Nu Online
Momenteel zijn er 725 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

nadia
trouwjurk linea raffaelli
heyzijn er in de collectie van Linea Raffaelli ook jurken onder de 1000 € ??? ik vind het eigenlijk een beetje zonde om zoveel geld te geven aan een jurk die je maar 1 keer draagtgroetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 24-7-2006 20:00:48

sofie
trouwjurk nederland
hoi iedereen,alvast bedankt voor al de nuttige tips die ik hier heb kunnen vinden.graag had ik geweten of iemand hier ervaring heeft met de prijzen van trouwkledij in nederland. heb via via gehoord dat de prijzen voor de zelfde kleedjes een stuk goed...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 24-7-2006 19:26:04

saskia
kleedje oni onik
hey allemaalklein vraagje...heeft er iemand een idee wat een (cocktail-avond)kleedje van oni onik ongeveer kost of in welke prijsklasse zij ongeveer zitten?alvast bedanktsas
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 24-7-2006 15:31:28

Tine
Tweedehands trouwjurk
Iemand interesse in een tweedehands trouwjurk ? Laat dan je email achter en ik stuur een foto en gegevens door.Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 19-7-2006 10:42:21

Passen trouwkleed
Hoi dames,wij trouwen pas volgend jaar in juni, maar ik kon echt niet wachten om eens trouwkleedjes te passen...Ik ben deze morgen geweest met mijn mama, en... ik heb er al een gekocht. Misschien is het wat vroeg, maar ik zie het ZO graag!Ik ben in O...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 15-7-2006 13:11:33

Katleen
Bruidsjurk passen
Hallo, bij het passen van trouwjurken viel het mij op dat ik soms kleedjes paste van bruidjes die klaar hingen. Nu, ik moet zeggen dat ik de gedachte dat mijn kleed door andere bruidjes gepast worden, niet zo leuk vind. Ik zou niet graag hebben dat h...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 13-7-2006 10:29:58

Patricia
kiezen trouwjurk en wie gaat mee?
Hey allemaalIk zou graag morgen bellen om afspraken te maken om een trouwjurk te kiezen. Ik heb 4 adressen op mijn lijstje staan. 2 in België en 2 in Nederland. Wat denken jullie, is dat te veel. Ik dacht 2 winkels op 1 dag te doen.Mijn moeder, ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 11-7-2006 22:26:38

Veerle
Ontwerper trouwjurken
Hey! Waarschijnlijk is deze vraag al eens gesteld, maar weten jullie iemand die trouwjurken ontwerpt, liefst in klassieke stijl? Alle info is welkom!Veerle29/09/2007
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 11-7-2006 16:36:40

martine
ben gaan kijken
Hey allemaal,Ik heb jullie raad opgevolgd en ben gaan zien naar trouwjurken en heb er veel gepast, en 3 blonken er echt uit.En die 3 kan ik ook nog bestellen als de nieuwe collectie er is, dus in oktober nog eens gaan zien en passen.Het verbaasde me...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 10-7-2006 19:49:40

Elke
zelfde jurk
Hey allemaal,ik ben gisteren meegeweest naar een huwelijksmis van de zoon van een collega van mijn schoonmoeder (amaai, wat een uitleg). Ik kende de jongen of het meisje niet, maar omdat onze dag ook steeds dichterbij komt (nog 34 dagen) ben ik toch ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 9-7-2006 16:47:07

Nele
Bruidsjurk Modeca
Hallo iedereen,Kan iemand me zeggen hoeveel een trouwkleed van Modeca ongeveer kost? Mijn zus trouwt binnenkort ook en zij vindt dat Modeca één bepaald mooi ensemble heeft (zie www.modeca.nl en daar dan foto M4123). Weet iemand hiervan een ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 9-7-2006 12:59:46

gretel
eerste pas gehad vandaag!
ben vandaag voor het eerst men kleed gaan passen, en moet zeggen was onder de indruk...heb het speciaal moeten laten maken omdat ik het kleed enkele jaren terug ergens in een boekje zien staan had en dat was helemaal wat ik wou, dus had het nog nooit...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 7-7-2006 20:19:18

Heidi
Bruidsjurk te koop...
Hey Bruidjes,Na een schitterende dag met heel veel mooie herinneringen zoals foto's en filmpjes, en wegens plaatsgebrek om mijn trouwkleed op te bergen, ben ik van plan om deze te verkopen...weliswaar met pijn in mijn hartje...maar ik kan niet anders...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 5-7-2006 10:57:32

Vicky
Eerste pas was super!!!
HeyIn tegenstelling tot wat ik al veel hier heb gehoord is mijn eerste pas echt heel goed meegevallen. Ik was wel niet helemaal overtuigd van mijn kleed en was zelfs heel bang en verwachtte er dus niet al te veel van. Maar toen in het nog eens aand...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 3-7-2006 20:12:32

Peggy
BRUIDSSOLDEN
Hey, Nu de solden volop aan de gang zijn vroeg ik me af of er ook zoiets bestaat als solden voor trouwjurken?Groetjes Peggy23/06/07
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 3-7-2006 13:49:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info