Nu Online
Momenteel zijn er 262 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

shana
kapsels
hoi,zijn er hier soms dames die getrouwd zijn en een foto hebben van hun kapsel, ik ben namelijk nog op zoek naar mijn 'droom'kapsel. of maile mag ook : hellske13@hotmail.comhopelijk verneem ik snel iets van iemand  
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 21-5-2014 19:47:20

Melissa
Het begint te korten
Nog 36 dagen op de teller en het begint hier toch te kriebelen. Gisteren is de fotografe langs geweest. Zeer positieve ontmoeting, hebben er het volste vertrouwen in. Vandaag mijn proefkapsel en makeup gehad. Het was niet simpel en heeft 3 uur geduur...
Voorbereiding Reacties: 8 21-5-2014 19:00:59

joyce
polaroid
Is er iemand die een polaroid te koop heeft voor een prijsje of iemand die iemand kent die dit verkoopt?
Voorbereiding Reacties: 4 21-5-2014 18:28:52

Britt
Hoeveel kost bloemversiering op de tafels eigenlijk?
Moeilijk om er een gemiddelde prijs op te kleven, maar ik vraag me af hoeveel bloemversiering op de tafels eigenlijk kost als je met echte bloemen werkt... Ik speel met het idee om met foamroosjes te gaan werken, maar twijfel nog ...
Ideeën Reacties: 9 21-5-2014 15:28:42

Marijke
Fotograaf Lennik/Dilbeek/Gaasbeek
Dag iedereen! Wij trouwen op 4 oktober en zijn nog steeds op zoek naar een goede fotograaf. We hebben er al eentje ontmoet, maar dat was het toch niet helemaal :) Heeft iemand een goed idee voor een originele vriendelijke durvende fotograaf die niet ...
Fotografie Reacties: 11 21-5-2014 9:44:18

Tamara
Hippie trouwjurk
Hallo iedereen! Volgend jaar trouwen mijn liefde en ik in hippie/festival stijl. Locatie hebben we, nu het trouwkleed nog...Ik zoek iemand die mijn hippie trouwkleed ontwerpen kan of een winkel die zo'n kleren verkoopt. Hoeft echt niet heel sjiek te ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 20-5-2014 20:53:12

veronique
Bevestigingen op uitnodiging
Hey, Onze uitnodigingen zijn al even de deur uit, mensen kunnen ng verwittigen tot 30/5 Nu personen van het avondfeest hebben al bijna allemaal bevestigd van komst. De receptie en dessertbuffet .... Moeten er nog heel veel reageren :( Zullen maar...
Uitnodigingen Reacties: 6 20-5-2014 20:26:49

kathleen
ceremoniemeester regio lommel
Iemand die een ceremoniemeester in regio Lommel weet?
Voorbereiding Reacties: 1 20-5-2014 20:10:49

Stephanie
Kleren verven
Hallo!! Terug jullie hulp nodig en ik val met de deur in huis ;)Vorige week heb ik voor mijn 5 bruidskindjes (allen meisjes) de kleren gaan kiezen.Ik heb er twee van 4/5 jaar , en die hebben een gelijkaardig kleedje gekozen in ecru.2 van 6...
Kledij - Suite Reacties: 4 20-5-2014 17:49:09

Katia
help schoenen knellen
Nog maar pas mijn schoenen binnen maat 38.                                  &nbs...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 20-5-2014 17:32:24

julie
De laaste 10 dagen
Nog 10 dagen te gaan voor onze grote dag, hopelijk is alles inorde en wordt het een prachtige dag! Zoveel voorbereiding en allemaal zo snel gedaan hé. spannend.........
Voorbereiding Reacties: 2 20-5-2014 15:49:02

Leen
zaal Loana - Geel
Hoi heeft er iemand van jullie hun feest gegeven in Loana, of er zelf naar een feest geweest? Ik heb momenteel een optie voor onze voorkeursdatum, maar zou wel graag wat referenties hebben natuurlijk :) . Groetjes!
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 20-5-2014 14:53:18

An-Sofie
Feestlocatie Regio Kortrijk
Hallo mede-bruidjes, we zijn op zoek naar een toffe trouwlocatie in de regio Kortrijk. We willen een echte trouwfuif en niet lang tafelen, maar de optie zijn daarin beperkt, vinden we... Hebben jullie enige ervaring met zalen waar er ook een tuin bi...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 20-5-2014 11:07:08

Evy
Video en fotograaf
Hoi, wij trouwen volgend jaar 16 mei. En wij zijn op zoek naar een leuke/goede video en fotograaf.. Hoeft niet samen te zijn, mogen ook 2 aparte bedrijven zijn.Kan iemand me helpen? Regio Antwerpen Bedankt! Groetjes!  
Fotografie Reacties: 18 20-5-2014 10:25:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...