Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Annekatrien
spanning
Het zijn spannende tijden, Over 17 dagen trouwen en we hebben zojuist besloten om vrijdag een huis te gaan bezichtigen om te kopen. Dus zijn we nu nog rap met banken aan het afspreken voor leningen enzo. Is een beetje veel op korte tij...
Voorbereiding Reacties: 4 27-5-2014 19:19:59

fenna
To do???
Met nog 4,5 maand te gaan - en even stilgevallen te zijn - begin ik me af te vragen wat ik nog allemaal kan/moet doen?? Wat hebben we al: Kleed (1e pas in augustus) Ringen Kostuum Tiara + sluier Lingerie ;) Gastenboek Ceremonie gepland (teksten bez...
Voorbereiding Reacties: 12 27-5-2014 15:37:43

fenna
geloftes
Hallookes Zijn er mensen die het zijn zitten om me hun geloften eens door te mailen? Vind het moeilijk hieraan te beginnen. :S Thx!
Ceremonie Reacties: 1 27-5-2014 15:33:17

Britt
wagen vintage style
Wij zijn nog op zoek naar een mooie wagen in vintage style. Wat hebben jullie gekozen en waar?Alvast bedankt  
Ideeën Reacties: 9 27-5-2014 15:29:54

Britt
Wat te strooien in plaats van rijst?
Wat kunnen wij nog gebruiken in plaats van rijst om te strooien bij het buitenkomen gemeentehuis?   Het moet wel in een vintage/brocante thema passen en mag winters gerelateerd zijn. Thanks.
Ideeën Reacties: 3 27-5-2014 14:51:06

Maysa
Trouwkleed, wachten tot nieuwe collectie?
Hey iedereen,  Mijn eerste bericht op dit forum. Ik heb al veel ideetjes opgedaan en dingen te weten gekomen door berichten hier, waarvoor mijn dank al aan iedereen! Ik weet niet zo goed wat ik moet doen ivm mijn trouwkleed. Ik ben al tweemaal ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 27-5-2014 14:15:43

Caro
bruidstaart
Hey iedereen! Ik zou graag een bruidstaart laten maken (stapeltaart, amerikaans type). Wie kunnen jullie mij aanraden regio kempen? Hartelijk bedankt!
Voorbereiding Reacties: 2 27-5-2014 13:49:17

Mrs to be
"confetti" buitenkomst kerk
Dag iedereen! Ik heb nog een vraagje over het buitenkomen aan de kerk. Ik zou heel graag zo een soort confetti hebben in allerlei mooie kleurtjes (niet standaard confetti, maar zo grotere in vloeipapier ofzo). Hebben jullie daar ervaring mee, met zo...
Ceremonie Reacties: 5 27-5-2014 12:50:27

Dorien
Leuke feestzaal gezocht regio Hechtel
Hoi allemaal, Nog een jaartje te gaan en het is zover!  We zijn dus DRINGEND op zoek naar een leuke feestzaal. Er zouden in totaal zo'n 100 personen naar ons feest komen, maar het hoeft zeker niet enorm chique te zijn. Ons budget is name...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 27-5-2014 12:35:04

sara
stress begint een beetje
Nog 10 dagen. Wat gaat den tijd toch snel. begin toch veel te dromen over onze dag. en spijtig genoeg zal het rap gedaan zijn ook. Ik ga het wel missen : zo alles voorbereiden. Onze kamer zal leeg zijn als al de trouwspullen wegzijn. zuch...
Voorbereiding Reacties: 3 27-5-2014 11:39:14

Marijke
kanon en vergunning schieting
Hey bruidjes, na lang twijfelen hebben we dan toch maar beslist om een schieting te doen voor ons huwelijk. En dan begint het praktische van gans t gebeuren he... Waar moet je zijn voor zo'n kanon en poeder? En welke vergunningen moet je daar allema...
Voorbereiding Reacties: 2 27-5-2014 10:44:47

kelly
Foto's van onze geweldige dag
Hallo dames Ondertussen al 25 dagen getrouwd :-) Het verslagje van onze dag heb ik hier al geschreven Maar nu nog de foto's :-) Met dank aan een super fotograaf Cedric van cedric alexandre photography http://kellybenoit.wordpress.com/
Verslag Huwelijksdag Reacties: 15 27-5-2014 10:29:09

veronique
De teller gaat steeds sneller naar beneden!!
Hey bruidjes in spe! Met nog 30 dagen op de teller, komen we steeds dichterbij onze grote dag :) Plots gaat alles mega snel vooruit seg, niet te geloven.... Het laatste lijstje is in de maak en de bevestigingen komen binnen. Aan iedereen die gaat t...
Voorbereiding Reacties: 3 27-5-2014 7:56:27

joyce
Ceremonie ter plaatse
Zijn er nog bruidjes die een ceremonie ter plaatse houden en dus niet in de kerk? Ik vroeg me af hoe jullie dat dan zullen doen na de ceremonie... aangezien je niet zoals in de kerk kunt buitenkomen en alle mensen je zien vertrekken...Hoe doen jullie...
Voorbereiding Reacties: 5 26-5-2014 22:26:17

anke
Witte loper
Hey bruidjes! Ik ben dringend op zoek naar een witte loper ( tegen schappelijke prijs :) ) iemand enig idee waar je deze kan vinden regio Turnhout Groetjes!
Voorbereiding Reacties: 5 26-5-2014 22:00:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...