Nu Online
Momenteel zijn er 575 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Veerle
Barbara Fabree
Hey! Via de site loving you-be kwam ik op een link naar de site van bruidscouturier Barbara Fabree. Heeft er iemand ooit al iets van haar gehoord? De kleedjes zien er alvast heel mooi uit...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 13-1-2006 18:34:09

valerie
Waar vind ik patroon voor trouwkleed?
Hallo, ik zou graag mijn trouwkleed zelf maken, maar ik vind nergens patronen hiervan. Kan iemand mij helpen alsjeblieft?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 12-1-2006 13:29:18

An
Bruidsjurk Linea Raffaelli
Ik ben aan het denken om mijn jurk te verkopen, nog niet zeker. ben benieuwd of iemand geinteresseerd zou zijn. Het is een jurk van Linea Raffaelli, muntgroen met organza erboven (je ziet eigenlijk niet echt dat het groen is), maat 38 maar een beetje...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 7-1-2006 23:25:53

Kevin
Exclusieve Bruidsjurk Nicky Van Kets
Te koop:een prachtige exclusieve met de hand gemaakte bruidsjurk, tweedelig, gemaakt uit tulle, satijn en kant bezet met swarovski kristallen. (kleuren ecru - wit - paarsbruin )Succes verzekerd! prijs otk foto op vraag, passen is mogelijk (maat 38) 0...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 6-1-2006 12:45:34

Hellen
Trouwkleed laten maken
Hallo mede-bruidjes in spe,ik zit met een serieus probleem. ik ga mijn trouwjurk laten maken door iemand. Mijn probleem is dat ik nogal een moeilijk lichaam heb (dikke borsten, dikke buik en brede heupen) heeft er iemand tips voor mij om te kijken we...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 4-1-2006 12:59:48

Vicky
Uitverkoop Trouwkleren!
Dag beste bruiden en bruidegommenEventjes een berichtje aan diegenen die nog geen trouwkleed hebben.In de winkel 'Afrodite' op de Dumortierlaan in Knokke Heist is het uitverkoop. Het gebouw wordt namelijk gesloopt om er naar goede Knokse gewoonte ee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 2-1-2006 9:06:24

jonneke
JURK LINEA GEZOCHT
Wie is er getrouwd in een roze of cappucino kleurige jurk van linea raffaelli en wil die aan mij verkopen? Ik heb maat 36, maar alles t/m maat 40 is goed in te nemen, dus welkom! Heel erg bedankt!!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 31-12-2005 12:26:21

Liselot
Occasion wear vs Bridal collection @ raffa
Hey!Ik vroeg mij af of er nog meisjes zijn die uit de raffa-collectie een 'occasion wear'-kleedje gekocht hebben in de plaats van een trouwjurk. Ik stond voor alles open, en toen ik plots een roest-bruin-rood kleedje van Raffa aanhad vond ik dat dat...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 29-12-2005 9:45:32

Sylvie
Trouwjurk (linea rafaelli)
Beste bruidjes,Gisteren ben ik voor het eerst trouwjurken gaan passen. Ik voelde me er eerst wat onwennig staan op dat verhoogje. Na zo'n twee uur passen bleven nog twee jurkjes over. Ondertussen heb ik beslist voor een gekleurde jurk te kiezen, me...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 28-12-2005 11:11:42

Lieve
Betalen bij het passen?
Dames,morgenvroeg ga ik voor het eerst kleedjes passen, en ik kijk er enorm naar uit. Nu zegt een vriendin dat je in sommige winkels moet betalen om te mogen passen, ook al koop je niets...Is dat zo bij Linea Raffaelli in Brugge? En hoeveel is dat da...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 21-12-2005 22:22:55

serina
broek dragen
hoi allemaal,wij trouwen op vrijdag 28/07/2006.we zien er beiden evenveel naar uit!we trouwen alleen voor het gemeentehuis!daar ik het de moeite niet vind om een trouwjurk te kopen zou ik graag een broek met een jasje dragen!veel mensen bekijken me t...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 21-12-2005 12:18:50

Tine
Bruidsjurk te koop
Ik verkoop mijn trouwjurk... moesten er mensen interesse hebben laat je email achter, dan stuur ik enkele foto's door... dan kan je het meteen beoordelen.Groetjes,Tine
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 17-12-2005 11:23:10

Ingrid
Oef ! Klop klop klop...inderdaad het WAW gevoel bestaat !
Hey mede-bruidjes,Amai het is gelukt, vorige week nog mijn nachtmerrie over mijn kleedje neergepent en vanmiddag PATS BOEM & GELUKSTRANEN, ik heb het gevonden ! (Mama ook traantjes in de ogen...) Wou dat effie met jullie delen...Groetjes, Ingrid
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 14-12-2005 18:40:39

Annelies
Trouwjurk: direct BINGO!
Gisteren ben ik voor de eerste keer gaan kijken voor een trouwjurk, en ongelofelijk maar waar: van de eerste keer prijs!!Ik ben nochtans zo iemand die zeeeer moeilijk keuzes kan maken, maar blijkbaar is het dus echt zo dat je t voelt als het JOUW jur...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 14-12-2005 10:46:41

Mireille
JURK !!!!! oei oei....
Ik heb hier een aantal weken geleden geschreven dat ik mijn jurk gevonden had in Oosterhout. Ik heb de site erbij vermeld, manuluci en jullie hebben kunnen kijken.MAAR.....ik heb vandaag een jurk aangehad van Maggie Sottero en die was het pas echt !!...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 9-12-2005 23:37:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info