Nu Online
Momenteel zijn er 301 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Brenda
Vergeet jezelf niet mee te rekenen in eretafel...
man man wat ik nu gehoord heb...zaterdag trouwde een koppel en die waren gewoon vergeten zichzelf mee te rekenen bij de gasten van de eretafel dus er waren geen stoelen voor hen !!!!Aan een andere tafel hadden ze dan weer een koppel teveel gezet dus ...
Voorbereiding Reacties: 8 5-9-2011 23:24:08

Fairytale Bride
Balondecoratie
   Beste bruidjes, Wie van jullie heeft er balondecoratie laten maken en waar hebben jullie dat laten maken? Wij zouden graag wat versiering willen voor aan de stoeltjes te hangen van de kerk, wss van die balon clusters of éé...
Voorbereiding Reacties: 9 5-9-2011 23:02:38

Sarah
Waar te beginnen?
Beste lotgenoten ... 2 weken geleden vroeg mijn vriend mij ten huwelijk... Eindelijk, een droom die in vervulling ging ... Vorige zaterdag zijn we gaan kijken naar feestzalen en we hebben onze feestzaal gevonden: 'Het krekelhof' in Kuringen. Oze t...
Voorbereiding Reacties: 5 5-9-2011 22:29:25

Jana
Zo zalig om weer eens iets op orde te hebben !
Eindelijk vandaag hadden we onze afspraak met de fotograaf. Al onze vragen waren beantwoord en we wisten meteen hoe en wat. Deed me weer wat wegdromen naar onze dag. Onze misboekjes zijn ook al klaar en ooo zoooo personal. Krijg steeds de tranen als ...
Voorbereiding Reacties: 3 5-9-2011 20:34:35

Cindy
vieringvoorbeeldjes
Hallo, Vanmorgen heb ik de oproep gedaan om voorbeeldjes van trouwvieringen door te mailen. Ik heb er ééntje gekregen Zijn er nog dames die even hun boekje willen doormailen a.u.b? Je mag het mailen naar cindy.van.hoof@telenet.be en/...
Voorbereiding Reacties: 7 5-9-2011 19:51:24

Carmen
Broodjesbuffet thuis met suite (wat moeten we voorzien)
Na lang zoeken, wikken en wegen gaan we dan toch met de suite thuis een broodjesbuffet doen smiddags. Ik wou eerst heel de familie als suite nemen (getuigen, ouders, broers en zussen met partner en kindjes) maar dan zouden we met 37 personen zijn. Wa...
Voorbereiding Reacties: 16 5-9-2011 19:28:28

Nathalie
Bedankjes... Aan wie, wanneer, hoe...???
Hallo toekomstige bruidjes en gommetjes :)) Met nog 270 dagen op de teller hebben we wel nog eventjes tijd... De hoofdpunten zijn geregeld en bevestigd, nu komen de details en de andere dingen... Wat ik me nu afvraag... Wanneer geef je de bedankjes...
Voorbereiding Reacties: 14 5-9-2011 18:16:20

Anke
Beetje zenuwen!
Oe, amai. Nu komt onze trouw toch wel heel dichtbij! Vanmorgen kreeg ik een mail van de eetzaal dat de hoofdgerechten voor ons tapas-feest nog doorgegeven moeten worden! (Hij was dit vergeten te melden...) Eventjes paniek... Dacht dat iedereen die a...
Voorbereiding Reacties: 2 5-9-2011 16:57:33

marinka
ballonnen bewaren??
hallo bruidjes en gommetjes, even een vraagje ivm met de ballons voor de feestzaal enz.. kan ik die nu al bestellen en bewaren? of wacht ik beter nog? heb zoveel toffe dingen gevonden en zou dit zeker willen en jah...tis nog zooooo lang he pfff wou ...
Voorbereiding Reacties: 3 5-9-2011 16:17:01

Kelly
Allerlei te koop
Hallo, Ik verkoop enkele spulletjes: - rode loper van 4 meter (1 meter breed) - rode tafellopers ( reeds geknipt op lengtes van ongeveer 5-6 meter) + nog veel (ongeknipt) op rol - decoratie: 2x hart op stok (leuk voor in bloempot of in tuin), houten...
Voorbereiding Reacties: 1 5-9-2011 11:25:49

Annelies
aargh nog 5 dagen op de teller !
Amai amai het begint nogal te kriebelen en word zenuwachtig. Nog 2 daagjes werken... amai kan me nu al zo moeilijk concentreren op het werk ! Ik hoop maar dat alles goed gaat verlopen. Heb beetje 'schrik' voor het onbekende dat gaat komen. Zo in de a...
Voorbereiding Reacties: 6 5-9-2011 11:17:45

Katrien
Ringen in (wit)goud, zilver,... Welk materiaal?
Hallo bruidjes & bruidegommetjes, Al m'n juwelen zijn zilverkleurig.  Ik vind dit persoonlijk mooier dan goudkleurig. Dus ook voor m'n trouwring denk ik aan een zilverkleurige ring.  Maar ik ken eerlijk gezegd totaal niks van de m...
Voorbereiding Reacties: 23 5-9-2011 11:03:09

Ann
Ringen Amici
Hey, Men verloofde en ik zijn zaterdag eens gaan kijken voor trouwringen. Aangezien men vriend zijn ring enkel in het weekend zal aandoen hebben we besloten om er niet super veel geld aan uit te geven. Zaterdag hebben we min of meer ons gedacht gezi...
Voorbereiding Reacties: 14 5-9-2011 10:28:28

Eveline
Nah!
Vorig weekend nog maar eens het bewijs gekregen dat het echt onmogelijk is om voor iedereen goed te doen. Dus ik stop met er mij in te ergeren of nog meer extra te regelen, aankopen,… De voorbereidingen zijn in grote lijnen rond, er komt vanaf ...
Voorbereiding Reacties: 13 5-9-2011 9:49:01

Cindy
gezocht:voorbeeldjes van trouwvieringen
Hallo dames, Zouden jullie eens je viering kunnen doormailen naar mij a.u.b? Ik zoek nog wat inspiratie over vieringen want geraak niet echt goed gestart... Je mag je viering doormailen naar cindy.vanhoof@minfin.fed.be Alvast bedankt hoor!!! xxx
Voorbereiding Reacties: 1 5-9-2011 8:43:50
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...