hallo dames en heren, Volgens jaar gaan wij dus trouwen, maar aangezien we reeds jaren samenwonen en dus een huis en hele inboedel hebben + nog 2 kindjes + mijn verloofde dat zelfstandige is, passeren we best eerst bij de notaris. Heeft er iemand ...
Juridisch Reacties: 17 29-5-2014 10:58:50

Nathalie
Van 725 naar 7 ...
Nog maar 7 dagen en 14 uur op de teller!!! Waar zijn al die andere dagen naar toe?? Het is echt voorbij gevlogen!! Zaterdag mag ik mijn kleed gaan afhalen :-) Spannend!!!! Kijk er zo hard naar uit! Afgelopen zaterdag hebben we onze vrijgezellen geh...
Voorbereiding Reacties: 4 29-5-2014 9:37:16

katleen
HELP! mijn gekleurde jurk moet matchen met bruidegom en suite.
Dag mede bruidjes, Ik heb geen traditionele trouwjurk, hij is namelijk knalrood. Ik weet dat mijn man ook iets van kleur wil in zijn kostuum, ik wil echt nog niet zeggen dat er rood in mijn kleed zit, maar ik heb wel een beetje bang dat we niet gaa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 29-5-2014 9:05:23

Tiny
jullie intrede lied zaal?
Niet echt zeker van onze intrede voor in de zaal...zouden safer duo song met bingo toestand nemen omdat we niet echt iets weten,...mss jullie wel? We willen een tof leuk nummer
Ideeën Reacties: 14 28-5-2014 22:24:58

Sabrina
Waar bruidslingerie vinden omgeving Heist-op-den-Berg
Waar kan je bruidslingerie vinden omgeving Heist-op-den-Berg?
Kledij - Accessoires Reacties: 7 28-5-2014 22:10:47

Gwendolyn
Ceremonie
Hey, Iemand die ervaring heeft met onderstaande organisaties? -Rent a priest -huis van de mens - vliegende priesters
Ceremonie Reacties: 3 28-5-2014 21:47:26

bieke
Creatieve uitnodiging
Best Ik ben iemand die graag knuttel nu zou ik het graag zelf maken iemand een idee?
Uitnodigingen Reacties: 2 28-5-2014 21:22:40

Mieke
even nostagisch
Ik kwam nu bijna een jaar later nog eens even piepen hier. Ik heb veel aan deze leuke website gehad. twee jaar heb ik hier doorgebracht op zoek naar leuke ideetjes. naar ons eigen ding. Ik koester die tijd nu. We zouden nu bijna een jaar getrou...
Voorbereiding Reacties: 14 28-5-2014 20:32:13

Kiekske
Geen speciale geloften
Zijn wij uitzonderlijk? Wij trouwen enkel en alleen voor de wet. Geen ceremoniën ofzo dus. En wij hebben eigenlijk nooit gesproken over zelf geloftes schrijven naar elkaar. Van plan om gewoon de schepen van burgerlijke stand zijn werk te laten ...
Ceremonie Reacties: 10 28-5-2014 19:00:45

kelly
zorgen om trouwkleed
Ik heb mijn kleed in februari gekozen, de dame zei me toen dat ze me in mei zou opbellen om opnieuw te passen. half mei had ik nog niets gehoord dus belde ik even zelf, de man vertelde me dat mijn jurk onderweg was en binnen enkele dagen zou aankomen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 28-5-2014 18:42:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...