Nu Online
Momenteel zijn er 299 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

joke
Nooit gedacht stress te hebben.
Binnen 2 dagen is het zover. Normaal gezien ben ik vrij rustig en heb ik niet snel stress. Het merendeel is ook al in orde, dus daar kan ik geen stress over hebben. Maar nu begin ik last te krijgen van nachtmerries. Al 2 nachten na elkaar slecht gesl...
Voorbereiding Reacties: 5 30-8-2011 10:33:24

Katrien
Wat is de taak van de getuige?
Heyhey, ik vroeg me af wat de eigenlijke taak is van een getuige.  Behalve dan z'n handtekening zetten, natuurlijk. Zijn er eigenlijk bepaalde zaken die hij/zij ook "moet" doen? Ik zou graag m'n broer vragen als getuige, maar die woont in Engela...
Voorbereiding Reacties: 3 30-8-2011 10:11:22

Hanne
Hoever op voorhand kan je ballonnen met helium vullen?
Hey, er zijn ongetwijfeld nog koppels die ballonnen met helium zullen gebruiken voor de decoratie. Wij zouden dit graag doen aan ons huis, aan het gemeentehuis en in de feestzaal. Ik heb nu een eerste dagplanning liggen, en er is daar quasi geen tij...
Voorbereiding Reacties: 14 30-8-2011 8:45:03

Virginie
WIJ TROUWEN OP 3/09/2011 EN HET WEER VOORSPELT WEINIG GOEDS...
BRUIDJES DIE TROUWEN OP DEZE DAG? HOE DENKEN JULLIE HIEROVER,
Voorbereiding Reacties: 11 29-8-2011 21:46:15

dorien
ringen uitwisselen
dag medebruidjes, ik zit al lang met een idee in mijn hoofd te spelen om de ringen in een ballon te steken en deze dan te moeten doorprikken met een naald om aan onze ringen te kunnen ... dit wouden we dan doen bij de gewone viering maar moet je de...
Voorbereiding Reacties: 13 29-8-2011 21:06:07

Kim
Nog 3 dagjes!!!
Hallo bruidjes en gommetjes, Het is eindelijk bijna zover!!! Nog 3 dagen 3 uur en 25 min!!! Het is bijna niet te geloven, toen ik me hier inschreef waren het er 345 (ongeveer) waar is die tijd gebleven!! Ik begin nu echt te verlangen!! Mijn volgend...
Voorbereiding Reacties: 7 29-8-2011 20:36:10

Katrien
Vriendinnen die willen helpen... Wat laat je hen doen?
Beste medebruidjes Mijn beste vriendinnen beginnen helemaal "into the wedding" te geraken en willen dan ook graag met vanalles helpen. Ze vragen regelmatig of ze iets kunnen doen omdat ze dit keigraag willen doen... Maar wat kan je hen vragen te do...
Voorbereiding Reacties: 8 29-8-2011 20:04:58

Kirsten
18 februari
Hallo allemaal, aangezien wij gekozen hebben om in de winter te trouwen en niet in de lente of de zomer, vroeg ik mij af of er nog een koppel is die op 18 februari 2012 trouwt? Groetjes
Voorbereiding Reacties: 21 29-8-2011 19:48:10

Kristien
Indeling huwelijksdag
Liefste bruidjes Hoe gaat de indeling van jullie huwelijksdag zijn???
Voorbereiding Reacties: 5 29-8-2011 19:15:57

Leen
Stoute vraag: huwelijksnacht?
Hoi iedereen! Hieronder staat een topic over het verwachte einduur van huwelijksfeesten.  Ik weet dat zo'n feest al snel tot 3u duurt en ik lees hier zelfs 4u en 5u, maar... wat doen jullie dan met de "huwelijksnacht"? Wij zijn eigenlijk van pl...
Voorbereiding Reacties: 26 29-8-2011 16:48:58

Lindsy
Ervaringen Antwerpen trouwringen?
Hey iedereen, Wij gaan stilletjesaan op zoek naar een winkel voor onze trouwringen. Ik lees hier niets dan goeds over FDO, maar we zouden toch in eerste instantie iets dichter bij huis willen zoeken. Heeft er iemand ervaring met een zaak in het Antw...
Voorbereiding Reacties: 11 29-8-2011 16:17:19

Severine
Canvas is geslaagd!!!
Wou dit eventjes kwijt... lang op nagedacht over m'n canvas. Deze namiddag eindelijk kunnen opfleuren en vindt 'm heel mooi! Eerst m'n tekstje geschreven (met medehulp via jullie) opgevrolijkt met scraptoestand en de kader zelf met rozenblaadjes, FAN...
Voorbereiding Reacties: 13 29-8-2011 13:31:23

Jana
Witte paraplu's + ringkussentje
Hallo mede-bruidjes, Weet er iemand een goeie website waar ik witte paraplu's en een ringkussentje kan bestellen? Weten jullie ook waar je witte lintjes voor aan de auto's kan kopen? Verkopen ze dat bij Veritas? Groetjes
Voorbereiding Reacties: 4 29-8-2011 12:45:28

maika
Getuigen gevraagd :-)
Dag Bruidjes Ik heb gisteren dan eindelijk mijn 2 broers gevraagd of ze mijn getuigen wilden zijn. Mijn oudste broer moest toch even vragen of hij dat iets speciaals moest doen want hij staat niet graag in de belangstelling. Gelukkig kon ik hem ger...
Voorbereiding Reacties: 1 29-8-2011 11:30:27

Annelies
Nog 11 dagen op de teller !
Hi, Amai amai, het begint nu echt af te korten... Nog een weekje en half werken en dan ben ik thuis... Maar ik heb het gevoel dat er iets niet in orde is... en ik weet niet wat.. Dat ik iets vergeten ben... Maar ik ben eigenlijk altijd zo, maar dat ...
Voorbereiding Reacties: 8 29-8-2011 9:17:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...