Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 669 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
489
490
491
492
493
494
495
496
497
498
...
Volgende
Laatste
Nele
Winkels voor trouwjurken
Hallo iedereen,Naar welke winkels zijn jullie gegaan om een trouwjurk te passen en te kopen?Hoeveel winkels hebben jullie gemiddeld bezocht?En waar verkopen ze welke stijl kledij? Ik hou voornamelijk van trouwjurken in de stijl van Nicky Vankets, Mat...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
11
26-6-2006 14:55:54
Lieve
Eerste pas achter de rug...
Hey allemaal,vrijdag ben ik voor het eerst mijn trouwjurk gaan passen. Het was echt geen positieve ervaring. Er moet nog veel geretoucheerd worden en ze hadden de bustier zo ingespeld dat hij helemaal scheef trok. Bovendien zag ik nadien de foto's en...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
10
26-6-2006 14:16:40
patricia
waar heb je winkels in oost-vlaanderen waar je trouwkleed kan huren?
ik ben op zoek naar winkels waar ze trouwkledij verhuren.ikzelf ben van deinze maar mag in heel oost-vlaanderen zijn.alvast bedankt
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
26-6-2006 11:36:31
Veroniek
Kostprijs jurk & wanneer kiezen
HoiIk heb hier al het een en ander gelezen en ideetjes opgedaan... Héél toffe site en ik leer veel bij!Nu zit ik met een vraagje: ik heb eigenlijk nog niet zo rond gekeken, maar hoeveel kost een trouwjurk ongeveer? En wanneer ga je best gaa...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
17
21-6-2006 16:32:47
Cathy
Bruidsjurk te koop
Hallo bruidjes, ik verkoop mijn trouwjurk aangekocht in 2006 bij bruidsmode Le Chapeau te A'pen. Witte rok en champagnekleurige bustier. Nieuwprijs was 1400€, nu te koop voor maar 500€. Trouwschoenen Linea raffaeli eveneens te koop voor 9...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
20-6-2006 12:17:04
Nele
White Couture Nick Vankets
Hey bruidjes!Ik stap volgend jaar op 9 juni in het huwelijksbootje, maar ben nu al eens aan het rondneuzen naar de trouwjurken.Ik zou graag willen weten in welke prijsklasse de White Couture van Nicky Vankets ligt. Iemand een idee?Alvast bedankt voor...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
8
19-6-2006 21:53:57
Wendy
trouwkleed
hey bruitdjes allemaal,een vraagje? weet er iemand waar je trouwjurken van sincerity kunt kopen? x wendy
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
18-6-2006 21:18:29
mado
bruidskleedjes in rijsel???
binnenkort ga ik met mijn vriendin-getuige winkelen in rijsel (lille in frankrijk dus) en ik vroeg me af of daar ook bruidswinkels zouden zijn, is iemand daar al in mooie winkels geweest?bedankt!
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
14-6-2006 17:54:09
Astrid
laatste pas
Hallo medebruidjes,wat spannend, ik heb vandaag mijn laatste pas en dan mag het kleedje eindelijk in onze kast komen hangen. Ik moet zeggen het begint te kriebelen... Volgende maand is het zover. Donderdag gaan we naar onze pastoor voor de ondertrouw...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
13-6-2006 7:13:18
Kate
een gat in de markt ?
Wie weet waar in west of oost vlaanderen een kwalitatieve droogkuis waar ik mijn kleedje kan laten kuisen. Ik heb zoveel complimenten gehad en wil meteen mijn kleedje laten kuisen. Ik heb een paar bruidswinkels opgebeld maar zij konden mij geen adres...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
13-6-2006 4:09:47
Cathy
Prachtig trouwkleed te koop
Hallo,Prachtig elegant trouwkleed + stola te koop.Aangekocht in maart 2006 bij 'Le Chapeau' te Antwerpen. Nieuw laten maken: maat 40. Bustier in beige en de rok in wit met daarbijhorende witte stola voor rond de schouders. Slechts éénmaal g...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
12-6-2006 13:29:47
Christel
kleed te koop, maat 38 kreukelstof
Hallo,Ik ben getrouwd op 13 mei 2006 en verkoop mijn trouwkleed. Het is van het merk Talyna Lyn, een lange smalle rok en een topje met bijhorende stola, zeer stijlvol. Voor een foto graag een mailtje (chdebie@pandora.be).Groetjes,Christel
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
8-6-2006 22:08:52
martine
wanneer gaan zien voor trouwjurk
Hallo bruidjes,het is de eerste keer dat ik hier op kom en vindt het fantastisch dat je hier om raad kunt vragen. Wij trouwen 05/05/2007 en mijn vraag was wanneer moet ik gaan zien voor een trouwjurk en als je je droomjurk hebt gevonden moet je die d...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
8-6-2006 21:45:20
Yvonne
Erg late levering trouwjurk
Ik kreeg te horen van mijn levernacier dat mijn japon pas 4 weken voor mijn huwelijks datum geleverd kan worden. Dat houdt in dat hij 6 maanden in de maak is (ik heb hem in feb. 2006 besteld)Is dat normaal? Ik ben namelijk niet echt happy met die kor...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
13
7-6-2006 12:29:59
Sara
Raffajurk collectie 2005
Ik heb een kleedje gezien op internet van Raffa uit de collectie van 2005.Te zien op volgende site http://www.exquise.ch/gallery.htm, gallery 4, tweede rij, derde kleedje (dress 2602000).Is er iemand die dit kleedje aan had op zijn trouwdag en die h...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
6-6-2006 9:56:38
Eerste
Vorige
489
490
491
492
493
494
495
496
497
498
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
I Shoot You
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info