Nu Online
Momenteel zijn er 238 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Elke
Totale Make- over 17d voor huwelijk!! Doen of niet?
Wie van jullie zou het aandurven om zo kort voor het huwelijk een totaal nieuw kapsel te proberen. Echt nieuw zou het niet zijn maar toch:-) Ik heb jarenlang lang haar gehad zonder pony (heb ik nu nog) maar dan in zwart met paarse schijn of donk...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 20-5-2014 10:13:59

Delphine
schoenen gezocht in W-vl
Hoihoi, Ik ben dringend op zoek naar witte schoenen voor bij mijn trouwkleed. Kent iemand een goede winkel? Liefst in West-Vlaanderen... Merciekes!
Kledij - Accessoires Reacties: 3 19-5-2014 23:31:16

Kiekske
Simpel bruidskapsel
Eén van de laatste dingen die hier nog totaal onbeslist is, is hoe ik mijn haar ga doen op mijn grote dag. Ik heb haar tot ongeveer iets boven mijn beha-bandje en 5 dagen voor mijn trouw ga ik nog langs de kapper om dat gelijk te laten knippen....
Verzorging - Kapsel Reacties: 11 19-5-2014 22:50:17

Evelyn
Bedankjes kindjes
Beste bruidjes, wat geven jullie aan de kindjes die naar de kerk komen? Ik zou in elk geval ook graag kaartjes of stickers met onze namen en de datum aanbrengen, maar ik weet niet goed waar ik dat kan kopen (behalve bij een echte drukkerij dan). A...
Voorbereiding Reacties: 17 19-5-2014 21:18:52

wendy
Welkomsttekst door kinderen
Hallo iedereen, Mijn vriend en ik trouwen op 04 juli dit jaar dus het is niet meer zo lang. Het boekje voor de huwelijksmis is klaar maar nu wou ik toch graag nog een extra welkomsttekstje laten voorbrengen door mijn 2 kids, ze zijn 5 en bijna 3 dus ...
Ceremonie Reacties: 1 19-5-2014 20:29:01

evelien
Bruidstaart
Hallo, Wij zijn volop bezig met de eerste voorbereidingen. Nu hebben we een kennis die onze bruidstaart gaat maken. Maar hebben echt geen idee wat je zo allemaal van smaken kan nemen... Wat nemen jullie zoal? Suggesties? Hoe gaat jullie bruidstaart...
Voorbereiding Reacties: 4 19-5-2014 20:15:43

Jessica
misboekje
Dag aanstaande bruidjes, Even een vraagje,  weet er iemand hoe ik aan een misboekje moet beginnen?  Ik heb enkele voorbeelden gekregen maar hoe weet ik nu wat aangepast kan worden  of niet?  Heeft er iemand misschien voorbeelden?...
Religie Reacties: 4 19-5-2014 19:44:25

maartje
Cadeau getuige
Hey iedereen, ik ben op zoek naar creatieve geesten! Ik zoek een cadeau voor mijn getuige, die heel veel voor mijn vrijgezellen in de weer is en ook mij van A tot Z bijstaat bij de organisatie! We zijn ook meter en peter van haar dochtertjes. Ik zoe...
Ideeën Reacties: 5 19-5-2014 17:50:54

stephanie
De ringen ontvangen !
Whoehoeeeee Super gelukkig ! Onze trouwringen hebben we goed ontvangen! We zijn allebei heel tevreden met het resultaat: we hebben gekozen voor 2 simpele goude ringen en voor mijzelf met een diamantje er in! Ze komen van sieraden Ludo. Een goed ser...
Voorbereiding Reacties: 4 19-5-2014 16:55:19

Kim
Cadeau vrijgezelle...
Hallo, Zaterdag 10/5 was het zover...mijn vrijgezelledag. Mijn vriendinnen en nichtje maakten er een geweldige dag van! Woorden schieten tekort, echt een prachtige dag samen! Om hen te bedanken wil ik hen allen graag een kleine bedanking geven. ...
Ideeën Reacties: 3 19-5-2014 14:13:01

Elke
Foto's gewenst rode nagels bij ivoren bruidsjurk
Eerst en vooral bedankt aan iedereen om de vele respons op mijn oproep voor advies kleur bruidsnagels!!! Mijn voorkeur gaat steeds meer naar mooie rode stijlvolle bruidsnagels maar ik zou dus graag eens een foto zien van een ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 11 18-5-2014 22:08:33

Vanessa
Ceremonie regio Beveren-Waas
Hey mede-bruidjes, Graag willen wij volgend jaar op 20/06 trouwen.  We zijn er al uit dat we niet voor de kerk willen trouwen, maar wel een ceremonie willen houden.  Heeft er iemand ervaring met rent-a-priest of de goede herder in regio Be...
Ceremonie Reacties: 6 18-5-2014 21:06:01

Delphine
Haarsieraad- witte bolero - tiara - sluier te koop
Door een laattijdige levering heb ik geen gebruik kunnen maken van de accesoires dus ze zijn nog nooit gebruikt. Indien je interesse zou hebben, moet je me maar eens contacteren. Dan stuur ik enkele foto's door. Hopelijk kan ik iemand anders wel ge...
Kledij - Accessoires Reacties: 26 18-5-2014 12:21:25

samantha
Kunstboeket te koop!! NIEUW
Hallo Hallo, Ik heb gisteren besloten om toch een echte boeket te nemen, ik had mijn kunstboeket al gekocht... dus deze wil ik graag verkopen. Het zijn katoenen witte rozen, met doorzichtige steentjes, groene blaadjes en de steel is bedekt met zij...
Bruidsboeket Reacties: 5 18-5-2014 9:52:33

Cindy
drankvraagje
Hellow medebruidjes...  wij hebben een zaal waar we de wijnen en cava zelf mogen meebrengen...  nu de vraag... hoeveel flessen zouden jullie voorzien? wij zijn met ongeveer 50man  wij zouden ook enkel rosé en witte wijn schenken o...
Voorbereiding Reacties: 5 17-5-2014 20:59:05
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...