Nu Online
Momenteel zijn er 274 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Stefanie
Vreugdeschoten
Hallo,   In onze gemeente is het verboden om vreugdeschoten af te schieten. Kan iemand ons tips geven wat er als alternatief kan gedaan worden?  Bedankt! Grtjs 
Voorbereiding Reacties: 9 19-8-2011 11:00:29

Linde
ouders bedanken
Dag iedereen, Aangezien ik hier met mijn voet omhoog lig, heb ik tijd om de ceremonie (alternatieve kerkdienst) in elkaar te steken. Nu wil ik graag onze ouders bedanken. Dit door een tekstje en dan een bloemetje ofzo te geven. Hebben jullie hier te...
Voorbereiding Reacties: 2 18-8-2011 20:28:35

Charlotte
Op zoek naar trouwringen die meevallen van prijs!
Hallo wij trouwen op 6 juli 2012. Weet er iemand waar ik trouwringen kan kopen die goed meevallen van prijs in goud? Heb al een paar juweliers gedaan maar de prijzen vallen niet erg mee!  Groetjes
Voorbereiding Reacties: 15 18-8-2011 20:20:42

Nadine
kan men 2 getuigen hebben ipv 1 ??
Helloo, ik zit met een probleem. Ik weet niet wie kiezen als getuige. Ik zit te twijfelen tussen mijn zus en mijn broer. Kan men  2 getuigen hebben. Waar kan terecht met mijn vraag. Wat zouden jullie doen? 
Voorbereiding Reacties: 12 18-8-2011 13:27:38

Kim
Whaaaaaa
Nog uren. Geen dagen meer. Ik hoop dat alles klaar is. Straks nog naar de zaal alles brengen, de kerk versieren en de bruidsauto halen en de bloemen niet vergeten. Nu is het echt bijna zover. Groetjes
Voorbereiding Reacties: 8 18-8-2011 12:37:14

francis en joeri
jullie mening
hallo daar ben ik weer zou graag jullie mening willen. ik ben van ochten bezig geweest met het maken van bloemen van papier. maar nu weet ik niet of het wel wat is voor op het feest. graag jullie meing    gr francis    [IMG]http...
Voorbereiding Reacties: 8 18-8-2011 11:49:30

Sofie
Nog steeds te koop: Rode loper en hoepelrokken
Heykes,   Mijn rode loper is nog te koop 6x2m   en een grote en kleine hoepelrok. Deze zijn 1 maat (is met rekker en plakker rond de buik) De kleine hoepelrok heb ik zelf gedragen onder mijn kleed, de grote heb ik uiteindelijk niet gebruikt...
Voorbereiding Reacties: 3 18-8-2011 10:53:57

Patricia
Back-up gegevens - eenvoudige tip
Hallo,   Ik las net een berichtje ivm "back-up pc". Ik heb een heel eenvoudig truukje dat ik al jaren toepas voor belangrijke gegevens(o.a. kopie ID-kaart in geval van diefstal - zeker als je in het buitenland bent).   Als je een ...
Voorbereiding Reacties: 2 18-8-2011 9:55:55

caroline
grote telurstelling!!
Oh bruidjes allemaal.. Wij hadden onze guestcam gereserveerd voor komende zaterdag en nu krijg ik net telefoon dat dit niet kan doorgaan wegens dubbele boeking!! Ik kan jullie zeggen dat het erg frustrerend is zo 2 dagen voor D-day!! Heeft er ieman...
Voorbereiding Reacties: 13 17-8-2011 22:52:03

vanessa
nog steeds geen idee
hey bruidjes   ben al maanden aan het zoeken naar muziek waarop het bruidspaar de feestzaal binnenkomt en het feest kan beginnen alsook voor het dessertenbuffet te openen.   Die winkelkarmuntjes vind ik wel maar enkel met min aankoop ...
Voorbereiding Reacties: 9 17-8-2011 22:11:07

Koen
Traiteur Loaf and Peas - ervaring?
Beste,    wij hebben een aantal offertes binnen van de traiteurs die we aangeschreven hebben en we zijn erg opgetogen over het voorstel van Loaf and Peas. Nu vraag ik me af of er iemand ervaring heeft met deze Traiteur??? Alle reacties zij...
Voorbereiding Reacties: 0 17-8-2011 22:07:57

Joke
Trouwen op paaszaterdag 7 april 2012
Hoi,   zijn er nog mensen die trouwen op Paaszaterdag 7 april? Weet er iemand of dit mogelijk is voor de Kerk? Wij zullen onze trouwdatum hoogstwaarschijnlijk verzetten aangezien ik dan examens zal hebben Toen we verloofden en onze feestzaal va...
Voorbereiding Reacties: 7 17-8-2011 21:05:08

Sara
helium
buiten ons trouwfeest zijn we ook een ander feestje aan het plannen en we zoeken nog helium voor ballonnen op te blazen. Iemand een adresje, liefst in de buurt van antwerpen? een balloon kit zou wel praktisch zijn.
Voorbereiding Reacties: 5 17-8-2011 20:57:21

Evelien
Hotel huwelijksnacht ligt bij deze ook vast!
Hey bruidjes,   Even melden dat onze B&B in de buurt van de feestzaal voor onze huwelijksnacht bij deze ook vastligt! :-d   Het is Verne Dreaming B&B geworden in Gent.   We hebben gekozen voor de Shanghai kamer met jacuzz...
Voorbereiding Reacties: 2 17-8-2011 20:11:32

Sara
Bruidsboeket fris houden?! .
Hoi Bruidjes   Vrijdagavond gaat mijn aanstaande mijn bruidsboeket ophalen, dit omdat de bloemenwinkel op zaterdag maar om 9u30 opengaat. En aangezien onze dag al veel vroeger start zijn we dus genoodzaakt om het de avond vooraf op te halen. Maa...
Voorbereiding Reacties: 9 17-8-2011 19:52:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...