Nu Online
Momenteel zijn er 249 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

francis en joeri
vraag over ballonnen oplaten
hallo bruidjes en bruidegommen, wij willen na ons huwelijk ballonnen oplaten weten jullie waar we goedkope ballonnen kunnen vinden hiervoor. het liefst in regio Zeeland. wie kan ons helpen
Voorbereiding Reacties: 3 28-8-2011 18:24:12

nathalie
wat zouden jullie doen met de bedankjes
even een vraagje want hier geraken wij ni aan uit vriend vind per koppel ik per persoon maar dan denk ik dat ik ni ga toe komen. we geven als bedanking zelf gemaakte advocaat in een potje. het en is al wat meer dan het andere maar dat komt omdat het ...
Voorbereiding Reacties: 7 28-8-2011 14:32:55

nathalie
enveloppendoos en gastenboek eindelijk af
even blij dat die enveloppendoos en het gastenboek af zijn heeft veel tijd in gekroppen omdat ik het alle twee zelf gemaakt heb. maar nu mag ik lekker andere dingen doen.
Voorbereiding Reacties: 10 28-8-2011 13:30:32

kim
Check, check, check !
Gisteren heb ik weer vogeltjes op ons 'to-do-lijstje' kunnen zetten. Ons weekendje Rotterdam is super meegevallen wannnttt ... De honeymoonshop heeft weer een kleedje verkocht! En jawel, mijn droomkleedje! (Een ladybirdje, en geen Maggie Sottero ui...
Voorbereiding Reacties: 5 28-8-2011 11:05:53

francis en joeri
ballonnen oplaten
hallo bruidjes en bruidegommen, wij willen na ons huwelijk ballonnen oplaten weten jullie waar we goedkope ballonnen kunnen vinden hiervoor. het liefst in regio Zeeland. mvg
Voorbereiding Reacties: 0 27-8-2011 23:59:02

Anne
wat een productieve week :D
Hoi bruidjes, Wat een week! Na een paar weken stilte rond de regeling van de trouw zijn we er weer eens ingevlogen. De feestzaal,traiteur en gemeentehuis lagen al vast en sinds deze week komt daarbij: - DJ - Fotograaf Ruben van Eeckhout (een echte...
Voorbereiding Reacties: 6 27-8-2011 21:18:59

Elke
DJ ligt vast en trouwringen gaan kiezen!!
Hoi iedereen! Wij hebben deze week onze DJ vastgelegd en zijn vandaag onze trouwringen gaan kiezen!! Ik draag dus nooit ringen, maar dan ook nooit, dus toen ik die ring aanhad om te passen werd ik dus al gewoon zenuwachtig he! Het voelde al meteen zo...
Voorbereiding Reacties: 2 27-8-2011 19:58:57

sharon
Rode loper te koop
Dag toekomstige bruidjes en -gommetjes, onze dag zit er jammer genoeg al 3 weken op. Ik ben nog steeds aan het nagenieten, maar het is toch zo snel voorbij. Voor ons resten enkel nog de herinneringen. Ondertussen staat hier bij ons op de logeerkame...
Voorbereiding Reacties: 2 27-8-2011 13:16:37

kristien
witte tule te koop
Hey iedereen, onze dag is voorbij en we bieden de witte tule te koop aan die we kochten voor de versiering. we beschikken over 100m (waarvan ongeveer nog de helft nieuw op de rol), 1€/meter. Interesse? Mail kristiendenayer@hotmail.com Groetjes
Voorbereiding Reacties: 2 27-8-2011 12:48:28

Virginie

Katrien
openingsdans iets meer up tempo
Beste bruidjes en bruidegommen Hetvolgende probleem: onze openingsdans! :-) We hadden eerst gedacht van it is you van Dana Glover te nemen maar nu lijkt dat zo zeemzoet en melig (alhoewel ik het wel nog altijd een mooi liedje vind). Bovendien is he...
Voorbereiding Reacties: 1 27-8-2011 0:32:53

Anne
Bruidstaarten
Hoi bruidjes, Wij trouwen volgend jaar na een verloving van 3 jaar (eindelijk :D) Nu het meeste is al geregeld maar de bruidstaart blijkt een moeilijker iets. Weet iemand een goede patissier in de regio Bornem-Puurs-Boom? En hoeveel kan zo'n t...
Voorbereiding Reacties: 5 26-8-2011 20:45:00

katrien
Houder voor kaartjes gasten
Hoi iedereen, Nu het alsmaar dichterbij komt, ben ik bezig aan de laatste details. Mijn getuige heeft een blad waar de namen en het tafelnummer van de gasten opstaan. Als de mensen binnenkomen geeft ze het juiste kaartje aan hun. Zoals de titel het ...
Voorbereiding Reacties: 3 26-8-2011 19:55:23

sof
Vastleggen uur trouw wet en kerk
Hoi allemaal, Wij trouwen volgend jaar op een vrijdag en hebben onze feestzaal al definitief vastgelegd. Enig probleempje is dat we niet kunnen trouwen voor de wet smorgens in onze gemeente. Toch hadden we graag voor de wet en de kerk op dezelfde da...
Voorbereiding Reacties: 4 26-8-2011 19:52:38

vicky
zoektocht naar suikerhartjes
hallo bruidjes en gommetjes, zoals de titel het al zegt zijn wij momenteel nog koortsachtig op zoek naar suikerhartjes wij zouden deze als bedanking willen geven aan de kindjes die samen met hun mama en papa naar onze viering komen kijken. hebben al...
Voorbereiding Reacties: 12 26-8-2011 15:02:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...