Nu Online
Momenteel zijn er 341 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Elke
's Graevenhof Schilde
Hoi iedereen, Wij zijn momenteel aan het uitkijken naar een leuke feestlocatie voor ons huwelijk en hebben reeds het 's Graevenhof in Schilde bezocht. Dit zag er op het eerste zicht heel mooi uit, maar ik ben een beetje afgeremd door het feit dat er...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 8-5-2014 14:05:21

Annelies
Decoratiemateriaal te koop
Dag dames! Wij hebben voor ons huwelijk vorige zomer, heel wat decoratiemateriaal nieuw aangekocht. Ons thema was kruiden / natuur / vogeltjes. Wie nog decoratie zoekt voor de inrichting van de zaal, vindt hieronder een lijstje terug van het mate...
Voorbereiding Reacties: 4 8-5-2014 13:50:55

Julie
Rozenboog gezocht!
Hoi bruidjes, Voor onze ceremonie 's avonds hadden we graag een rozenboog in de zaal gezet om daaronder onze geloftes af te leggen aan elkaar. Dat geeft een extra leuke en speciale toets aan onze huwelijksviering. Ik ben zelf van het Antwerpse, hee...
Ideeën Reacties: 3 8-5-2014 12:59:40

wendy
enveloppedoos vogelkooi
Ben op zoek naar een vogelkooi voor enveloppedoos. Iemand enig idee waar ik deze zou kunnen kopen? Ben net in de ava geweest maar daar hadden ze er gene.Wil ze graag eerst zien vooralleer ik deze koop.  
Ideeën Reacties: 9 8-5-2014 12:14:05

Lies
dames suite alijd rechts?
Goedemiddag, Ik heb iedereen van de suite een lijstje bezorgd met de volgorde van het binnengaan en buitengaan in de kerk en de zitplaatsen in de kerk. Ik had de dames van de suite altijd rechts gezet van hun partner maar nu zei mijn schoonmama dat ...
Voorbereiding Reacties: 4 8-5-2014 11:56:26

Melissa
tulle
Ik ben nog op zoek naar witte tulle om onze rozenboog mee te versieren. Iemand een idee waar ik een rol van +-30cm breed kan kopen? Online vind ik ze ook, maar dan komt het vaak vanuit Nederland en zit je met de verzendingskosten... Iemand die weet ...
Voorbereiding Reacties: 15 8-5-2014 10:55:22

shannah
gastenboek enveloppendoos enz
qua gastenboek had ik gedacht aan zo'n boom met vingerafdrukken, waar kan je die kopen met je naam bij en de inktkussentjes ook al bij? moet ik dan ook nog een gewoon gastenboek voorzien of zouden jullie dit niet doen? ik zou ipv rijst gooien zo een ...
Voorbereiding Reacties: 2 8-5-2014 10:29:11

Evelyn
tip voor zwetende bruidjes :)
ikzelf ben van nature geen zwetend type, maar het was mij al opgevallen dat ik dit wel doe in stress situaties. Zoals vorig jaar toen ik mijn wijsheidstanden operatief moest laten verwijderen. Het moment dat ik in de gang lag te wachten droop het zw...
Voorbereiding Reacties: 8 8-5-2014 9:48:54

Lorena
Inspiratie nodig rond thema italië
Hallo bruidjes en gommetjes :-) Hier ben ik weer! Wij hebben besloten als echte italianen en italië liefhebbers te werken rond het thema italië! Onze voorliefde voor ons vaderland kon ook niet anders dan ons thema worden... Wat hebben wij...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 7-5-2014 23:54:02

evy
De tafelindeling... Mijn meest gevreesde onderdeel
Vanavond begonnen aan de tafelindeling en wat een hel om dit te doen. Wij komen altijd een paar man te veel of te weinig uit per tafel. En dan nog zien dat iedereen het wat met elkaar zou kunnen vinden. Dit is echt wel het onderdeel van de trouw waa...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 7-5-2014 21:55:29

sofie
Thuis afspreken of aan stadhuis ??
Ik geraak niet uit de planning voor de trouwdag ! We trouwen om 15 u in stadhuis , mijn man to be komt mij ophalen bij ons thuis , nu weet ik niet goed wat te doen met de ouders enz , komen die naar ons thuis of direct naar stadhuis ? En moeten ze d...
Voorbereiding Reacties: 6 7-5-2014 21:29:09

Lentl
Strooimandjes rozenblaadjes
Zoals de titel zegt, enig idee waar ik goedkope strooimandjes kan aanschaffen?  Ons dochtertje wil men rozenblaadjes strooien :-) Iemand tips? x
Ceremonie Reacties: 8 7-5-2014 21:20:19

kelly
welke menu
ik ben nog op zoek naar een goede menu welke menu hebben jullie?
Voorbereiding Reacties: 8 7-5-2014 21:15:41

Stephanie
Zinnetje / Spreuk / ... Uitnodigingen
Dag wifies/hubbies to be! Wij trouwen in september en het meeste werk is achter de rug. De uitnodigingen zijn ook zo goed als klaar. Wel zoek ik nog een leuk zinnetje over liefde die we op de uitnodiging kunnen zetten, liefst niet te lang ;)Insp...
Uitnodigingen Reacties: 3 7-5-2014 20:00:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...