Nu Online
Momenteel zijn er 266 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Marjan
Welke schoenen op diep blauw bustier cocktailjurkje?
Zoals titel zegt, sukkel ik met de kleur van schoenen? Alle tips zijn welkom! Graag ook wel comfortabele schoenen, mooi zijn moet lijden maar liefs niet te veel :-)
Kledij - Suite Reacties: 8 11-5-2014 20:13:39

ann
Sleutels
Is er iemand die het thema sleutels gebruikt heeft en de (oude) sleutels verkoopt? Groetjes
Ideeën Reacties: 3 11-5-2014 20:02:53

Annelies
versiering aan het huis
Hallo allemaal, Mijn schoonmoeder wil persé versiering aan ons huis op de dag van ons huwelijk. Er komen links en rechts van onze voordeur palmboompjes en voor de rest wil ik gewoon niks. Zij ziet heel onze voortuin vol ballonnen, vooraan de op...
Voorbereiding Reacties: 10 11-5-2014 19:53:12

tinne
met nog 15 dagen op de teller was het een ramp.
woensdag voor mijn laatste pas geweest en ik zou kunnen schreeuwen hebben. mits ik tijdens onze verloving ben zwanger geworden had ik al een ander kleed mogen gaan kiezen. nu deed ik woensdag mijn kleed aan en ik was er zo ongelukkig in. ik voelde mi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 11-5-2014 17:05:15

tania
Videograaf
Hey iedereen wij trouwen op 31 mei en hebben net beslist dat we toch een video van ons huwelijk willen laten maken is er hier toevallig nog een videograaf die vrij is op 21 mei van dit jaar ? Grts tania
Video Reacties: 3 11-5-2014 15:55:19

Charlotte
Trouwschoenen inlopen - ik heb nu al blaren..
zoals de titel al zegt, ik ben mijn trouwschoenen aan het inlopen en ik heb dus al blaren hé.. iemand tips ? groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 3 11-5-2014 15:17:55

gerda
leuke act voor avondfeest
Ik ben op zoek naar leuke ideetjes voor het avondfeest van mijn (toekomstige) schoondochter en zoon. Wie kent een leuke act/spelletje/andere ideetjes om van hun huwelijksfeest een onvergetelijk feest te maken?
Ideeën Reacties: 1 11-5-2014 13:31:50

gerda
Act voor huwelijksfeest
Iemand een idee voor een leuke act op een huwelijksfeest? We willen ons koppeltje een onvergetelijk feest bezorgen dus alle leuke ideetjes voor een originele act zijn heel welkom.
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 11-5-2014 10:56:13

Melissa
Gepersonaliseerde geschenken!
Dag bruidjes! Onze teller zakt al tot onder de 90 dagen!  Gisteren is mijn petekindje gedoopt, dus we zitten al goed in de feestmood!  Wie heeft er een idee waar je gepersonaliseerde geschenken kunt vinden voor af te geven aan de ouders?&...
Ideeën Reacties: 7 11-5-2014 9:09:15

Evelyn
Eten schieting
Beste bruidjes, binnen enkele weken houden wij onze schieting. Ik had onze gasten hierop ook graag iets te eten aangeboden, maar heb niet zoveel inspiratie. Wat geven jullie aan de gasten, of houden jullie het enkel bij drank? Groetjes.
Voorbereiding Reacties: 6 10-5-2014 23:45:44

Mieke
mimosa eeklo
Iemand ervaring ermee?? Alvast bedankt :-)
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 10-5-2014 21:42:12

gerda
set sieraden
Vandaag eindelijk een kleedje gevonden (ben moeder van de bruidegom) bij Dianna David in Meise. Ik ben nu nog op zoek naar een mooie set sieraden: oorbellen, collier, ring...Kan iemand mij een adres bezorgen voor betaalbare kwaliteit, mag ook een int...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 10-5-2014 21:17:42

Melissa
effe mijn hart luchten
Hey iedereen, Hoop dat ik hier even mijn hart mag luchten. Mijn moeder en ik, da's haat liefde relatie.(we hebben een heel verleden) Eerst en vooral heeft ze maanden gezegd dat ze niet komt naar mijn huwelijk (wegens geldgebrek) En met haar mijn br...
Voorbereiding Reacties: 3 10-5-2014 18:04:44

Jolien
Hulp bij de zoektocht naar schoenen...
Lieve bruidjes, Ik weet dat ik al gauw weer zal gaan horen dat ik nog meer dan genoeg tijd heb enzovoort enzovoort... Toch ben ik al aan het denken aan de schoenen voor ons huwelijk. Normaal wordt dit inderdaad niet zo snel gekocht, maar mijn zoekt...
Kledij - Accessoires Reacties: 15 10-5-2014 16:46:42

Kim
Hangertje bruidsboeket
Hallo,  weet er iemand waar ik zo'n hangertje met foto van overleden persoon kan laten maken voor aan mijn bruidsboeket? Ik heb een paar maanden geleden contact gehad met Elke van 'Pieternelke'. Alles was inorde. Maar nu hoor ik sinds een p...
Bruidsboeket Reacties: 10 10-5-2014 16:22:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...