Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 645 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
483
484
485
486
487
488
489
490
491
492
...
Volgende
Laatste
patricia
graag jullie mening aub?
halloik had graag jullie mening gehad.ik ben nog steeds op zoek naar een trouwkleed,maar die zijn zo duur en met dat we alles aleen betalen heb ik me zitten afvragen en nog met iemand besproken voor misschien een mooi suitekleed te kopen,dit is minde...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
10
15-9-2006 13:50:39
Ann
Trouwjurk te koop, merk Mathyro, nooit gedragen!
Ik ben er niet fier op, maar door omstandigheden werd mijn trouw een week voor de plechtigheid afgelast. Het was mijn droomjurk, doch na al wat gebeurd is wil ik hem niet meer houden voor als ik ooit nog eens zou trouwen. Het is een prachtige, modern...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
10
15-9-2006 9:30:44
Saskia
uitverkoop of stockverkoop
HalloWeet er soms iemand waar ze bruidskledij van vorige collecties verkopen of waar er toevallig een winkel is die uitverkoop doet. Als gaat wel in West of Oost Vlaanderen. Groetjes Saskia
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
14-9-2006 11:13:18
marleen
even mijn hartje luchten
Bij deze moet ik toch eens even mijn hartje luchten...Binnen twee weken is ons moment eindelijk daar... na een jaar van voorbereiden is onze datum bijna in zicht. Reeds vorig jaar gingen we eens een kijkje nemen op de trouwbeurs in antwerpen. Ik he...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
8
13-9-2006 21:30:26
inge
trouwpatroon
hallo,wij trouwen 7/7/07 en mijn zus gaat mijn trouwjurk maken.weet er iemand waar ik patronen kan krijgen voor trouwjurken?
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
11-9-2006 19:15:08
Isabelle
bruidskledij
Hallo, ik trouw op 10 augustus 2007. Kan er mij soms iemand zeggen wanneer de beste periode is om een bruidsjurk te gaan kiezen?Ik weet dat de nieuwe collectie aan het binnenkomen is maar ik denk nie dat ik daarop kan wachten. Wat moet ik doen??Isabe...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
11-9-2006 14:57:32
Sofie
Innemen bruidsjurk
Hallo medebruidjes,Vanaf juli een serieuze poging aan het ondernemen om mijn kerst en nieuwjaarskilo's (die nogal opgelopen waren) er weer af te krijgen. Heb eind juli mijn bruidsjurk gevonden, een pareltje. Ondertussen reeds meerdere centimeters kwi...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
11-9-2006 14:45:59
hannelore
talyna lyn
Dag meisjes, ik trouw op 26/05/2007 en ik heb een trouwjurk gekocht van Talyna Lyn. Zijn er nog meisjes die van haar een jurk hebben gekocht?gr
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
10-9-2006 11:06:08
Joke
E&R wedding fashion stockverkoop!
Hallo bruidjes!Voor iedereen die nog op zoek is naar een trouwjurk heb ik misschien goed nieuws. Vanaf 7 september tot 7 oktober is er stockverkoop bij de bruidswinkel E&R wedding fashion in Berverlo. Ik ben er gisteren gaan kijken en heb meteen ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
8-9-2006 14:02:13
Marie
2dehands trouwkleed linea te koop
Op 26 augustus was mijn grote dag. Ik verkoop mijn trouwkleed van Linea (helft van de originele prijs). Ook de bijhorende schoenen wil ik graag verkopen (maat 39) Ik heb ongeveer maat 38 en ben 1.72m groot(maar verkorten kan altijd). Mail naar mij...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
7-9-2006 18:34:16
patricia
trouwkleed gezocht : maat 42-44 alsook schoenen maat 42
hallo medebruidjesik ben op zoek naar een trouwkleed maat 42-44 alsook schoenen.kent iemand een winkel waar ze schoenen verkopen voor grote maten.verkoopt u het trouwkleed dat ik zoek laat het me weten aubtruckster_patje@hotmail.commercikes allemaal1...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
6-9-2006 22:22:50
Annick
Trouwkleed simpel maar elegant te koop
't Is maar voor 1 dag en het kost een bom geld ! Beter een tweedehandskleed kopen en je geld bijhouden voor de honeymoon !Maat 42-44, simpel maar elegant met kleine sleep en band rond de nek. Indien interesse : mail me annick.van.mullem@acscleaninggr...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
6-9-2006 13:51:15
Lieve
Te koop: jurk Linea Raffaelli
Hey dames,Nog op zoek naar een prachtige jurk voor de grote dag?Ik verkoop mijn kleedje van Linea Raffaelli. Het is cream-kleurig, bustier zonder bandjes, rok met prachtige sleep, maatje 36-38 voor een bruid van ongeveer 1.68 m (ik had ook hakken van...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
4-9-2006 9:30:05
Daisy
emoties bij passen trouwkleed
dag allemaal,Ben gisteren gaan zien voor mijn trouwjurk.Dat was wel spannend.Ze stelden me allerlei jurken voor en daarna gingen we naar het tweede deel van de winkel waar er nog hingen. Ik heb er uiteindelijk maar 1 gepast en er moest zelfs niets aa...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
3-9-2006 11:45:13
lisette
trouwjurk gekocht bij Sonja International
Hallo,Wie van jullie heeft haar jurk bij Sonja International in Rotterdam gekocht? Ik vroeg me af wat jullie daarvan vonden? Van de winkel en van de service?Ik ben benieuwd.Groetjes Lis
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
2-9-2006 21:15:41
Eerste
Vorige
483
484
485
486
487
488
489
490
491
492
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
PROFPICT fotografie
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info