Nu Online
Momenteel zijn er 272 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Liselotte
Overschot van uitnodigingen en misboekjes (Nederland en Frans)
   Dag Dames! Voor velen van jullie komt de dag dichterbij, 2 maand geleden ben ik met de liefde van m'n leven getrouwd :) We zijn ondertussen terug aan het werk, maar hebben thuis nog redelijk veel misboekjes en aankondigingen ligge...
Voorbereiding Reacties: 0 25-8-2011 9:19:46

Cindy
Jaja,...
...vandaag over exact een jaar ben ik de bruid!!
Voorbereiding Reacties: 6 25-8-2011 9:01:07

Jolien
morgen!
Na bijna 1 jaar voorbereiding, is het dan morgen eindelijk zover! Kan het maar moeilijk geloven dat ik mij morgen al mevr. legrand mag noemen.  Net nog even naar het weerbericht gekeken en ziet er niet zo goed uit!  maar dat laten we niet ...
Voorbereiding Reacties: 6 25-8-2011 8:49:30

Virginie

Virginie
Welk liedje laten afspelen door dj bij afgeven cadeau ouders
Hallo Dj stelde voor: "dit het mooiste, het mooiste moment", maar vind ik nogal oudbollig Maar zou idd moeten weergeven wat ouders voor ons gedaan hebben,... wie kan mij helpen? Merci Nog 8 dagen op de teller...
Voorbereiding Reacties: 5 25-8-2011 8:43:40

Esther
Honeymoon!!!
Goeiemorgen trouwertjes! Eigenlijk wilden wij pas volgend jaar in het voorjaar op huwelijksreis gaan, maar nu hebben we besloten om toch alvast de week na onze dag een reisje te doen. Mijn favoriete stad blijft toch Rome, dus gisteren onze vliegtick...
Voorbereiding Reacties: 6 25-8-2011 6:26:27

Brenda
weeral paar vraagjes
Ik doe de hele uitleg hier ooit nog wel eens maar nu is het zo dat wij na een meeting met de feestzaal deze nacht om 5hr besloten hebben om een en ander aan de zaal en bediening te veranderen, dus ben hier even tegen de klok allerlei dingen aan het r...
Voorbereiding Reacties: 4 24-8-2011 23:46:22

AN
RINGEN FEDE DI ORO
Hey dames, een klein beetje stress....we hebben nog steeds niets gehoord van onze trouwringen... wie heeft er nog trouwringen bij fede di oro besteld? En wanneer hadden jullie deze in jullie bezit? Het is tenslotte maar een kleine 3 weken meer....
Voorbereiding Reacties: 17 24-8-2011 23:03:21

Liesbet
24 September 2011 Trouwers
Hey medefeesters. Hier zijn we nog eens, want jaja, tis nog maar één maandje. Hoe zit het bij jullie?? Ik krijg alvast enorm veel kriebeltjes. Maar gelukkig allemaal happy kriebeltjes want alle dingen zijn geregeld alleen nog veel af te ha...
Voorbereiding Reacties: 7 24-8-2011 17:32:27

Imke
Cateraar mee naar de Ardennen?
Wij zullen ons huwelijk vieren met een twintigtal goede vrienden op een weekend in de ardennen. Omdat we niet zelf willen staan kokerellen, zijn we op zoek naar een cateraar die mee met ons naar de Ardennen trekt en daar een heel weekend de drank en&...
Voorbereiding Reacties: 5 24-8-2011 17:06:10

dorien
van gedacht tot een echte uitnodiging
hallo, eerst wouden we onze uitnodiging in een fles maken 'sos boodschap in een fles' doordat ons thema de zee is. nu hebben we er een tijdje laten overgaan en het lijkt ons enorm veel werk en het kostenplaatje zou ook naar de hogere kant zijn van...
Voorbereiding Reacties: 4 24-8-2011 16:51:40

Severine
op zoek naar buitenlocatie
Bruidjes, m'n dagje nadert stilaan, maar heb nog steeds geen idee voor een buitenlocatie, liefst regio tielt, wie kan me helpen?
Voorbereiding Reacties: 0 24-8-2011 16:04:50

Caro
Formaat menukaarten
Hey! Wij gaan beginnen aan de menukaarten en zijn op zoek naar een geschikt formaat. Onze menu is nogal lang, want wij hebben verschillende kleine voorgerechten. Welk formaat hebben jullie? Mochten jullie een voorbeeld hebben, dan mogen jullie dit st...
Voorbereiding Reacties: 5 24-8-2011 15:49:39

Silke
Ceremoniewagens omgeving Beringen en Misboekjes
Dag bruidjes, Zoals de titel het al aangeeft zijn we op zoek naar een ceremoniewagen in de omgeving van Beringen (west Limburg). Mijn vriend heeft liefst geen wagen uit de jaren 30 of 40 maar vanaf jaren 50 ziet hij wel zitten. Maar zitten een beetj...
Voorbereiding Reacties: 1 24-8-2011 15:06:52

An
Kijgezelle(g)
Dat ik toffe vriendinnen heb, dat wist ik al langer dan vandaag. Dat ik lieve vriendinnen heb, dat wist ik ook al langer dan vandaag. Dat mijn vriendinnen mij door en door kennen... tja, ik ben een babbelkous dus dat wist ik ook al wel een tijdje. O...
Voorbereiding Reacties: 6 24-8-2011 9:30:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...