Nu Online
Momenteel zijn er 526 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Sarina
Waardebon bruidswinkel Leuven twv 400 euro over te nemen voor maar 300 euro
Hallo, Een bruids- of feestjurk nodig en lijkt de Leuvense winkel Atame je wel wat (www.atame.be)? Of daar heel mooie schoenen of een handtas gezien, maar je vindt ze te duur? Ik heb een waardebon van 400 euro in de aanbieding, die ik van de hand wil...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 16-4-2006 23:22:42

katrien
Lilianclaes Herentals
Dag iedereen, Heeft er iemand van jullie ook een jurk gekocht bij lilianclaes in Herentals? Ik ben benieuwd wat jullie van de winkel vinden, en van de service natuurlijk... Groeten !Katrien.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 13-4-2006 15:53:47

ineke
droogkuis
hallo, Hopelijk komen er ook nog eens reeds gehuwde dames een kijkje nemen op het forum. Ik zoek namelijk een goeie droogkuis om mijn jurk te laten schoonmaken want het lijkt wel of ik met de onderkant van mijn rok een hele stad heb schoongemaakt. Gr...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 11-4-2006 16:12:22

Katrien
Nog iemand Ian Stuart
Hoi,Ik vroeg me af wie allemaal een jruk heeft van Ian Stuart? En welke precies? Op de site http://www.ianstuart-bride.com/docs/3.strawthumb3.html kan je ze allemaal bekijken... Ben eens benieuwde!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 20 10-4-2006 10:16:14

sarah
eerste pas trouwkleed
Heeellleeeppp!al enkele maanden lees ik op mijn gemak de 'trouwperikelen' van anderen.maar nu geraak ik zelf toch overstressed!!Bellen ze me gisteren op dat ik volgende week al mijn eerste pas moet gaan doen!!trouw is 15 juli,dus ik dacht:ruim de tij...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 8-4-2006 12:45:57

ellen
jurk maken
hoi dames,ik ben nu dan ook 1 van de gelukkige dames die gaat trouwen, nu is het zo dat we niet een echt ruim budget hebben voor de grote dag dus wie kan me vertellen waar ik voor een leuke prijs een jurk kan laten maken? ik heb wel een jurk gezien b...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 6-4-2006 2:14:30

patricia
trouwkleed kiezen
hallo,ik trouw in maart 2007 en ben dus stilaan aan het kijken voor een trouwkleed.zou het liefst één huren.kent iemand winkels,goede winkels ,niet al te duur!!!liefst regio oost-vlaanderen.laat iets weten.groetjes patricia
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 3-4-2006 23:21:20

Natascha
eindelijk kleed gepast
Hallo allemaalIk weet niet of sommige het zich nog herinneren dat mijn kleed nog steeds niet binnen was voor mijn eerste pasbeurt. Vorige week maandag mocht ik dan eindelijk gaan. Het was prachtig, er moest enkel nog een kleine verandering gebeuren....
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 3-4-2006 20:06:36

Brenda
trouwkleed laten kuisen
Hallo;Ik ben zojuist met men zus achter haar trouwkleed geweest(ze trouwt nu vrijdag) en nu vragen we ons af wat we nadien met het kleed zullen doen .We gaan het zeker laten kuisen. Maar nu is de vraag waar laat je dat het best doen en hoeveel kost d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 29-3-2006 17:32:58

Debra
Wie heeft er allemaal een Linea Raffaëlli jurk?
Hoi medebruidjes,Graag had ik eens geweten wie allemaal een Raffa-jurk heeft en welke het is. Hopelijk kunnen jullie dit hier op het forum zeggen! Weet je wat het makkelijkst is, surf naar de site www.linx-fashion.be en dan klikken op bruid 2006. Daa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 21 27-3-2006 9:03:28

leslie
Trouwkleed merk vilais moda nupcial : te koop
Hoi! Ik verkoop mijn trouwkleed : prachtige gebroken- witte lange bruidsjurk uit één stuk, maatje 38-40, met sleep van ongeveer 1,5meter lang, wordt achteraan met rits en met kleine knopjes gesloten - voor bruid van ongeveer 1m78, met hoepe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 14-3-2006 21:12:12

Phyllis
TROUWJURK TE KOOP
Hoi HoiTrouwjurk te koopEentje van Mathyro. Top met rok maat 38. Voor foto's mag je gerust mailen naar mij (phyllis.geysen@advalvas.be) of naar mijn vriendin van wij het kleed is => hb080145@belgacom.netGroetjes,PhyllisP.S.: haar bijhorende schoen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 14-3-2006 17:36:56

Evie
lengte trouwjurk
hallo, zijn er hier mensen die me kunnen geruststellen? ik ben groot(1.81m) en smal (36). ik ben zaterdag mijn jurk gaan bestellen en nu maak ik me zorgen of ze wel lang genoeg gaat zijn de pasmaat was 42 en die lengte was goed maar gaat een 36 ook d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 8-3-2006 21:35:18

Tine
Bruidsjurk te koop
Wie is nog op zoek naar de jurk van haar dromen ? Ik verkoop mijn trouwjurk. Het is een jurk in twee delen, haltertop en rok tot op de schoenen, zonder sleep. Het merk van de jurk is "Lucas Borgèse", zal weinig zeggen omdat dat nergens...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 8-3-2006 9:35:30

marijke
trouwjurk rembo styling
Heeft iemand een idee van de gemiddelde prijs voor een trouwjurk van rembo styling? Wie kocht reeds een jurk van rembo en waar kan men hiervoor best terecht?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 6-3-2006 13:46:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info