Nu Online
Momenteel zijn er 272 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

tinne
nog te koop wat ik vergeten ben.
heb ook nog een ringkussentje,grote enveloppedoos in hartvorm,bloemstukjes voor op tafel (met gedroogde rozen,mensen dachten zelfs dat het echte waren) en mandje met handvat voor desnoods traktaties in doen voor kindjes aan het gemeentehuis of kerk (...
Voorbereiding Reacties: 2 24-5-2014 19:47:19

Stephanie
Andere kleur dan RODE loper
Hello! Zoals de titel zegt zoek ik een loper voor de huwelijksmis, maar niet in het rood. Liefst in het wit, beige of pastelroze.  Heeft iemand een idee van de kostprijs?(kopen/huren, maar liefst huren) Dankuwel! PS: ik woon in zuid west-v...
Ceremonie Reacties: 2 24-5-2014 19:18:54

tinne
vanalles te koop;decoratie,schoenen en bordjes
Hey allemaal, nu ons dagje voorbij is verkoop ik onze decoratie en dergelijke. Ook mijn schoenen verkoop ik. heb ze maar 2 uurtjes aan gehad(mits ik 8 maand zwanger ben) Heb ook nog een 62 tal dessertbordjes. (witte met een zilver randje en zijn in d...
Voorbereiding Reacties: 3 24-5-2014 18:58:58

Keke
Frustratie alom: geen eucharistie tijdens huwelijksviering !!
Dag iedereen Ruim een jaar geleden hebben wij ons kerkelijk huwelijk aangevraagd.We kregen toen te horen dat we geen eucharistie krijgen omdat we niet elke week in de kerk zijn... Vorige week hebben wij dit aangekaart bij de diaken die ons gaan ...
Religie Reacties: 7 24-5-2014 17:12:01

Keke
Nog 1 week aanwezigheid bevestigen en amper reacties...
Nog een dik weekje mogen de mensen hun aan- of afwezigheid bevestigen; op onze uitnodiging stond namelijk: Gelieve te verwittigen voor 1 juni.Ik krijg amper reacties op de uitnodiging... Ze zijn nu al ruim twee maanden de deur uit! Wat moet ik t...
Uitnodigingen Reacties: 12 24-5-2014 17:02:47

Niki
Trouwschoenen knellen
 Nog 2 weken te gaan en ik dacht dat ik mijn trouwschoenen al goed had ingelopen door ze elke keer aan te doen terwijl ik de strijk deed, maar nu heb ik ze wat langer aangedaan en er meer mee gewandeld en mijn tenen staan vol blar...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 24-5-2014 15:42:09

Melissa
Valckenbulcke - Merendree
Hallo, Is hier iemand die een trouwfeest doet in Valckenbulcke te Merendree of daar al geweest is? We gaan maandag eens gaan kijken daar, maar wou toch al eens mensen hun mening horen hierover! Groetjes Melissa
Locaties - Feestzaal Reacties: 22 24-5-2014 14:15:32

Evelyn
aaarghh! soms zou je er een punthoofd van krijgen
vervelend nieuws gekregen pf. De mensen die mijn perikelen al wat gevolgd hebben weten dat mijn ene zus niet gevraagd is op ons feest, en dat mijn andere zus nu net in een crisis situatie zit met haar vriend. Hij liet enkel weken geleden weten dat h...
Voorbereiding Reacties: 9 24-5-2014 13:25:38

Britt
oorbellen antieke look
Ik ben nog op zoek naar mooi oorbellen, met een antieke look. Ik heb al eens op internet gezocht en ben bij juweliers gaan kijken, maar vind dat soms te blinkend, of te gewoontjes. Aangezien ik geen andere juwelen zal dragen,...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 24-5-2014 10:55:06

Jessica
Muziek Kerk
Hallo allemaal, met nog 20 daagjes op de teller, toch nog een kleine zorg (denk ik) erbij... Ik had voor ons kerkelijk huwelijk 3 liedjes gevonden, die ik geweldig vond. Nu had onze DJ deze 3 liedjes gebrand op cd, maar 1 ze staan er alle 3 maar ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 8 24-5-2014 9:09:46

Jessica
Muziek Kerk
Hallo allemaal, met nog 20 daagjes op de teller, toch nog een kleine zorg (denk ik) erbij... Ik had voor ons kerkelijk huwelijk 3 liedjes gevonden, die ik geweldig vond. Nu had onze DJ deze 3 liedjes gebrand op cd, maar 1 ze staan er alle 3 maar ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 0 24-5-2014 9:09:46

maat
binnenlocatie fotograaf regio Gent-Deinze-Oudenaarde-Zwalm
Het weer ziet er niet uit ! Aan buitenlocaties hebben we genoeg mooie plekjes in de buurt om te fotograferen. Maar kent iemand leuke binnenlocaties? Dringend.
Locaties - Fotografie Reacties: 4 24-5-2014 8:49:40

maat
old timer 2 personen
Langs deze weg ben ik hoogstdringend op zoek naar een rode old timer voor 2 personen liefst cabrio, zeld te besturen. De afstand van ons huis naar de kapel is minder dan 1 kilometer.  
Ceremonie Reacties: 0 24-5-2014 8:46:40

Mieke
Morgen eindelijk onze grote dag!
Hey bruidjes, Eindelijk is het zover, we zijn ruim drie jaar verloofd geweest en hebben alles op het gemakje georganiseerd en eindelijk zijn we er!  Morgen zeggen we ja!  Met al die tijd op voorhand hier totaal geen stress, we kijken er ee...
Voorbereiding Reacties: 6 23-5-2014 22:02:28

Julie
Ideetjes bruidsboeket?!
Hoi! Wij trouwen op 27 september van dit jaar en ben volop aan het nadenken over mijn bruidsboeket. Ook al is dit de taak van de bruidegom, ben ik er zelf mee bezig! :)   Het kleurenthema van onze trouw is rood en wit, dus ik ben op zoek naar ...
Bruidsboeket Reacties: 8 23-5-2014 19:41:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...