Nu Online
Momenteel zijn er 298 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Elke
dringend paraplu gezocht!!
Ze geven regen voor zaterdag  dus ik ben dringend op zoek naar een paraplu, bij voorkeur een cremekleurige./gebroken wit. Weet iemand waar ik er een kan vinden in de omgeving van Maaseik? Of is er iemand die de zijne wil verkopen? Groetjes Elke
Voorbereiding Reacties: 4 13-9-2011 8:57:09

Claudia
Trouwen districthuis Deurne
hallo iedereen, Is er iemand onlangs getrouwd op het districthuis van Deurne? Wij zouden graag op het stadhuis van Antwerpen trouwen maar blijkbaar kan dat niet (je moet ingeschreven zijn in Antwerpen zélf). Het zal dus het districthuis van De...
Voorbereiding Reacties: 4 12-9-2011 21:35:11

Sarah
Save the date kaartjes??
Hallo! wie van jullie stuurt er "save the date" kaartjes en waar bestellen jullie deze? Alvast heel erg bedankt!
Voorbereiding Reacties: 9 12-9-2011 20:50:01

Katrien
Vandaag was D-Day (Dress day)
beste medebruidjes Ik ben vandaag gaan passen bij le Chapeau in Bree en ik heb "de klik" gehad :-) Mijn droomkleedje is er eentje geworden van de Marylise 2012 collectie. Hetwelke ga ik natuurlijk nog niet verklappen. Het is nog niet gekocht want ik...
Voorbereiding Reacties: 7 12-9-2011 17:20:18

Caroline
Gezocht: Ideale openingsdans !
Hallo allemaal, Wij zijn vollop op zoek naar de ideale openingsdans. Niet makkelijk ! We hebben zoveel liedjes die we mooi vinden, maar er is altijd iets mis mee Wie heeft er tips?? We willen een liedje dat van muziek echt mooi is (piano op acht...
Voorbereiding Reacties: 13 12-9-2011 15:11:11

Elke
bruidjes 17 september 2011
zijn er hier nog die zaterdag trouwen? De zenuwen nog onder controle? Bij mij valt het tot nu toe heel erg goed mee! Ik word alleen zenuwachtig van mama... Moeten jullie nog veel regelen? Ik denk dat ik met alles klaar ben. Gisteren heb ik met mijn...
Voorbereiding Reacties: 6 12-9-2011 13:59:30

Vicky
Stress.
Oké.. Nog 25 dagen en het is aan ons.. Nu begint het menens te worden.. Slapeloze nachten, nachtmerries, frustraties.. Hopelijk zijn dromen werkelijk bedrog ;)
Voorbereiding Reacties: 0 12-9-2011 11:10:53

samira
ONDERTROUW??
Hallo Wij moeten bijna naar de pastoor voor de ondertrouw en ik vroeg mij af wat ik daar precies mag verwachten? Heeft er dit iemand al gedaan? Groetjes Samira
Voorbereiding Reacties: 5 12-9-2011 11:10:05

Joeri
welk uur beginnenn aan receptie en eten?
Hey iedereen, Volgend jaar is het zover en ondertussen zijn w enatuurlijk begonnen met alles te plannen, soms zelfs al in detail :-) Maar nu twijfelen we een beetje over het uur dat we zouden beginnen aan receptie en eten. We zouden als het mogelijk...
Voorbereiding Reacties: 11 12-9-2011 10:47:26

Cindy
te koop!!
Hallo iedereen, mijn dag zit er ondertussen op en dus zet ik een aantal dingen te koop!! - Een zwarte loper 5x 4 meter dus 20 meter,  hiervoor zou ik graag 50 euro hebben - 2 Grijze gewoven mandjes(hier lagen mijn bloemblaadjes in voor aan de...
Voorbereiding Reacties: 3 12-9-2011 8:14:50

Sarah
het is even stil
goedemorgen medebruidjes ! Na een aantal dingen te regelen , ligt het weer even stil. Wij trouwen pas binnen 283 dagen . Hoe ver staan jullie al ? welke dingen kan ik nog regelen ? ik heb nu al - *Kleed , kostuum *zaal *dj *fotograaf *gemeenteh...
Voorbereiding Reacties: 12 12-9-2011 7:52:10

melissa
Trouwringen gevonde. Jeeej
Hey bruidjes, Vandaag zijn we onze ringen gaan kiezen, we zijn hiervoor naar de Jodenbuurt in Antwerpen geweest. We hebben er gevonden voor 550€ nu heeft men vriend schrik dat we hier teveel hebben voor betaalt. De ringen zijn 18karaat en bij m...
Voorbereiding Reacties: 5 11-9-2011 21:43:54

jan
pennen graveren
Hallo daar Ik wil mijn getuigen een pennenset geven die heb ik namelijk al in huis maar wil ze laten graveren overal kan ik pennensets kopen en laten graveren maar ik wil alleen laten graveren de pennen heb ik al waar kan ik dat laten doen
Voorbereiding Reacties: 3 11-9-2011 15:09:17

Chloë
3 september 2011: Onze sprookjesachtige dag!
Hoi allemaal, gisterennacht terug gekomen van een heerlijke huwelijksreis naar Rome en morgen vertrekken we met onze zoon erbij nog voor een weekje naar Centerparks. Dus nu even tijd voor een verslagje met bijhorend wat foto's :) Om 7u rustig opges...
Voorbereiding Reacties: 7 11-9-2011 13:35:42

Katrien
Het aanzoek... :-)
Beste medebruidjes en bruidegommen :-) Gisteren was het zo ver!!! Het "officieel" aanzoek... We waren al een tijdje verloofd en hadden onze datum al geprikt omdat ik een juweeltje wou laten maken van de trouwring van m'n mama (die er helaas niet mee...
Voorbereiding Reacties: 12 11-9-2011 11:05:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...