Nu Online
Momenteel zijn er 253 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Vicky
Zeer dringend!!!
  Hallo iedereen Mijn aanstaande en ik stappen op 27 april in het huwelijksbootje. Na het bereken van al onze kosten zijn we nu aan het uitkijken hoe en waar we kunnen besparen. Ik heb momenteel nog geen juwelen aangekocht. Ik kan een mooi juw...
Voorbereiding Reacties: 1 5-9-2011 7:08:15

tima
leuk nieuw vandaag en nog eenvraagje
hoi allemaal vandaag leuk nieuws ontvangen papa en stiefmama ( ja je leest het goed er is een lieve stiefmoeder voor deze assepoester  ) gaan een stuk sponseren on het feest yeah !!! + papa betaald mijn kleed ongeacht de prijs WOW nooit ver...
Voorbereiding Reacties: 4 4-9-2011 22:50:25

Vicky
Snel jullie hulp gevraagd
Hallo iedereen Mijn aanstaande en ik stappen op 27 april in het huwelijksbootje. Na het bereken van al onze kosten zijn we nu aan het uitkijken hoe en waar we kunnen besparen. Ik heb momenteel nog geen juwelen aangekocht. Ik kan een mooi juweel winn...
Voorbereiding Reacties: 6 4-9-2011 21:09:36

Orily
GETROUWD ..... Al bijna 4 maandjes !!! :)
Hallo iedereen, Zoals jullie kunnen lezen zijn mijn man en ik bijna 4 maandjes getrouwd :) ! Woensdag 4 maandjes! De tijd is tot nu toe voorbij gevlogen! Wij genieten van alle kleine en grote momenten! De foto's van ons huwelijk staan de te b...
Voorbereiding Reacties: 11 4-9-2011 18:15:41

T & E
Tekst afscheidnemen op trouwfeest
Hallo allemaal, Ik ben opzoek naar een tekstje dat ik hier ooit eens gelezen heb i.v.m het afscheid nemen op het huwelijksfeest. Dat ging over "steek je hand maar op" ofzoiets. De bedoeling was dat je lekker kon verder feesten zonder dat je al van b...
Voorbereiding Reacties: 5 4-9-2011 16:13:27

jamie
Menu kaartjes..
Hejj Vraagjes.. ik was juist eens aan het denken aan menu kaartjes.. wordt dit gedaan ofniet, de mensen kunnen toch niet echt kiezen hé :) en ik heb dat eigenlijk in onze familie nog nooit gezien op een feest dat er menu kaartjes staan.. du...
Voorbereiding Reacties: 8 4-9-2011 16:00:11

bruid
Wie kan mij volledig uit de startblokken halen?
Hey Volop bezig met onze voorbereidingen.  Kan op deze site heel veel terugvinden.  Om het wat te bundelen ......  Kan iemand mij info, foto's, ... bezorgen betreffende: -La Sposa -Domein De Vossenberg Kan iemand ook een simulatie va...
Voorbereiding Reacties: 3 4-9-2011 15:22:49

Sandra
Mobiele cocktailbar - comme chez soif
Hallo allemaal, Vorige week op een avondbraderij een flyer meegenomen van 'comme chez soif' - een mobiele bar (lees:caravan) die je kan inhuren op bijvoorbeeld een huwelijksfeest (net zoals je een frietkraam kan huren). Voor mensen die met eigen tra...
Voorbereiding Reacties: 5 4-9-2011 14:42:05

AN
Joepie we hebben eindelijk onze ringen!!
Zoals de titel het zegt we hebben eindelijk onze ringen!! Amai wat zijn ze prachtig!! Een beetje aan de late kant maar toch een prima service van Fede di Oro! Super mooi echt! Amai nog 5 dagen te gaan.....
Voorbereiding Reacties: 3 4-9-2011 11:17:56

An
OZoHeppie
OZoHeppie, zo voel ik me al een ganse week!  (En ik ben nochtans op donderdag terug gestart met werken :).) Vorige week was het mijn Keigezellige Vrijgezellendag!   Om kwart voor 8 's morgens kwam mijn schoonzusje me halen.  We vertro...
Voorbereiding Reacties: 4 3-9-2011 16:18:55

rina
eindelijk na bijna 2jaar verloofd te zijn is onze grote dag er
Joepi vandaag om 11u30 eindelijk ons ja-woord in het stadhuis zeggen en bevestigen we onze liefde en gevoelens voor iedereen Begin toch wat zenuwen te krijgen nu hoor Hopelijk valt het weer ook een beetje mee verslagje volgt nog wel xx
Voorbereiding Reacties: 4 3-9-2011 0:13:03

Elke
Opdienen feestzaal
Hoi iedereen! Onze feestzaal is vrij van traiteur dus moeten ook voor alles zelf zorgen, dus ook personeel voor de toog en eventueel om op te dienen. Nu was mijn vraag waar ik deze mensen kan vinden?? Een collega stelde al voor om de toog te doen, z...
Voorbereiding Reacties: 10 2-9-2011 20:51:45

Virginie
MORGEN IS HET ZOVER...DAN WORD IK VROUW VAN...JOEPIE!!!!
Ik heb al enkele dagen stress.  Moest deze week alleen slapen doordat mn verloofde de nacht deed en dan sloeg mijn pc in mijn hoofd in gang.  Resultaat: heb een houten hoofd voor moment.Ga vanavond eens proberen vroeg in bed te langen, want...
Voorbereiding Reacties: 5 2-9-2011 16:31:42

Elke
Hartendoosje bruidssuiker
Weet er iemand of ze deze doosjes in AVA hebben? Of een andere winkel in het Antwerpse? http://www.onestopweddingshop.be/vergroting.asp?id=141.100&foto=extra_109339141100.jpg Alvast bedankt! Groetjes Elke!
Voorbereiding Reacties: 4 2-9-2011 14:44:07

Kim
stressss..
Hoi medebruidjes.. Met nog 48 dagen op de teller begint de stess toch wel toe te slaan.. Vandaag heb ik mijn vrijgezelle.. en ze zouden me tussen 10.00 en 14.00uur met iets verrassen.. Beetje veel speling he! Dus als gevolg zit ik hier elke m...
Voorbereiding Reacties: 2 2-9-2011 10:35:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...