Nu Online
Momenteel zijn er 760 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Vanessa
Prijs trouwkleed modeca?
Hallo,Onlangs de catalogus van Modéca gedowload en ik vind vele modelletjes echt wel prachtige jurken. (www.modeca.com)Alleen ben ik benieuwd naar de prijs ervan. Ik zou gaan voor een sober modelletje (strapless bustier + rok), maar nergens vind...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 6-3-2006 11:55:49

Gisteren mijn kleedje terug gepast!!!
Ik ben gisteren gaan kiezen voor mijn schoentjes en andere accessoires. Mijn kleedje was al besteld in december en komt pas in mei-juni binnen. Maar ik heb het pasmoddelletje wel een uur mogen dragen! Ondertussen heb ik dus ook mijn schoentjes, ketti...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 5-3-2006 11:28:29

Retouches bruidsjurk
Beste bruidjes,Wie van jullie heeft ook haar trouwjurk gekocht in de conceptwinkel van Linea Raffaëlli in Brugge? Ik had een vraagje : in juni moet ik terug voor mijn eerste pasbeurt. Ik Ben nu aan het weight watchen om mijn overtollige kilo's k...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 2-3-2006 16:29:26

Eerste pas
Hallo iedereen en vooral Ineke die vroeg hoe het met mijn eerste pas geweest is,Het is eigenlijk helemaal tegengevallen!!! Ten eerste was het kleed veeeeeeeeeel te groot, wel 2 maten. Nu ben ik wel 5 kilo afgevallen, maar aan mijn eigen kleren merk...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 2-3-2006 13:05:16

Evie
vraagje?
hallo,zaterdag ga ik naar le chapeau voor een trouwjurk zien, weet hier iemand hoe het ze daar te werk gaan? ik ben al eens bij jagre gaan kijken en daar mochten we tussen de kleren snuffelen maar ik neem aan dat het zo niet overal zal gaan.alvast be...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 1-3-2006 9:44:37

Els
totale ramp
Hey,gisteren had ik hier nog ergens vermeld dat er al vanalles was misgelopen bij ons (fotograaf en videograaf reageren niet meer op onze berichten, kapper heeft afgezegd, want meisje dat mijn haar ging doen, heeft haar ontslag gegeven, we zijn onze ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 1-3-2006 7:57:32

Skiwi
schoenen maat 42 en betaalbaar
hey,heeft er iemand van jullie soms maat 42 en witte schoentjes?ik ben nog op zoek achter schoenen ( mag kleine hak aan zijn), maar nieuw vind ik ze altijd veeeeeel te duur voor die ene keer (of paar keer)Of kent er iemand nog een winkel waar ze witt...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 28-2-2006 23:39:09

Tina
TAFT VOOR BRUIDSJURK
Hallo,Mijn kleed wordt door men schoonmama in spé gemaakt naar een ontwerp van Linea Raffaëlli. Aan de originele organza van dat kleed zijn we al geraakt maar weet iemand waar ik in omgeving van St.Niklaas ( A'pen, Gent ... ) betaallbare ta...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 28-2-2006 16:05:38

Vanessa
Te koop gevraagd:Marylyse-jurk Emotione of Trisara)
Met dit berichtje richt ik mij tot de reeds gelukkig getrouwde meiden. Indien jullie jullie jurk model Emotione of Trisara wensen te verkopen end eze heeft een maatje 38, ben ik kandidaat.Nessie
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 28-2-2006 9:03:19

Els
Kleed laten uitstrijken?
Hey,zoals velen al wel weten misschien ondertussen, maak ik mijn kleed af, ik zit nu in het stadium 'bijna af', nog een paar dagen werk, en ik kan hem echt dragen (mag ook wel, heb nog 37 dagen te gaan). Nu twijfel ik erover om hem te laten uitstrij...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 23-2-2006 7:08:34

Ymke
naaister
Op 16 september 2006 gaat onze droom eindelijk in vervulling. Aangezien de traditionele trouwjurken mij niet echt aanspreken, heb ik zelf een kleedje ontworpen. Ik ben nu echter op zoek naar iemand die mijn droomjurkje kan waar maken.Het zou eventuee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 21-2-2006 16:23:41

Nathalie
Zou het erg misstaan??
Hallo mede-bruidjes!We trouwen op 20 mei, ik heb mijn trouwjurk al besteld, maar nu duiken er twijfels op!Ik zat zonet in m'n kast te snuffelen en vond daar een supermooie, donkerblauwe, met donkerblauwe glanzende steentjes aan (had hem 5 jaar gelede...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 20-2-2006 16:56:47

Sylvie
trouwkleed gaan halen!
Dag iedereen!Vrijdag ben ik m'n trouwkleed gaan afhalen! M'n vader heeft speciaal een haak in 't plafond gedraaid, zodat ik m'n kleedje mooi kan ophangen :-)'t Begint nu echt wel dichterbij te komen, nog 19 dagen. Morgen gaan we 't kostuum van m'n vr...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 20-2-2006 12:44:55

Dorien
dit moet echt ff van mijn hart!
Hoi iedereen,daarstraks ben ik met mijn moeder nog een bruidswinkel gaan bezoeken. Ik heb er al veel gedaan en de afspraak met haar was dat dit echt de laatste winkel zou zijn. Goed, maar wat doet ze nu. Ze heeft al zo vaak een mooi kleed gezien e...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 17-2-2006 16:10:00

alexia
foto jurk anna belin?
ik ben op zoek naar een afbeelding van een jurk van anna belin van 2004 of 2005. Het betreft een uniek jurk uit deze lijn, maar het staat nergens op internet of in boekjes. De rok is afgewerkt met een bronskleurige stof errond gedrapeerd, bovenstuk i...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 13-2-2006 10:45:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info