Nu Online
Momenteel zijn er 247 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kelly
Wie zoekt ... die vind (hopelijk)
Wie heeft er nog een gaatje vrij op 14 juni om 1 bruidje en 2 dames te komen schminken aan een voordelig tarief (<50€) te verrebroek (beveren-waas)
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 23-5-2014 18:28:54

Kelly
hobby-fotograaf gezocht
hoi hoi hoi!!! Wie heeft er zin om ons avondfeest te komen fotograferen of alvast een paar uurtjes eventueel? Onze fotograaf vraagt daar 250€ extra voor dat vind ik wat veel... Iemand die het ziet zitten voor minder of vrijwillig? :p
Fotografie Reacties: 10 23-5-2014 17:57:27

vicky
haar accesoire
beste bruidjes, even een vraagje, in welke winkel hebben jullie jullie haar accesoires gevonden? ik ben op zoek naar een tiara met parels, hebben jullie een idee waar ik deze kan vinden? groetjes Vicky
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 23-5-2014 17:01:36

Britt
Plexiglas uitnodiging?
Mijn huwelijk krijgt meer en meer vorm. Nu ben ik tijdens het zoeken op het internet op "acrylic wedding invitations" gekomen en was wel gecharmeerd.... Dat heeft me wel doen twijfelen. Op zich vind ik sommige uitnodigingen w...
Uitnodigingen Reacties: 0 23-5-2014 16:04:52

jeroen
Den Eyck Kasterlee
We hebben ons ideale locatie gevonden en vastgelegd . Den Eyck in Kasterlee , zeer goed ontvangen geweest , duidelijke offerte , en kunnen alles naar wens aanpassen. Ook qua prijs/kwaliteit is dit het interresantse uitgekomen voor ons!
Locatie Reacties: 2 23-5-2014 14:33:14

katleen
HELP! kapster niet komen opdagen voor proefkapsel
Hallo bruidjes, Vandaag om 10.30u had ik normaal bij mij thuis een afspraak voor een proefkapsel. (deze kreeg ik gratis omdat ik een pakket had gekocht bij Farah Love te zwijndrecht) Om 12u was ze er nog steeds niet, ik belde haar op en ze was ziek...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 23-5-2014 12:39:30

Annekatrien
nog 21 dagen!
Het komt dichterbij en het is leuk om te zien dat alles zo wat vorm krijgt. Gisteren mijn kleed nog eens weest passen. Nog een paar kleine aanpassingen en donderdag voor de trouw mag ik er achter gaan, JUIJ! Vandaag ook onze me to you...
Voorbereiding Reacties: 2 23-5-2014 12:09:12

Ann
Help! Binnenlocatie gezocht!
Helaas zien de weersvoorspellingen voor vrijdag 30 mei er niet al te best uit en dat op onze trouwdag! Onder het motto "regen op je huwelijksdag brengt geluk" wil ik het best nog positief bekijken maar daarvoor moet ik eerst een binnen loca...
Fotografie Reacties: 3 23-5-2014 11:36:00

Emmy
&
Hallo, voor onze trouw hebben we houten letters, de eerste van onze voornamen, maar we zijn nog op zoek naar een '&', iemand enig idee waar we dit zouden kunnen vinden? Alvast bedankt
Ideeën Reacties: 8 23-5-2014 11:24:52

Tiffany
checklist: dingen vergeten
beste bruidjes en bruidegommen; ons huwelijk begint nu echt wel dicht te komen. nog een goeie maand en het is zover. deze dingen zijn al in orde en ik vroeg me af of ik eventueel iets vergeten ben... - trouwkleed + accessoires - kostuum -kledij bruid...
Ideeën Reacties: 4 23-5-2014 11:08:30

Evelyn
mandje voor op toilet
ik heb het hier al dikwijls zien passeren, en vond dat eerst overbodig, maar na nader inzien lijkt het me toch makkelijk om een mandje te voorzien. Ik heb al blarenpleister gekocht en zakdoekjes. Dacht ook eventueel dafalgan er in je stoppen. Wat st...
Voorbereiding Reacties: 5 23-5-2014 10:50:08

Gwendolyn
Marylise, lais
Toevallig iemand die dit trouwkleed in 2dehands verkoopt of ga verkopen na jullie trouwdag? :p
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 23-5-2014 9:32:51

shana
eens wat anders als een ringkussentje
dames, is er onder jullie misschien iemand dat een ideetje heeft wat we zouden kunnen gebruiken als ringkussen. we hebben 3 kindjes (2 jongens en een meisje) het meisje zal een mini bruidsboeketje dragen maar nu willen we de 2 jongens ...
Ideeën Reacties: 9 23-5-2014 9:22:17

Gwendolyn
Collectie Marylise , model Lais
Ik heb voor mij het perfecte kleed gevonden! Alleen ben ik wat bang voor de prijs... Nergens vind ik een prijs terug... Iemand een idee wat de gemiddelde prijzen zijn voor een jurk van Marylise? En in het bijzonder het Lais, model?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 23-5-2014 0:31:06

sofie
foto's direct projecteren op beamer tijdens feest. app?
hoi hoi kent iemand n manier om de foto's die de avondgasten trekken onmiddellijk op te slaan en te projecteren op n beamer? Bestaat hier al iets voor ? Grtz
Ideeën Reacties: 3 22-5-2014 21:36:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...